Rozrząd....czy to możliwe?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sipowitz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 10:32
Lokalizacja: III RP

Post autor: sipowitz » śr gru 10, 2008 17:16

Widziałeś może pasek po przebiegu 90 tys i większym? Ja miałem okazję, dlatego nie "filozuj", bo nie masz akurat w tym temacie racji.


Pozdrawiam,
Andy

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr gru 10, 2008 17:16

wesol pisze:...Myslalem jeszcze o TDI PD - ANU i tez ma 90KM...
Według moich danych (ETKA) ANU nigdy nie jeździł w Golfie tylko w Sharanie i Seacie Alhabra, ale to nic nie zmienia...

Co do opon 4mm to nie jest dużo i w wielu krajach Europy jest to dolna granica wysokości bierznika dla opon zimowych. Np. na Słowacji od 15 listopada do 15 marca muszą być stosowane opony zimowe o głębokości bieżnika co najmniej 4 mm.

Wydaje mi się, że tutaj wcale nie chodzi o popadanie w paranoję, ale o to aby wrazie "W" nie mieć sobie niczego do zarzucenia. Koleżanka pisała, że jedzie w Alpy...

Ci wszyscy, którzy doradzili wcześniejszą wymianę rozrządu pracują nad zmniejszeniem negatywnego wydźwięku powiedzenia: "Polak mądry po szkodzie...". Oni poprostu starają się być mądrzejsi przed...
wesol pisze:...z auta zrobi sie skarbonka...
Auto bez wątpienia jest skarbonką, czasami większa, a czasami mniejsza i nic tego nie zmieni.
Ostatnio zmieniony śr gru 10, 2008 17:43 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
SylwiaMM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 21:48
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: SylwiaMM » śr gru 10, 2008 22:23

Nie mam garażu, więc magazynowanie części jakby ...odpada :grin:
Temat mnie męczył od ponad miesiąca, wszędzie czytam "90 tys" lub 5 latek, a tu i jedno i drugie przekroczone...innych awarii nie planuję :)



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » śr gru 10, 2008 22:48

sipowitz pisze:Widziałeś może pasek po przebiegu 90 tys i większym? Ja miałem okazję, dlatego nie "filozuj", bo nie masz akurat w tym temacie racji.
Ja widziałem, sam wymieniałem w swoim autku. Jestem przekonany, że jeszcze sporo bym na tym pasku przejechał.



mateo170
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 16:24
Lokalizacja: rzeszów
Kontakt:

Post autor: mateo170 » śr gru 10, 2008 23:08

powiem tak pracuje w serwisie i najpóźmiej według serwisówki to jest 120 tys z czego wymienia sie przy 90 tys bo zadko który wytrzymał by aż 150 tys



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr gru 10, 2008 23:31

figurel pisze:...Ja widziałem, sam wymieniałem w swoim autku. Jestem przekonany, że jeszcze sporo bym na tym pasku przejechał...
To dlaczego go wymieniłeś? :grin:


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » czw gru 11, 2008 07:21

AFN140KM pisze: To dlaczego go wymieniłeś? :grin:
Co za pytanie szanowny Kolego... Wymieniłem, bo miał przepisowe 90 tys. nalatane. Paska rozrządu nie wymieniamy wtedy gdy jest zużyty, jak opon chociażby. Wymiany nie uzależniamy od stopnia zużycia (poza szczególnymi przypadkami), nie sprawdzamy tego przecież.
Ostatnio zmieniony czw gru 11, 2008 07:22 przez figurel, łącznie zmieniany 1 raz.



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw gru 11, 2008 12:23

AFN140KM, przypuszczam i z własnego doświadczenia wiem dlaczego wymienił kolega pasek -aby uniknąć niepotrzebnych kosztów remontu silnika po jego ewentualnym zerwaniu .efekty takiego zdarzenia widziałem dwukrotnie zapewniam nie jest to miły widok nie mówiąc o kosztach.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw gru 11, 2008 15:19

figurel pisze:
AFN140KM pisze: To dlaczego go wymieniłeś? :grin:
...Co za pytanie szanowny Kolego... Wymieniłem, bo miał przepisowe 90 tys. nalatane. Paska rozrządu nie wymieniamy wtedy gdy jest zużyty, jak opon chociażby. Wymiany nie uzależniamy od stopnia zużycia (poza szczególnymi przypadkami), nie sprawdzamy tego przecież...
Widzę, że nie zrozumiałeś mojej aluzji z uśmieszkiem na końcu. Ja jestem za tym, aby rozrząd wymieniać przy przebiegu podanym w instrukcji pojazdu lub wcześniej jeśli mamy jakiekolwiek wątpliwości. To gwoli wyjaśnienia. Moje pytanie tyczyło się Twojej poprzedniej wypowiedzi, a konkretnie jej drugiej części:
figurel pisze:...Jestem przekonany, że jeszcze sporo bym na tym pasku przejechał...
Skoro jesteś przekonany, że jeszcze sporo byś na tym pasku przejechał to dlaczego go wymieniłeś? Chodzi mi o to, że ja będąc na Twoim miejscu takiego przekonania bym nie miał. Wręcz przeciwnie. Stąd moje pytanie z uśmieszkiem.
wielblad2 pisze:...AFN140KM, przypuszczam i z własnego doświadczenia wiem dlaczego wymienił kolega pasek -aby uniknąć niepotrzebnych kosztów remontu silnika po jego ewentualnym zerwaniu .efekty takiego zdarzenia widziałem dwukrotnie zapewniam nie jest to miły widok nie mówiąc o kosztach...
Ja też wiem dlaczego go wymienił, pisałem o tym w poście wcześniej:
AFN140KM pisze:Wydaje mi się, że tutaj wcale nie chodzi o popadanie w paranoję, ale o to aby wrazie "W" nie mieć sobie niczego do zarzucenia. Koleżanka pisała, że jedzie w Alpy...

Ci wszyscy, którzy doradzili wcześniejszą wymianę rozrządu pracują nad zmniejszeniem negatywnego wydźwięku powiedzenia: "Polak mądry po szkodzie...". Oni poprostu starają się być mądrzejsi przed...
Moje pytanie było lekko ironiczne :grin: .


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości