Po wymianie filtra nie pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Po wymianie filtra nie pali

Post autor: Owen » śr gru 10, 2008 22:25

Witam !!! Korzystając z waszego poradnika http://vwgolf.pl/porady/filtrpaliwa.html postanowiłem wymienić filtr paliwa. Na innych forach czytałem, że ten filtr najpierw trzeba zalać paliwem a u was w poradniku jest napisane, że trzeba kręcić do momentu zalania filtra. Pokręciłem parę razy i postanowiłem wyciągnąć filtr i zalać go paliwem. Zalałem go do pełna i kręciłem w baku oczywiście jest paliwo. Jak się dłużej pokręci to zapala się kontrolka oleju i postanowiłem go dalej nie męczyć i poradzić tutaj na forum. Najprawdopodobniej jest zapowietrzony układ. Teraz pytanie co zrobić z tym fantem, kręcić dalej czy może w jakiś sposób odpowietrzyć ten układ ? Jak chwile postoi bez kręcenia to w tej przeźroczystej rurce pokazuje się paliwo tak do połowy. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw gru 11, 2008 15:25 przez Owen, łącznie zmieniany 3 razy.



mateo170
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 16:24
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: mateo170 » śr gru 10, 2008 23:12

zapowietrzyl sie układ teraz musisz krecic aż zapali (bez gazu) nic nie da zalanie filtra teraz bo zaciagnał powietrze będzie łapać i gasnąć ale zapali i jeszcze jedno czy węże nie są pomylone ale myśle ze nie :grin:



Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » śr gru 10, 2008 23:46

Węże nie są pomylone bo zrobiłem sobie fote przed i po. To jednak muszę męczyć samochód.



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw gru 11, 2008 00:02

poluzuj przewody na wtryskiwaczach pokreć trochę rozrusznikiem dokręć przewody, wtedy odpali bez problemu.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw gru 11, 2008 00:06

Owen, niestety musisz teraz zmęczyć troche auto, jak nie nalałeś paliwa do filtra za pierwszym razem to taki jest efekt i później już nie pomoże dolanie - niestety

zrób jak uważasz za słuszne, ja jak kiedyś tak zrobiłem i po chwili odpalił i chodził
Ostatnio zmieniony czw gru 11, 2008 00:09 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw gru 11, 2008 00:07

najlepiej to niech jedna osoba "kreci rozrusznikiem" a druga w tym czasie poluzuje któryś z przewodów od wtryskiwacza i jak silnik zacznie "łapać" dokręci przewód.



Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » czw gru 11, 2008 00:16

Ok dzięki wielkie. Jutro popróbuje i zobaczę czy da rade zapalić. Jeszcze niepokoi mnie kontrolka od oleju, która zapala się gdy za którymś tam razem zaczynam ponownie kręcić rozrusznikiem .



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw gru 11, 2008 00:19

poluzowac na wtryskiwaczach nakretki? w pd? panowie opanujcie sie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
VW krzychu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 20:39
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: VW krzychu » czw gru 11, 2008 00:24

souler pisze:poluzowac na wtryskiwaczach nakretki? w pd? panowie opanujcie sie.
silnik AHF na 100% nie ma PD więc raczej koledzy dobrze doradzają.


DigiTech Katowice-> PROMOCJA na CHIPTUNING

autoelektronika, diagnostyka, chiptuning, hamownia obciążeniowa, DPF/FAP deaktywacja

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw gru 11, 2008 00:25

souler, AHF jest na pompie a nie na pompkach
Ostatnio zmieniony czw gru 11, 2008 00:26 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

mirekski07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lis 07, 2007 01:23
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: mirekski07 » czw gru 11, 2008 13:50

O ile nie ma pomy paliwa w baku można to zrobić takim sposobem , ściągasz wężyk z filtra paliwa ten idący od baku ( podający paliwo ) na kruciec filtra zakładasz wężyk około 1 metra najlepiej przezroczysty aby widzieć stan paliwa jakie do niego wlejesz , podnosisz wężyk do góry i dolewasz poliwo aby cały czas było widoczne w połowie węża , po upływie 3min można odpalać .



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw gru 11, 2008 14:16

VW krzychu pisze:silnik AHF na 100% nie ma PD więc raczej koledzy dobrze doradzają.
kulon-x pisze:souler, AHF jest na pompie a nie na pompkach
wierzcie panowie że souler doskonale wie który silnik to PD a który nie. a faktem jest że kolega napisał w tytule że PD, więc albo nie wie co pisze albo wymieniał filtr np w innym aucie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » czw gru 11, 2008 14:50

Chyba źle zaznaczyłem. Silnik jest AHF 1.9 TDI 110 km



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » czw gru 11, 2008 18:05

Ja jak wymieniam filtr paliwa, nigdy go nie zalewam. Pokrece z minetke ;)
i zapala jak ta lalla
:bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości