Wielki Spis Diesli Modyfikowanych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt lis 25, 2008 13:02

Kolego spawacz, ale PF to chyba nie jest Diesel ;)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lis 25, 2008 16:42

Kolego Lukas rusz glowa!!! Nie wpasles na to ze buda jest z GTI w ktoryj org. byl PF.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt lis 25, 2008 21:30

spawacz pisze:Kolego Lukas rusz glowa!!! Nie wpasles na to ze buda jest z GTI w ktoryj org. byl PF.
... a teraz jest silnik JK 54KM... To cie niestety zmartwię, bo z takim silniczkiem to auto nie zasługuje na znaczek GTI :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lis 25, 2008 22:53

hehe , zoba na plany . A i autko postaram pokazac w dziale to tego odpowiednim. To ze jest narazie tylko D to nic nie oznacza.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt lis 25, 2008 23:09

To ci powiem, że nie od tej strony zacząłeś mody silniczka, trzeba było zacząć od turbosprężarki, jak tak zrobiłem ;), a potem dopiero specjalistyczne mody... Masz zwykłą pompę 8mm czy tez wstawiłeś z układem LDA ??



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr lis 26, 2008 00:10

nom spawacz, tutaj Lukas-182, ma rację , chociaż jeżeli buda jest od GTI to niech sobie i znaczki zostaną , tylko to troszkę rozczarowywujący widok 54 kucy pod maską budy GTI ....


Let's Tune it UP !!

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr lis 26, 2008 12:38

Z dobrej , najlepiej chyba jest przxygotowac silnik pod turbo/komporesor, tak jak ja zrobiem remoncik glowy/wtryski i mody pompy no i ten zamach. A tak propo ps przeciez 1.6 TD 100ps , robi takiego 1.8 8V jak chce. Wiec znaczki GTI uzasadnione, jakby jeszcze byly bo auto jest pozbawione jakich kolwiek zankow ze to GTI :).
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 12:39 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » śr lis 26, 2008 16:27

spawacz, no chyba że tak :D

Ja np. mam u siebie pompkę z LDA ale narazie nic nie kręcę przy nim , bo trzeba inne rzeczy zrobić , a potem kręcimy ile tylko dam radę ( w granicach zdrowego rozsądku oczywiście ) :helm:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw cze 04, 2009 16:32

kolej na mnie silnik AAZ 1995 rok
mody:
-Boost Pin dość agresywny
-wywalony katalizator(jest sama rurka)
-ori IC z tdi
-ciśnienie 1 bar
-lekko zwiększona dawka
plany:
-pompa 10mm
-Garett t3
-Ciśnienie 1,5 Bar
-wydech 2,5 DP 3
-govmod
-fmic
-zmniejszenie masy

przyspieszenie do 100- ( powtarzalne 10,2 - 10,5) v0-max : 195 licznikowe obroty był 5100 wysoko sie kręci:)
Ostatnio zmieniony czw cze 04, 2009 16:33 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.



kris
-
-
Posty: 826
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kris » czw cze 04, 2009 17:04

Golf mk4 1.9 TDI
Fabryka: 90 ps i 210Nm
Seria 97ps 212Nm
Wywaliłem kata
Wtryski 216
Pompa 11
FMIC
Turbo ARL z kolektorem od AWX'a
Program i jest 177 KM
Golf mk6 2.0 TDI CBAB
Fabryka: 140 ps, 320 NM
Narazie tylko program i 187 PS
Ostatnio zmieniony czw lip 22, 2010 10:52 przez kris, łącznie zmieniany 3 razy.


Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie

arwam

Post autor: arwam » czw cze 04, 2009 21:27

arturkw,

masz jeakiś filmik?

mój tak jeździ:



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » śr cze 10, 2009 01:05

arwam, niestety nie mam ale nakręcę jeżeli chodzi o czas do podkreciłem lekko dawke i najlepszy jaki mi sie udało zrobić to w 2 osoby 10,16 a tak to powtarzalne ciagle od 10,2-10,4.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

arwam

Post autor: arwam » śr cze 10, 2009 10:52

powtarzalne ciagle od 10,2-10,4.
no to też ładnie :bigok:



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » śr cze 10, 2009 11:19

arwam pisze:arturkw,

masz jeakiś filmik?

mój tak jeździ:
:panna: :bajer: o MY GOD, jeżeli tak jeździ AAZ po grubych modach, to chyba swojego nie sprzedam i bede modzić, ale nie wiem czy jest sens starego dziadka (podnad 500tys km przebiegu) tak modzić :( .
Jeszcze mam pytanko te 7s na jakim sprzęgle? I ile wytrzymało ? Wiem z innego tematu że masz inne wstawiać.
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 11:20 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości