Mk3 afn zimny ciągnie lepiej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maćkowiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lis 14, 2008 17:53
Lokalizacja: z łódzkiego

Mk3 afn zimny ciągnie lepiej

Post autor: maćkowiak » ndz gru 07, 2008 23:25

Witam zauważyłem coś takiego a mianowicie mój afn jak jest zimny nie dogrzany to jest bardziej czuły na wcisnięcie gazu ilepiej się zbiera po dojściu do temperatury roboczej 90 st jakby troche się przymula oczywiście na zimnym wysoko go nie ciągne ale różnice czuje co to może być coś z dawką paliwa a jest 3.6 mg czy może brak kierowniczki intercoolera i po nagzaniu łapie ciepłe powietrze z silnika może ma ktoś podobne odczucie pozdrawiam



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz gru 07, 2008 23:41

A po nagrzaniu wolniej rosną Ci obroty ? Czy dużo jeździsz na rezerwie? I czy podpinałeś go pod komputer?



Awatar użytkownika
maćkowiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lis 14, 2008 17:53
Lokalizacja: z łódzkiego

Post autor: maćkowiak » ndz gru 07, 2008 23:50

kwietek, Wolniej wchodzi na obroty czasami zdaza mi sie jeżdzić na rezerwie a pod kompa podłaczałem i była regulacja i pozaty wszystko gra oólnie jak zimny jest zywszy


VW MK3 TDI GT special AFN 140ps

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn gru 08, 2008 00:00

Jeśli często jeździsz na rezerwie, morzesz mieć to co mi się przytraiło w 1Z. Palił w najwiękrze morzy, jak był zimny ciągnał każdą przyczepę, zaś po nagrzaniu ledwo odpalał, powoli wkręcał się na obroty, miał bardzo mało mocy i elastyczności. Błędy były tylko sporadyczne, parametry prawidłowie. Wziąłem go do pompiarza i okazało się że padł rozdzielacz w pompie wtryskowej (właśnie przez jazdę na rezerwie)...Ale popatrz pierw czy gdzieś nie ciągnie ciepłego powietrza tak jak pisałeś, potem spróbuj zwiękrzyć tą dawkę, zobaczymy co się będzie działo...
Ostatnio zmieniony pn gru 08, 2008 00:06 przez kwietek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
maćkowiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lis 14, 2008 17:53
Lokalizacja: z łódzkiego

Post autor: maćkowiak » pn gru 08, 2008 00:18

Tak bede kombinował dzieki


VW MK3 TDI GT special AFN 140ps

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » pn gru 08, 2008 00:31

a ja myślę że to normalne, przecież po to zakłada się większe IC żeby dostawał chłodniejsze powietrze, każde 4 stopnie mniej to 1 KM, przy zimniejszym powietrzu silnik jest w stanie spalić większe ilości paliwa


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pn gru 08, 2008 01:16

maćkowiak, jeszcze zapomniałem Ci powiedzieć jeśli obroty jałowe na gorącym są mniejsze, niż na chłodnym (wskazówka na kreskowanej skali temperatury) to prawie na 100% pompa...
vwolfi, zgadzam się z Tobą, jednak wtedy to nie było by aż tak dokuczliwe - rozbiłem kiedyś intercooler na kamieniu, założyłem chwilowo zwykłą rurę i dało się to odczuć jedynie w górnej skali obrotów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości