Sharan 1.9TDI ustawienie wału w GMP.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dla podsumowania:D
Blokujesz silnik w trzech miejscach
1.Wał korbowy przez to okienko wkładasz trzpień i blokujesz dół silnika.
2.Pompe wtryskowom przez zablokowanie jej trzpieniem przez oczko w kole pasowym pompy.
3.Wał rozrządu przez umieszczenia liniału we wcięciu wałka i oparciu go o głowice (liniał musi być dopasowany)
Jak juz było napisane zakładasz pasek od dołu silnika przez pompe wtryskowom kończąc na założeniu wczesniej zdjętego koła pasowego wałka rozrządu.
Po całej operacji korygujesz ew. kąt wrysku.
Blokujesz silnik w trzech miejscach
1.Wał korbowy przez to okienko wkładasz trzpień i blokujesz dół silnika.
2.Pompe wtryskowom przez zablokowanie jej trzpieniem przez oczko w kole pasowym pompy.
3.Wał rozrządu przez umieszczenia liniału we wcięciu wałka i oparciu go o głowice (liniał musi być dopasowany)
Jak juz było napisane zakładasz pasek od dołu silnika przez pompe wtryskowom kończąc na założeniu wczesniej zdjętego koła pasowego wałka rozrządu.
Po całej operacji korygujesz ew. kąt wrysku.
[url=http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?psc=G&filter=1&q=golfior#0+1]był golf[/url] =>[url=http://picasaweb.google.com/niwdew/Passat]teraz Passat[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/217366.html][img]http://images.spritmonitor.de/217366.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/217366.html][img]http://images.spritmonitor.de/217366.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości