Zawór w pompie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macspeed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 22:45
Lokalizacja: Olsztyn

Zawór w pompie

Post autor: macspeed » ndz gru 07, 2008 23:05

Witam!
Mam problem z moim 1.6 TD, mianowicie któregoś ranka nie chciał zapalić i tak jest do tej pory, kręci normalnie ale nawet nie beknie. wcześniej nie było żadnych niepokojących symptomów. Znajomy mechanik powiedział , ze może to być wina jakiegoś zaworu na pompie, który kieruje paliwo do wtrysków, a nadmiar z powrotem do baku. Stwierdził, że zawór prawdopodbnie sie zablokował, i paliwo które zasysa pompa kieruje od razu do baku zamiast na wtryski. stąd moje pytanie, gdzie znajduje sie ten zawór.



kusmat19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 16:16
Lokalizacja: NYSA

Post autor: kusmat19 » ndz gru 07, 2008 23:09

Tak jest to mozliwe dokladnie jest to elektromagnes ktory puszcza paliwo jest mozliwosc ze sie zawiesil lu prad do niego nie doczodzi.


gti tdi maniak

macspeed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 22:45
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » ndz gru 07, 2008 23:11

a gdzie konkretnie sie on znajduje? czy tam gdzie dochodzi wtyczka do pompy?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz gru 07, 2008 23:26

a gdzie konkretnie sie on znajduje? czy tam gdzie dochodzi wtyczka do pompy?
zawór zatrzymania silnika [taki z kabelkiem, obok przwodów wtryskowych]
sprawdz czy dochodzi do niego napięcie +12v przy włączonym zapłonie, ew podłącz na krótko
sprawdz czy zawór po dostaniu prądu "tyknie', ew można go jeszcze wykręcić i sprawdzić czy się nie zacina..
Ostatnio zmieniony ndz gru 07, 2008 23:27 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

macspeed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 22:45
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » ndz gru 07, 2008 23:31

aha, czyli tak jak myślałem, podłaczałem go na krótko już wcześniej, nic to nie dało, co może być jeszcze przyczyną? podkreślam ze problem pojawił sie nagle, wieczorem dojechałem do domu, chodził normalnie i od tamtej pory nie zapalił, świece żarowe nowe, działają.



kusmat19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 16:16
Lokalizacja: NYSA

Post autor: kusmat19 » ndz gru 07, 2008 23:36

tak podlaczyles ale moze byc zaciety i mimo to ze mu dajesz prad to elektromagnes nie ma sily sie otworzyc musisz go wykrecic i sprawdzic


gti tdi maniak

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz gru 07, 2008 23:38

prąd dochodzi do świec?
sprawdź ten elektrozawór, wykręć będzie tam bolec z sprężynką, po dostaniu 12v bolec ma się chować w obudowie elektrozaworu, sprawdz czy się nie przycina..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

macspeed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 22:45
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » pn gru 29, 2008 20:11

witam ponownie. Niestety nie jest to elektrozawór :( samochód nadal stoi... nie daje sie go zapalić w normalny sposób, świece żarowe działają. Zapala dopiero jak dostanie dużą dawkę samostartu, jest wybitnie słaby i nierówno pracuje. luzowałem wtryskiwacze, paliwo zamiast "sikać" jedynie troche sie sączy... co to może być? stanął nagle, wcześniej wszystko było ok, nie było stopniowego słabnięcia itp



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości