MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL).
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL).
Poszukuje takich projektów lub opisów jak ktos coś takiego zrobił. Jakie są koszta , trudności i elementy potrzebne do takich przeróbek.
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?
Re: MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL)
Ja robilem i chyba narazie ostatni swap...Michnik pisze:Poszukuje takich projektów lub opisów jak ktos coś takiego zrobił. Jakie są koszta , trudności i elementy potrzebne do takich przeróbek.
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?
Nie wnikajac duzo to koszty spore. Ok 12tys z czesciami jak chcesz na 200KM zrobic profi.
Ja skladalem na skrzyni 5 bieg bo bylo prosciej. 6 bieg podniesie komplikacje i cene.
Wyszlo max 215KM/430Nm na Gt22 ale auto sprawia nieoczekiwane problemy i komplikacje kij wie czemu. Psuja sie rzeczy ktore sa zupelnie dobre wiec....
Sprawa tak sie ma ze jak mozesz to kup GOTOWY jezdzacy projekt w ktorym juz ktos pousuwał drobne niedociagniecia. Inaczej pol roku mozesz sie bujac i poprawiac duperele.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
a nie lepiej wsadzić AFN-a, i go trochę przerobić? samym programem dojdziesz do 130KM, później wtryski..turbo.. itd. Moim zdaniem to chyba miałoby największy sens skoro te 150KM w budzie MK3 Ci wystarczyMichnik pisze:Myślałem jeszcze nad TDI 110KM , ale to troszke mało mocy, choc pewnie byłoby taniej i prościej.
Generalnie powiedzmy, że wystarczyłoby mi 150KM w tej budzie co mam...
Re: MK3 z silnikiem MK4 TDI na pompowtryskiwaczach (ASZ,ARL)
przecież nie ma większej różnicy pomiędzy mk2 a mk3.Michnik pisze:Poszukuje takich projektów lub opisów jak ktos coś takiego zrobił. Jakie są koszta , trudności i elementy potrzebne do takich przeróbek.
U nas na forum nie widziałem takich projektów(może słabo szukałem). Czasem zdarzy się jakieś MK2 z TDI, ale nie widziałem jeszcze MK3 z mocnymi TDI 130KM i 150KM.
Czy są może jakies firmy które na gotowo robią takie przeróbki?
problemy zaczynają sie jak już silnik jest włożony, i tak jak mówi robert, bez dużej kasy nie ma co podchodzić żeby to miało jeździć dłużej.
firmy pewno że są, tyle że za mniej niż 10 tyś porządnie nikt ci tego nie zrobi. osobiście sie pokusiłem na zlecenie takiej operacji za w sumie niezłą kase, tyle że potem walczyłem z drobnymi lub poważnymi usterkami jeszcze pół roku jak nie lepiej samemu. i suma sumarum wyszło tyle ile kosztuje XX jahre
kup porządną 110, wsadź od cowboya wtryski, zrób program i bedzie 140. jak ci bedzie mało to turbo, porządny cooler i bedzie 150-160. takie moje skromne zdanie
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
możesz kupić jakis nowszy motor np ALH lub ASV - bedzie miał mniejszy przebieg, aw69 pakował do mk3 ALH i tam rzeźby jakiejś nie ma z silnikami na pompieCinek pisze:kup porządną 110, wsadź od cowboya wtryski, zrób program i bedzie 140. jak ci bedzie mało to turbo, porządny cooler i bedzie 150-160. takie moje skromne zdanie
a najlepiej kupić XX Jahre, wrzucić wtryski 216 i bedziesz miał 145-150KM, i auto do jazdy z głową , bo zeby upalac to trzeba FMIC, i wieksze turbo
- skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
mk4 to juz nie to samo co mk3 ja np. nie zamienil bym swojej jetty nawet na mk5 podoba mi sie takie i co z tego ze sie toczy? xD zawsze mozna podkrecic a klimacik takiego auta zostaje zawsze nawet ciekawiej na swiatlach jakby sie ktos chcial scigac patrzy ze tu taki mk3 stoi i mysli ze zadna rewelka, a tu jednak zostal w dymie no ale fakt faktem ze jednak mk4 krecone taniej wystarczy chip i juz jest lepiej
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości