regeneracja koła dwumasowego MK4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
regeneracja koła dwumasowego MK4
Witam wszystkich forumowiczów i fanatyków VW. Zakładam temat ponieważ regenerowałam koło dwumasowe i rzezi po wymianie. Biegi wchodzą elegancko, sprzegło git ale na postoju z puszczonym pedałem sprzęgła głośno - pracuje - coś!!!. Czy ktoś z was ma podobny problem lub miał oczywiście podobno do regenerowanych kół wkłada się twardsze spężyny. Czekam na jakies informacje. Dzieki z góry.
Re: regeneracja koła dwumasowego MK4
Po co regenerować, ja kupiłem od tego faceta http://moto.allegro.pl/item487011575_ko ... f_tdi.html nowe koło + sprzęgło+ docisk za 1230zł i jest starczy na następne 150- 200 tyś kmmagda/fajna pisze:Witam wszystkich forumowiczów i fanatyków VW. Zakładam temat ponieważ regenerowałam koło dwumasowe i rzezi po wymianie. Biegi wchodzą elegancko, sprzegło git ale na postoju z puszczonym pedałem sprzęgła głośno - pracuje - coś!!!. Czy ktoś z was ma podobny problem lub miał oczywiście podobno do regenerowanych kół wkłada się twardsze spężyny. Czekam na jakies informacje. Dzieki z góry.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
jak głośno pracuje po puszczeniu sprzęgła to albo tłumiki drgań docisku- spreżynki, lub sprężynki dwumasu. Jedz reklamowac usługę.magda/fajna pisze:jak to mówią chytry dwa razy traci, ja zapłąciłam 850PLN za dwumas+docisk+tarcza+łożysko oporowe (z robocizną oczywiście). Ale wszystko po regeneracji oprócz łożyska i nie wiem czy to się ułoży czy planowac kupno nowego?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
byłam wciskają mi kit ze to skrzynia a w szczególności łożysko piątego biegu, banda chamów, nie polecam nikomu, mechanior w gumowcach. Miasto Kożuchów - lubuskie. Totalna kicha.
[ Dodano: 30 Lis 2008 11:11 ]
Panowie, koledzy - czy miał ktoś podobny problem. Pytanie głownie do forumowiczów z lubuskiego.
[ Dodano: 30 Lis 2008 11:11 ]
Panowie, koledzy - czy miał ktoś podobny problem. Pytanie głownie do forumowiczów z lubuskiego.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
Ma na liczniku 206000, skrzynia nie zgrzyta, ładnie wchodzą biegi. Byłam u skrzyniarza w Krośnie odrzańskim i kazał mi jeżdzic jeszcze 2-3kkm bo to ponoc twarde sprezyny wkładane do regenerowanego koła zamachowego tak hałasują . Interesuje mnie sprawa tego typu - czy ktos tam coś robił, co to może naprawde byc. O mało co nie kupiłam już skrzyni biegów!!!!!!!!!!!!!!!!
I po co ????????????????????
I po co ????????????????????
dokładnie to hałasuje Ci skrzynia na wolnych obrotach ponieważ masz źle zregenerowane kolo . jednym z zadań koła dwumasowego jest równomierne przenoszenie momentu obrotowego takze na wolnyh obrotach gdy auto nie jedzie zrób takie doświadczenie że sprawdz hałas na postoju przy 2000 obrotów wciśnij sprzęgło i słuchaj czy jest słyszalna różnica w głośności pracy skrzyni bo na wolnych obrotach z pewnością jest . a jeśli na wyższych nie ma różnicy to koło jest zbyt twarde czyli jest źle zregenerowane .
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
woj-tek
dzieki za doskonałe wskazówki, dzisiaj sprawdze to tym doświadczeniem ale wydaje mi sie że masz racje ponieważ podczas jazdy przy 2000 obr. niezależnie od biegu wewnątrz samochodu słychac buczenie do 2000 cisza po 2000 również cisza. Jak sprawdze to dam cynk. Ale co robic dalej - nowe zakładac???????????????
dzieki za doskonałe wskazówki, dzisiaj sprawdze to tym doświadczeniem ale wydaje mi sie że masz racje ponieważ podczas jazdy przy 2000 obr. niezależnie od biegu wewnątrz samochodu słychac buczenie do 2000 cisza po 2000 również cisza. Jak sprawdze to dam cynk. Ale co robic dalej - nowe zakładac???????????????
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
woj-tek
[/quote]
Ale usłyszałam ze podniesienie obrotów do 1100-1200 juz eliminuje rzecholenie i dodatkowo ruch lewarkiem zmiany biegów na którykolwiek bieg przy puszczonym sprzegle i wolnych obrotach likwiduje rzecholenie i jest tylko przyjemny klekot silnika taki jaki był przed wymiana dwumasy. Co jest grane ??? O co cho??? Co mam robić
[/quote]
Można powiedzieć ze sprawdziłam! Przy 2000 obrotów nic nie słychac poza silnikiem i nie ma róznicy czy sprzegło wciśniete czy nie taki sam hałas.jak sprawdzisz to napisz
Ale usłyszałam ze podniesienie obrotów do 1100-1200 juz eliminuje rzecholenie i dodatkowo ruch lewarkiem zmiany biegów na którykolwiek bieg przy puszczonym sprzegle i wolnych obrotach likwiduje rzecholenie i jest tylko przyjemny klekot silnika taki jaki był przed wymiana dwumasy. Co jest grane ??? O co cho??? Co mam robić
Ostatnio zmieniony pt gru 26, 2008 10:07 przez magda/fajna, łącznie zmieniany 1 raz.
tak jak powiedziałem wcześniej koło dwumasowe jest zbyt sztywne jeśli Cię to klekotanie na wolnych obrotach denerwuje to trzeba je wymienić ale można z tym jeździć i nic nie powinno zepsuć minimalnie wpływa na szybsze zużywanie się skrzyni biegów ale to jest około 3 do 5% . U Ciebie jest mała nadzieja że sprężyny osłabną i zaczną się uginać na biegu jałowym wtedy by to ucichło . Jest to dokładnie taka sytuacja jak po załozeniu sztywnego koła zamachowego do silników tdi 110 105 115 130 koni .
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob paź 18, 2008 17:26
- Lokalizacja: Małomice
Dzieki za wszelki rady, bardzo konkretne - masz punkcik. Pojeżdże do wiosny jak nie ucichnie to wymienie ponieważ strasznie mnie to denerwuje - założe nowe.woj-tek pisze:tak jak powiedziałem wcześniej koło dwumasowe jest zbyt sztywne jeśli Cię to klekotanie na wolnych obrotach denerwuje to trzeba je wymienić ale można z tym jeździć i nic nie powinno zepsuć minimalnie wpływa na szybsze zużywanie się skrzyni biegów ale to jest około 3 do 5% . U Ciebie jest mała nadzieja że sprężyny osłabną i zaczną się uginać na biegu jałowym wtedy by to ucichło . Jest to dokładnie taka sytuacja jak po załozeniu sztywnego koła zamachowego do silników tdi 110 105 115 130 koni .
Idą swieta wiec przestaje sie tym przejmowac wesołych i pogodnych wszytkim życze i nie kupujcie regenrowanych cześć w Polsce. Zamykam temat.
woj-tek pisze:tak jak powiedziałem wcześniej koło dwumasowe jest zbyt sztywne jeśli Cię to klekotanie na wolnych obrotach denerwuje to trzeba je wymienić ale można z tym jeździć i nic nie powinno zepsuć minimalnie wpływa na szybsze zużywanie się skrzyni biegów ale to jest około 3 do 5% . U Ciebie jest mała nadzieja że sprężyny osłabną i zaczną się uginać na biegu jałowym wtedy by to ucichło . Jest to dokładnie taka sytuacja jak po załozeniu sztywnego koła zamachowego do silników tdi 110 105 115 130 koni .
hmm moze i ja sie nie znam ale wes mi wtlumacz co moze chalsowac w jedniomasie??
bo na mój gust nic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości