Silnik 1V wymiana turbiny nic nie pomogła.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Silnik 1V wymiana turbiny nic nie pomogła.

Post autor: krzysiek82 » pt lis 28, 2008 22:43

Witam
Wymieniłem turbinę, gdyż stara już się skończyła (zatarty wirnik) jednak nic się nie poprawiło, nadal nie pompuje nie czuć tego ani w czasie jazdy ani trzymając rurę doprowadzającą do turbiny. Nadal kopci na czarno podczas gazowania, a diagnoza była, ze to z winy starej turbiny gdyż wtryski były ok. Macie jakieś pomysły co można zrobić? Z góry dzięki za pomoc.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » pt lis 28, 2008 22:56

podepnij wskaźnik i zobacz jakie daje ciśnienie ta turbinka, ewentualnie ściągnij wąż od turbinki na wylocie i sprawdź ręką czy dmucha po prze gazowaniu , bo może nie daje ciśnienia


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2341887#2341887

Tommi029
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn maja 19, 2008 18:55
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: Tommi029 » pt lis 28, 2008 23:05

A ciśnienie oleju na turbine sprawdzałeś , może magistrala jest zagięta, zatkana???



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lis 29, 2008 07:55

djozi21 pisze:podepnij wskaźnik i zobacz jakie daje ciśnienie ta turbinka
dokładnie tak jak kolega napisał bez wskażnika to tylko gdybanie , jeśli nie masz manometru to podiedz do jakiegoś zakładu zajmują cego sie naprawa turbosprężarek i Ci sprawdzą .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob lis 29, 2008 19:01

W okolicy mam tylko takich speców co chcą samo turbo bo na aucie się nic nie da sprawdzić.
Jak byście mogli mi dokładniej opisać całą procedurę, żebym bo tematyka turbina nie jest moją mocną stroną. Trochę straciłem nadzieję, bo 3 speców od diesli twierdzi, że bez wyjęcia turbiny nic się nie stwierdzi, jeden z nich stwierdził, ze to na pewno kolektor, zapytałem się dlaczego tak sądzi , uzyskałem odpowiedź "no bo tak :grin: "

Gdzie dokładnie podpiąć ten wskaźnik, kupię sobie coś takiego i będę miał możliwość sprawdzania samemu jak na pomoc mechaników nie można liczyć :crazy:
Ostatnio zmieniony sob lis 29, 2008 19:02 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » sob lis 29, 2008 23:20

Bla bla bla, miałem to samo i tak samo twierdzili mi pseudo mechanicy w Bialymstoku, Gdańsku i Elblagu(akyrat przy okazji przejazdów). Rozwiązanie okazało się bardzo proste i niekosztowne -zapchany był katalizator, przez co gazy wylotowe nie osiągały odowiedniej predkosci aby napędzić turbinę. Autko kopciło, było słabe i więcej paliło. Po wycięciu katalizatora autko wyraźnie odżyło. przestało kopcić i zaczeło oszczędzać paliwko.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości