Problem z moca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z moca
Witam, mam taki o to problem:
Ostatnio zauwazylem ze samochod ma problem z moca. Wyglada to tak, ze czasami przy 2000-3000 oborotow czuje mile wcisniecie w fotel a czasami tylko wycie silnika bez zauwazalnego przyspieszenia.
Dzis bylem u mechanika, zeby podlaczyc samochod pod komputer i wyszedl blad z katami wtrysku(mialem niedawno wymieniany rozrzad, olej i filtr powietrza -dodam). Tzn wszystko jest ok przy zapaleniu - dobre katy, pozniej natomiast pojawia sie blad i zmienia sie kat. Mechanik stwierdzil: przedwczesny wtrysk i ze pompa wtryskowa jest do regeneracji bo nie trzyma cisnienia. Dodatkowo zapalal mi sie kontrolka TCS po krotkim czasie od odpalenia - mechanik stwierdzil, ze to wina uszkodzonej pompy i bledow silnika. Nie znam sie za bardzo na mechanice. Moglby ktos mi cos poradzic, nie chce wbijac sie niepotrzebnie w koszty.
Z gory dzieki za rady
Ps. Dodam ze zauwyzalem przed chwila ze do pompy dociera, takim przezroczystym wezykiem, paliwo z pecherzykami powietrza.
Ostatnio zauwazylem ze samochod ma problem z moca. Wyglada to tak, ze czasami przy 2000-3000 oborotow czuje mile wcisniecie w fotel a czasami tylko wycie silnika bez zauwazalnego przyspieszenia.
Dzis bylem u mechanika, zeby podlaczyc samochod pod komputer i wyszedl blad z katami wtrysku(mialem niedawno wymieniany rozrzad, olej i filtr powietrza -dodam). Tzn wszystko jest ok przy zapaleniu - dobre katy, pozniej natomiast pojawia sie blad i zmienia sie kat. Mechanik stwierdzil: przedwczesny wtrysk i ze pompa wtryskowa jest do regeneracji bo nie trzyma cisnienia. Dodatkowo zapalal mi sie kontrolka TCS po krotkim czasie od odpalenia - mechanik stwierdzil, ze to wina uszkodzonej pompy i bledow silnika. Nie znam sie za bardzo na mechanice. Moglby ktos mi cos poradzic, nie chce wbijac sie niepotrzebnie w koszty.
Z gory dzieki za rady
Ps. Dodam ze zauwyzalem przed chwila ze do pompy dociera, takim przezroczystym wezykiem, paliwo z pecherzykami powietrza.
Dzieki za odpowiedz. Niestety z tym nie bedzie tak latwo, bo ich nie mam (mechanik sprawdzal na biezaco, gdy uslyszalem, ze to pompa to nogi mi sie ugiely i nie bylem juz w stanie racjonalnie myslec i poprosic o nie). PS zna ktos w Lodzi jakiegos fachmana, ktory dobrze zdiagnozuje ten rodzaj problemu?
A czy przy problemach z pompa jest logowany jakis konkretny blad?
A czy przy problemach z pompa jest logowany jakis konkretny blad?
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 19:44 przez luke611, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
A mam jeszcze jedno pytanie. Bo z tego co pamietam, to kat wtrysku po odpaleniu byl ok, dopiero po kilkunastu sekundach robil sie przedwczesny i pojawialy sie bledy (niestety nie mam logow). Czy to moze oznaczac, ze kat jest zle ustawiony (niedawno byl rozrzad wymieniany przez mechanika), czy mozna wykluczyc pompe? (pytam o pompe bo chce dzis w nocy usnac) :> Czy raczej powinienem sie skupic tym powietrzem w przewodzie zasilajacym pompe w paliwo (jest sporo powietrza).
Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc kolegom
Pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc kolegom
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
www.g-lab.pl użytkownik uysy z forumluke611 pisze:PS zna ktos w Lodzi jakiegos fachmana, ktory dobrze zdiagnozuje ten rodzaj problemu?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
????luke611 pisze:Dizgnoza: nastawnik kata wtrysku. Cena do 900zl.
nastawnik padł???, ale to urzadzenie jest od dawkowania paliwa a nie od kąta, to za 600 kupisz pompe uzywke.
chyba ze masz na mysli n108
Ostatnio zmieniony czw gru 04, 2008 17:57 przez piter_s, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości