Szarpie podczas jazdy przy okolo 1400obr/min
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie podczas jazdy przy okolo 1400obr/min
witam wszystki
panowie i panie mam taki problem ze swoim mk3 tdi
podczas jazdy kiedy zaczynam zawalniac i obroty wchodza miedzy 1400 a 1200 obr/min( 3,4,5 bieg) w momencie kiedy auto nie przyspiesza ani nie hamuje czyli czymam noge na gazie(doslownie muskam pedal tak aby nie zwalnialo) i auto jedzie stala predkoscia zaczyna nim szarpac dziwne wrazenie jak by brakowalo paliwa w momencie kiedy sciagam noge z pedalu lub dodaje gazu wszystko jest ok nie wiem czego to wina , wszystkie filtry wymieniam co 10 tys do wymiany zostalo mi okolo 1,5 tys
panowie co to moze byc??? pomocy!!!
panowie i panie mam taki problem ze swoim mk3 tdi
podczas jazdy kiedy zaczynam zawalniac i obroty wchodza miedzy 1400 a 1200 obr/min( 3,4,5 bieg) w momencie kiedy auto nie przyspiesza ani nie hamuje czyli czymam noge na gazie(doslownie muskam pedal tak aby nie zwalnialo) i auto jedzie stala predkoscia zaczyna nim szarpac dziwne wrazenie jak by brakowalo paliwa w momencie kiedy sciagam noge z pedalu lub dodaje gazu wszystko jest ok nie wiem czego to wina , wszystkie filtry wymieniam co 10 tys do wymiany zostalo mi okolo 1,5 tys
panowie co to moze byc??? pomocy!!!
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 22:26 przez skubip, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ciekawe czy niektore osoby z tych oglaszajacych sie dysponuja w ogole vagiem, bo cytuje "NAJLEPIEJ DOKONAC DIAGNOZY NA KOMPUTERZE W SERWISIE TAM WYJDZIE TYP USTERKI" i "poniewaz podobne objawy moga byc spowodowane innym uszkodzeniem osprzetu zalecam zdiagnozowanie w warsztacie"PinkFloyd pisze:Duzo osób to naprawia http://www.allegro.pl/search.php?string=nastawnik
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
no wlasnie
a nie orientujecie sie kto to moze robi w okolicach slaska???
a wlasnie mam kolege ktory ma vaga wiec gdzie to sprawdzic tam czy jest ok czy nie
a nie orientujecie sie kto to moze robi w okolicach slaska???
a wlasnie mam kolege ktory ma vaga wiec gdzie to sprawdzic tam czy jest ok czy nie
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 16:59 przez skubip, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Witam. Mam podobny problem. wszystko było ładnie dopóki go nie przygazowałem na 1 biegu do ok 4000-4500 obr/min na ok 5 sek przy ok. 40st. silnika. Po tym (tak mi się wydaje) zauwazylem, że przy ok 1500 - 2500 obr/min troche szarpie, ale tylko na 4 i 5 biegu przy utrzymywaniu obrotow w tym przedziale lub delikatnym przyśpieszaniu. Jak przyśpieszam gwałtownie - wcisne pedal w podłoge to tego szarpania nie ma. Na 1, 2 i 3 biegu objaw ten wogole nie wystepuje, wolne obroty ok 900 nie faluja, pali na dotyk. Stało się tak z dnia na dzień. Dodam, że 20 km. wcześniej zatankowałem do pełna. 500 km temu wymianiałem filtr paliwa i powietrza i nigdy nie mialem problemow z tym silnikiem. Jesli mogłby mi ktos cos poradzic i pomoc, bylbym bardzo wdzieczny. Swoją drogą dzisiaj po robocie odepne ta kostke od predkosciomierza i sprawdze bledy WAG-iem.
[ Dodano: 10 Gru 2008 16:13 ]
Dzisiaj odpiąłem przewód od impulatora i stalo sie...licznik stoi a silniczek cyka ja szwajcarski zegarek. Niestety nastawnik do czyszczenia

[ Dodano: 10 Gru 2008 16:13 ]
Dzisiaj odpiąłem przewód od impulatora i stalo sie...licznik stoi a silniczek cyka ja szwajcarski zegarek. Niestety nastawnik do czyszczenia

Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości