Telepie silnikeim na mrozie....:(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Telepie silnikeim na mrozie....:(
Od kad przyszly mrozy mam duzy problem z moim TDI AFN.Byc moze ze temat juz sie powtarzal ale nie umie znalezc.Mianowicie jak przychodze rano zeby odpalac silnik to zakreci tak wskoczy na 500 obrotow pzuniej na swoje 900 ale tak dlawi go przez 2 sekundy puzniej tak z 5 sekund trzesie silnikiem i za chwile jest normalnie.W momencie odpalania pusci dymka takiego bialo przezroczystego tak dosc troche ale po sekundzie zero dymka.Poprzedni TDI 1Z odpalal na strzala i zero jakiegokolwiek zatelepania silnikiem.Probowalem z tym walczyc:
1.Wymienilem swiece.
2.Wyczyscilem zaworek N75 bo ostatnio wpadl mi w tryb awaryjny raz i wywalil bład 00575 ale wyczyscielem go wedlug instrukcji i chodzi ok.
Zastanawiam sie czy te problemy z rozruchem nie beda zwiazane z tym swistem o ktorym pisalem post a dalej nie moge znalezc co jest przyczyna:
http://forum.vw-passat.pl/newreply.php? ... 1&p=396997
Silnik ogolnie chodzi bardzo przyzwoicie ma przejechane 198 tys km i 100% przebieg rzeczywisty bo auto od wujaszka.Z gory dzieki za pomoc.
Co jeszce zauwazylem ze w wezu od IC jest olej na sciankach ale gdzies wyczytalem ze to z pokrywy zaworow leci:
"Kiedys zaglebilem sie w problem ODMY.
Poszperalem w necie i przejechalem sie do servisu VW.
Sprawa wyglada nastepujaco:
Kiedys nie bylo problemu z olejem w dolocie bo VW produkowal separator w pokrywie zaworow. Byla to siateczka wylapujaca drobiny oleju ktore probowaly dostac sie razem z powietrzem do dmuchawki. VW jednak zaniechal produkcji owej siateczki i w ukrytych akcjach servisowych, w czasie przegladow, usuwal je. Powodem TEGO bylo permanetne i notoryczne zaklejanie sie w/w siateczki i awarie systemu odpowietrzania skrzyni korbowej. Potem zaczeli montowac separator oleju w postaci labiryntu plastikowych przeslon ALE efekt byl ten sam...sie zaklejal...wiec postanowili ze mniejsze zlo to olej w dolocie niz zaklejajacy sie separator....no i teraz juz wiecie jak to jest.
Czy w silniku AFN jest tak jak pisze w zacytowanym fragmencie?
1.Wymienilem swiece.
2.Wyczyscilem zaworek N75 bo ostatnio wpadl mi w tryb awaryjny raz i wywalil bład 00575 ale wyczyscielem go wedlug instrukcji i chodzi ok.
Zastanawiam sie czy te problemy z rozruchem nie beda zwiazane z tym swistem o ktorym pisalem post a dalej nie moge znalezc co jest przyczyna:
http://forum.vw-passat.pl/newreply.php? ... 1&p=396997
Silnik ogolnie chodzi bardzo przyzwoicie ma przejechane 198 tys km i 100% przebieg rzeczywisty bo auto od wujaszka.Z gory dzieki za pomoc.
Co jeszce zauwazylem ze w wezu od IC jest olej na sciankach ale gdzies wyczytalem ze to z pokrywy zaworow leci:
"Kiedys zaglebilem sie w problem ODMY.
Poszperalem w necie i przejechalem sie do servisu VW.
Sprawa wyglada nastepujaco:
Kiedys nie bylo problemu z olejem w dolocie bo VW produkowal separator w pokrywie zaworow. Byla to siateczka wylapujaca drobiny oleju ktore probowaly dostac sie razem z powietrzem do dmuchawki. VW jednak zaniechal produkcji owej siateczki i w ukrytych akcjach servisowych, w czasie przegladow, usuwal je. Powodem TEGO bylo permanetne i notoryczne zaklejanie sie w/w siateczki i awarie systemu odpowietrzania skrzyni korbowej. Potem zaczeli montowac separator oleju w postaci labiryntu plastikowych przeslon ALE efekt byl ten sam...sie zaklejal...wiec postanowili ze mniejsze zlo to olej w dolocie niz zaklejajacy sie separator....no i teraz juz wiecie jak to jest.
Czy w silniku AFN jest tak jak pisze w zacytowanym fragmencie?
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 21:19 przez tommy-cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
- adamciowasyl
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
- Lokalizacja: Legnica
telepie.....
Witam,
polecam sprawdzić przekaźnik od świec......
polecam sprawdzić przekaźnik od świec......
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Ale jakby przekaznik byl walniety to by kontrolka od swiec zarowych gasla po sekundzie a ona grzeje na mrozie z 3 moze 4 sekundy zgasnie i po 2 sekundach pyknie przekaznik.Takze wydaje mi sie ze jakby przekaznik nie dzialal to by nie pyknol na koncu czy sie myle?
[ Dodano: 10 Gru 2008 16:48 ]
A jesli chodzi o kat wtrysku to ustawilem se na 39 stopni tak jak w poprzednim 1Z bo wydaje mi sie ze w srodku duzo ciszej chodzi a w 1Z wogole nie bylo roznicy w odpalaniu,wydaje mi sie ze 39 stopni jest ok jakby mial np 20 to rozumie problemy z rozruchem.
[ Dodano: 10 Gru 2008 16:48 ]
A jesli chodzi o kat wtrysku to ustawilem se na 39 stopni tak jak w poprzednim 1Z bo wydaje mi sie ze w srodku duzo ciszej chodzi a w 1Z wogole nie bylo roznicy w odpalaniu,wydaje mi sie ze 39 stopni jest ok jakby mial np 20 to rozumie problemy z rozruchem.
Jak Ty ten kąt ustawiałeś to ja nie wiem ale na 99% masz źle.A jesli chodzi o kat wtrysku to ustawilem se na 39 stopni tak jak w poprzednim 1Z bo wydaje mi sie ze w srodku duzo ciszej chodzi a w 1Z wogole nie bylo roznicy w odpalaniu,wydaje mi sie ze 39 stopni jest ok jakby mial np 20 to rozumie problemy z rozruchem.
Wchodzisz w blok 000 klikasz ok, nastepnie BASIC SETINGS, następnie TDI Timing.
na zielonej linii ma być!
a tego to już zupełnie nie rozumiemtommy-cichy pisze:bo wydaje mi sie ze w srodku duzo ciszej
Nieprawda!tommy-cichy pisze:Ale jakby przekaznik byl walniety to by kontrolka od swiec zarowych gasla po sekundzie a ona grzeje na mrozie z 3 moze 4 sekundy
Poustawiaj to jak fabryka nakazuje i musi być ok!
nie na zielonej tylko na niebieskiej, i w 1z to wychodzi ok 46st.arturo pisze:Jak Ty ten kąt ustawiałeś to ja nie wiem ale na 99% masz źle.A jesli chodzi o kat wtrysku to ustawilem se na 39 stopni tak jak w poprzednim 1Z bo wydaje mi sie ze w srodku duzo ciszej chodzi a w 1Z wogole nie bylo roznicy w odpalaniu,wydaje mi sie ze 39 stopni jest ok jakby mial np 20 to rozumie problemy z rozruchem.
Wchodzisz w blok 000 klikasz ok, nastepnie BASIC SETINGS, następnie TDI Timing.
na zielonej linii ma być!a tego to już zupełnie nie rozumiemtommy-cichy pisze:bo wydaje mi sie ze w srodku duzo ciszejNieprawda!tommy-cichy pisze:Ale jakby przekaznik byl walniety to by kontrolka od swiec zarowych gasla po sekundzie a ona grzeje na mrozie z 3 moze 4 sekundy
Poustawiaj to jak fabryka nakazuje i musi być ok!
przekaznik jak słychac to jest ok, tak jak pisałem wczesniej sprawdz czy daje napiecie na swiece, moze byc upalony bezpiecznik 50A jest na górze nad przekaznikami w skrzynce.
a i sprawdz jeszcze w 007 temperatury na zimnym silniku nie odpalaj go, powinna byc temperatura podobna do otoczenia, a jak nie to czujnik temp. do wymiany i dlatego swiece nie grzeja.
Ostatnio zmieniony czw gru 11, 2008 10:05 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
teorytycznie to nie powinno byc na zielonej tylko jak pisałem jak najblizej niebieskiejarturo pisze:Teoretycznie powinno być na zielonej ale ważne żeby w ogóle mieściło się pomiędzy skrajnymi liniami.piter_s pisze:nie na zielonej tylko na niebieskiej, i w 1z to wychodzi ok 46st.
(na zielonej masz skrajnie najwiekszy kąt wyprzedzenia)
ja wiem ze w zakresie pomiedzy czerwona i zielona sie powinno miescic co najnizszy i najwyzszy nie jest dobry.
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Zrobilem maly test:mianowicie zalalem pelny bak ropy Vpower diesel na shelu i samochod duzo lepiej pali te telepanie prawie ustalo.Ale co zauwazylem i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna ze od pewnego czasu climatronic zaczol pokazywac zle temperatury pokazuje gdzies moze o 3 stopnie za duzo,a do niedawna pokazywal ok a teraz jak szyby marzna to on pokazuje +2 co moze byc przyczyna?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Telepanie zaraz po rozruchu oznacza zazwyczaj że któres wtryski leją u mnie tak było po wymianie jednej sztuki ręką odjął
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 104 gości