MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL).

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL).

Post autor: Michnik » wt gru 09, 2008 20:44

Poszukuje takich projektów lub opisów jak ktos coś takiego zrobił. Jakie są koszta , trudności i elementy potrzebne do takich przeróbek.
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL)

Post autor: rob555 » wt gru 09, 2008 22:38

Michnik pisze:Poszukuje takich projektów lub opisów jak ktos coś takiego zrobił. Jakie są koszta , trudności i elementy potrzebne do takich przeróbek.
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?
Ja robilem i chyba narazie ostatni swap...
Nie wnikajac duzo to koszty spore. Ok 12tys z czesciami jak chcesz na 200KM zrobic profi.
Ja skladalem na skrzyni 5 bieg bo bylo prosciej. 6 bieg podniesie komplikacje i cene.
Wyszlo max 215KM/430Nm na Gt22 ale auto sprawia nieoczekiwane problemy i komplikacje kij wie czemu. Psuja sie rzeczy ktore sa zupelnie dobre wiec....
Sprawa tak sie ma ze jak mozesz to kup GOTOWY jezdzacy projekt w ktorym juz ktos pousuwał drobne niedociagniecia. Inaczej pol roku mozesz sie bujac i poprawiac duperele.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt gru 09, 2008 22:46

No to sie teraz zastanawiam, że chyba zabawa nie ma sensu. Straszne koszta.
Myślałem jeszcze nad TDI 110KM , ale to troszke mało mocy, choc pewnie byłoby taniej i prościej.
Generalnie powiedzmy, że wystarczyłoby mi 150KM w tej budzie co mam...



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » wt gru 09, 2008 22:58

zawsze mozesz wlozyc 110KM i przerobic na 150KM :P mysle ze nie zmieni to zywotnosci zbytnio silnika a nie bedziesz mial takich problemow z czesciami pozniej.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » wt gru 09, 2008 23:11

Michnik, ja tez ciagle mysle nad takim swapem i po wszelkich obliczeniach najlatwiej chyba bedzie kupic rozbitego 1Z lub AFN i przelozyc, apozniej najwyzej podniesc jego moc



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » śr gru 10, 2008 00:05

Michnik pisze:Myślałem jeszcze nad TDI 110KM , ale to troszke mało mocy, choc pewnie byłoby taniej i prościej.
Generalnie powiedzmy, że wystarczyłoby mi 150KM w tej budzie co mam...
a nie lepiej wsadzić AFN-a, i go trochę przerobić? :chytry: samym programem dojdziesz do 130KM, później wtryski..turbo.. itd. Moim zdaniem to chyba miałoby największy sens skoro te 150KM w budzie MK3 Ci wystarczy ;)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL)

Post autor: Cinek » śr gru 10, 2008 00:38

Michnik pisze:Poszukuje takich projektów lub opisów jak ktos coś takiego zrobił. Jakie są koszta , trudności i elementy potrzebne do takich przeróbek.
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?
przecież nie ma większej różnicy pomiędzy mk2 a mk3.
problemy zaczynają sie jak już silnik jest włożony, i tak jak mówi robert, bez dużej kasy nie ma co podchodzić żeby to miało jeździć dłużej.
firmy pewno że są, tyle że za mniej niż 10 tyś porządnie nikt ci tego nie zrobi. osobiście sie pokusiłem na zlecenie takiej operacji za w sumie niezłą kase, tyle że potem walczyłem z drobnymi lub poważnymi usterkami jeszcze pół roku jak nie lepiej samemu. i suma sumarum wyszło tyle ile kosztuje XX jahre :)
kup porządną 110, wsadź od cowboya wtryski, zrób program i bedzie 140. jak ci bedzie mało to turbo, porządny cooler i bedzie 150-160. takie moje skromne zdanie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 10, 2008 12:09

Cinek pisze:kup porządną 110, wsadź od cowboya wtryski, zrób program i bedzie 140. jak ci bedzie mało to turbo, porządny cooler i bedzie 150-160. takie moje skromne zdanie
możesz kupić jakis nowszy motor np ALH lub ASV - bedzie miał mniejszy przebieg, aw69 pakował do mk3 ALH i tam rzeźby jakiejś nie ma z silnikami na pompie

a najlepiej kupić XX Jahre, wrzucić wtryski 216 i bedziesz miał 145-150KM, i auto do jazdy z głową , bo zeby upalac to trzeba FMIC, i wieksze turbo



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr gru 10, 2008 22:05

Z tego co jednak zauważam to rozsądniej będzie kupić MKIV z silnikiem conajmniej 110KM i w nim coś zrobić. Generalnie nie wyjdzie wiele drożej...niestety...
Co prawda buda cięższa ale jest pare innych zalet nowszego samochodu.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » śr gru 10, 2008 23:01

mk4 to juz nie to samo co mk3 :P ja np. nie zamienil bym swojej jetty nawet na mk5 :P podoba mi sie takie i co z tego ze sie toczy? xD :P zawsze mozna podkrecic a klimacik takiego auta zostaje :P zawsze nawet ciekawiej na swiatlach jakby sie ktos chcial scigac :P patrzy ze tu taki mk3 stoi i mysli ze zadna rewelka, a tu jednak zostal w dymie :P no ale fakt faktem ze jednak mk4 krecone taniej :P wystarczy chip i juz jest lepiej :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr gru 10, 2008 23:51

No własnie chodzi o ten smaczek starego samochodu i zaskoczenie właścicieli innych nowszych samochodów(głównie na światłach).



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw gru 11, 2008 19:56

mk4 wcale gorszych osiągów niema niż mk3
taki ASV czy AHF rozpedza się do 100 w podobnym czasie co AFN

jedyny ból wg mnie w autach na pompie to skok powyżej 160km powyżej tego trzeba sporo sie naszukać gratów i wydać kasy a w PD tego niema samym chipsem można dużo osiągnąć



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości