Turbo zamiana, katalizator out.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
banankb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 01:25
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Turbo zamiana, katalizator out.

Post autor: banankb » czw gru 04, 2008 22:14

Witam od jakiegoś czasu mam problem z turbina często występuje notlauf. Z tego co wiem to turbo do czyszczenia. W najbliższym czasie zamierzam je wyjąć i czyścić lub wymienić. I mam takie pytania:
1). Czy turbina od ARL pasuje do AJM a może jakaś inna?
2) Czy EGR-a można kompletnie usunąć i wstawić jakąś rurę czy coś takiego żeby nie było problemów z komputerem?
3) Zamierzam również wywalić katalizator i wstawić strumienice żeby coś było jakaś puszka. Jaka jest średnica wydechu? Czy dodatkowo wywalić może jeszcze pierwszy tłumik? i zrobić przelotowy mam rurę kwasówke na to tylko że 50 mm średnicy i nie wiem czy się nada?
4) Jaką moc wytrzyma sprzęgło?
5) Jakieś inne propozycje porady.
6) Czy trudno będzie zmieścić większy intercooler może jakieś pasują bez większych przeróbek?
Silnik AJM 200.000km dwumas i sprzęgło nowe.
Ostatnio zmieniony pt gru 05, 2008 19:29 przez banankb, łącznie zmieniany 2 razy.


jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » czw gru 04, 2008 22:20

jaki masz nr turbinki ?



Awatar użytkownika
banankb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 01:25
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: banankb » czw gru 04, 2008 22:23

borat pisze:jaki masz nr turbinki ?
z tym będzie problem bo się przygotowuje do wyjęcia a auto jak narazie cały czas używane a nie wiem czy z kanału się odczyta


jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » czw gru 04, 2008 22:30

ja do swojej niechcacy wsadzilem VNT15 i teraz mnie autobusy mijaja tragedia



Awatar użytkownika
banankb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 01:25
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: banankb » czw gru 04, 2008 22:34

ja mam problem przy wyprzedzaniu jak w trakcie złapie notlauf i wtedy jest problem. I teraz max 120 nieraz 140 pojedzie i notlauf


jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw gru 04, 2008 22:43

borat pisze:ja do swojej niechcacy wsadzilem VNT15 i teraz mnie autobusy mijaja tragedia
seryjnie występuje vnt15 w 115 więc coś masz źle albo te autobusy całkiem szybkie są


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw gru 04, 2008 22:45

borat pisze:ja do swojej niechcacy wsadzilem VNT15 i teraz mnie autobusy mijaja tragedia
Zróblogi 011 pewnie grucha źle wyregulowana- standard w turbinach po regeneracji



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » czw gru 04, 2008 22:52

jutro zrobie jak macher bedzie umial



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw gru 04, 2008 22:56

borat pisze:jutro zrobie jak macher bedzie umial
Oczywiście logi dynamiczne :smoke: tu masz jak zrobić jak nie bedzie umiał http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462 i wklej tu na forum + logi 003 i 008
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 22:56 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » czw gru 04, 2008 23:02

za pieruna niemoge tego pobrac



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw gru 04, 2008 23:25

borat pisze:za pieruna niemoge tego pobrac
Ten link działa http://rapidshare.de/files/38658431/Aud ... o.wmv.html klikasz na free potem czekasz az minie odliczanie a potem w here wpisujesz hasło podane wcześniej i klikasz Download
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 23:26 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
banankb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 01:25
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: banankb » ndz gru 14, 2008 00:34

Więc dziś się wiozłem do pracy całe 3 h zajęło wyjęcie turbo i kata. I tak turbo mam VNT15
nie wyczuwam luzu osiowego "prawo lewo"
ale jest lekki luz "wyczuwalny" góra dół przód tył.
I co teraz robić czyścić i wstawić tą czy sprzedać i kupić od arl asz i co wtedy z wylotem doładowanego powietrza bo jest różnica?
Katalizator wydłubie środek i zostawię obudowę jak jest.
Egr zawalony lecz kolektor nie tak bardzo.
I mam pytanie odnośnie egr-u bo znajduje siew nim przepustnica zdaje się klapa gasząca czy nie będzie ona potrzebna?


jak by można było prowadzić po pijaku, to by w nocy były korki na mieście

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » ndz gru 14, 2008 01:59

a byly tez ajm'y z vnt17?



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz gru 14, 2008 12:51

banankb, egr trzeba zaślepić i wypatroszyć dla lepszego efektu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc

widze że już szukałeś tam informacji przeczytaj ingo na 14 stronie kolegi jaro4444
Ostatnio zmieniony ndz gru 14, 2008 12:54 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości