Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt lis 25, 2008 23:17

To_mas pisze:szukać i kombinować umiesz czy będziesz czekać aż Ci wszystko wszyscy na tacy podadzą gotowe co przewiercić gdzie
Myślałem ,że FORUM jest po to aby nie wywarzać drzwi które ktoś już wywarzał.Jeżeli ktoś przerabiał ten temat to jest w stanie powiedzieć każdą rzecz którą trzeba zrobić a by osiągnąć cel . A nie wysłuchiwać jasiś cwaniaszków z pekaesu. nie chcesz pomóc to się bujaj cwaniaku a nie zgrywaj cfancisia. Mistrzu kierownicy od rowera!!!!


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 25, 2008 23:46

vwer2, kolego akurat na ten temat wiem duuuuzo więcej niz ty
i skończ z tymi cwaniakami
vwer2 pisze:Myślałem
to wpadnij na to ze istnieje coś takiego jak szukajka której sie używa !! tak samo jak mózgu czasem.
bo następnym razem dostaniesz zjebke nie tylko ode mnie.

[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 22:53 ]
Poza tym "mam IC z audi a6" to nie wiele mówi bo są różne i nikt Ci z powietrza sie nie domyśli który akurat jego mość posiada.
A tez nikt Ci nie napisze kup 3m rury odetnij 57,5 cm kup kolanko załóż opaskę..... tak jak byś tego oczekiwał. Rusz dupe z domu popatrz czy wejdzie kup co potrzeba i zacznij robić zamiast zadawać kretyńskie pytania.



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr lis 26, 2008 00:08

Dobra panowie spokojnie , bo za chwile wjedziecie sobie tymi felunkami na głowy ...

vwer2, posłuchaj To_mas, ma rację bo jest coś takiego jak szukajka na forum z której korzystanie jest bezpłatne o ile mi wiadomo, ja wiem że łatwiej jest żeby ktoś napisał Ci od początku do końca co trzeba zrobić krok po kroku , ale prosiłbym Cię o to byś zachował spokój i użył inwencji twórczej, bo forum nie jest po to żeby dać Ci gotowy schemat , gdyby tak było to wszyscy by mieli takie same samochody i co to za tuning , to by była już produkcja seryjna . Forum ma pomóc osiągnąć Cel a nie go osiągać za Ciebie.

To_mas, kolegavwer2, się tylko zapytał , fakt zachował się niegrzecznie , ale sądzę że nie potrzebnie zaczęły się ostre słowa , ja wiem że załamujące jest to gdy milion osób prosi o gotowe rozwiązanie a nie tylko poradę.

Sądzę że kolega vwer2, powinien przeprosić To_masa, a w drugą stronę tak samo powinno być , poza tym kolega vwer2, powinien skorzystać z linku podanego przezTo_masa, oraz szukajki :) :helm:


Let's Tune it UP !!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lis 26, 2008 00:18

to z mojej strony sorki po prostu jak napisał New_Man, rece mi opadły jak jakby chciał gotowe rozwiązanie podłączenie bóg wie którego IC z A6... mało ze linka pomocnego podałem ehhh



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr lis 26, 2008 00:25

To_mas, dziękuję za prawdziwe VWzachowanie :pub:

Tak po za tym mam taką samą golfinę jak Ty , tylko moja czeka na jakiekolwiek modyfikacje, co nie stanie się zbyt szybko bo kasy brak a pomysłów tysiąc. Tak jeszcze BTW. sorrki za of-topa ale To_mas, Masz naprawdę zajefajnego Golfera :helm:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » sob lis 29, 2008 14:36

New_Man pisze:wer2, posłuchaj To_mas, ma rację bo jest coś takiego jak szukajka na forum z której korzystanie jest bezpłatne o ile mi wiadomo, ja wiem że łatwiej jest żeby ktoś napisał Ci od początku do końca co trzeba zrobić krok po kroku , ale prosiłbym Cię o to byś zachował spokój i użył inwencji twórczej, bo forum nie jest po to żeby dać Ci gotowy schemat , gdyby tak było to wszyscy by mieli takie same samochody i co to za tuning , to by była już produkcja seryjna . Forum ma pomóc osiągnąć Cel a nie go osiągać za Ciebie.
"New_Man" masz racje!!! Sorki dla To_mas!!! . JESTEM ŚWIEŻO UPIECZONYM NA FORUM...
Nie zauważyłem linku ,który podał To_mas... O taką odpowiedz mi chodziło.
Rury w sklepie meblowym a kolanka ze stara 1142 i dojde gdzie chce. Cooler montuje w zderzaku lekko pod kątem - myśle ,że to w niczym nie przeszkadza... :goof:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 29, 2008 15:07

vwer2 pisze:Cooler montuje w zderzaku lekko pod kątem - myśle ,że to w niczym nie przeszkadza... :goof:
mozesz nawet zamontować pionowo w bagażniku jesli tylko będzie na niego nadmuch powietrza.... bo to powietrze które na niego dmucha jest najważniejsze.



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » sob lis 29, 2008 15:08

Dzięki wielkie za fair zachowanie vwer2, :) a co do coolera to będzie dobrze :grin:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » sob lis 29, 2008 22:55

Czegoś nie rozumiem.... patrzyłem na forum..na symbole skrzyni i są FF,4T,4S itd.
zdemontowałem PN-a i starą skrzynie.A na skrzyni 4S. To samo co na skrzyni z 1V???
Wiem, że do diesla skrzynia ma inne przełożenia a tu wygląda na co innego??!! :crazy:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob lis 29, 2008 23:18

to masz taka skrzynie jak powinna byc w 1V - zwykle diesle tez mialy ta skrzynie! Gdzies czytalem ze w skrzyniach 4s i 4t jedynka jest identyczna a kolejne biegi sa dluzsze w 4t - roznia sie przelozeniem glownym czy jakos tak :)

[ Dodano: 29 Lis 2008 22:19 ]
aha w JR i SB byly skrzynie 4t


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » sob lis 29, 2008 23:32

czyli w 4T jest inna przekładnia główna. 1V ma skrzynie 4 S. :crazy: Wychodzi na to ,że kupiłem nie potrzebnie silnik ze skrzynią!!!!! :crazy:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » ndz lis 30, 2008 00:07

no fakt - jezeli bedziesz modzil silnik to moze nawet lepiej jakbys mial skrzynie 4T bo mnie strasznie wkurza ta moja 4s - niema co deptac bo mi wir w baku robi :) - jedyna zaleta to nigdy nie musze redukowac na 2 tylko na 3 :)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » ndz lis 30, 2008 01:20

ronuch pisze:ezeli bedziesz modzil silnik to moze nawet lepiej jakbys mial skrzynie 4T bo mnie strasznie wkurza ta moja 4s - niema co deptac bo mi wir w baku robi :) - jedyna zaleta to nigdy nie musze redukowac na 2 tylko na 3 :)
Są wady i zalety :)

Ja mam skrzynię 4T i zajebiście mi się na niej jeździ bo nie za krótka nie za długa a w sam raz :grin: :grin:


Let's Tune it UP !!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lis 30, 2008 01:39

vwer2, bo w PN były także montowane 4s
ja np miałem daltego przekładasz sam silnik wtedy jeśli Ci 4s wystarczy

4s będziesz mieć lepsze przyśpieszenia ale mniejszy VMax dlatego brakuje jej na trasie i to bardzo (w modzonym Td nawet 4T brakuje)
jedyna zaleta to nigdy nie musze redukowac na 2 tylko na 3
ja przy 4s nie musze redukować na 3 :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości