Trzesie/Skacze napinacz no i caly pasek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Trzesie/Skacze napinacz no i caly pasek

Post autor: Naznaczony » czw lis 20, 2008 18:53

Witam. t.j w temacie czy to jzu pasek trzeba wymienic bo na napinaczu gdzie sa te dwie linie chyba wskazujace min/max to jest druga kreska przy tej blizszej do chlodnicy, nie wiem od czego zaczac aby nie kupic czegos zbednego, i cyz od tego moga byc wibracje silnika na wolnych ?



Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » czw lis 20, 2008 19:08

Wymienić napinacz :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » czw lis 20, 2008 21:58

napinacz w sensie cala ta rurke co idzie do paska czy ta czesc regulacyjna patrzac od przodu auta to po prawej stronie ?



adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

Post autor: adams111 » czw lis 20, 2008 22:11

Naznaczony pisze:ta czesc regulacyjna patrząc od przodu auta to po prawej stronie
Chodzi Tobie zapewne o sprężynę napinacza...
u mnie wymieniłem najpierw sprężynę, było nieco lepiej, następnie mechanik zregenerował napinacz i było super. Jak sobie przypomnę jak telepał to aż się we mnie wywraca...



Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » czw lis 20, 2008 22:57

no u mnie masakra mysle ze skacze sobie te 5mm-1cm w tych granicach ale to nie wrozy najlepiej dla paska i ogolnie bo poprostu dizel jak dizel ale glosniej chodzi przez to ewidentnie- sprezyna rozumiem ze to wlasnie to co jest przyrkecone na 2och srubach do tej wajchy i do mocowania altka ? jaki koszt mniejwiecej takiego czegos wynosi ?



adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

Post autor: adams111 » pt lis 21, 2008 18:25

Ja niestety robiłem to w Poznaniu a tu ceny często zaskakują...
Za wymianę sprężyny, tzn część i robocizna 250, a regeneracja napinacza 50 zł ale trochę po znajomości.

Zobacz to http://allegro.pl/item478643858_napinac ... 9_tdi.html
Ale fachowcy by musieli się wypowiedzieć czy to idealnie pasuje dla Ciebie

[ Dodano: 21 Lis 2008 17:27 ]
http://allegro.pl/item474928037_napinac ... d_tdi.html
I coś jeszcze gdybyś sam to chciał robić



Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » pt lis 21, 2008 18:55

aha, a czy w tym srebrnym odlewie gdzie ten drazek tam cos sie moze zepsuc/ wybic od tego skakania? bo ta sprezynka to chyba sie tylko naciagla i jeszcze jedno czy po zalozeniu on mi automatycznie napnie pasek czy sa jakies zapadki ze ja sobie to ustawiam ? bo no niewiem jak to tu jest realizowane



ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Post autor: ZWIREK1 » pt lis 21, 2008 20:28

Witam
w ranieniu jest tuleja ona także jest często do wymiany , można dostać ją na aukcjach .
U mnie powodem skakania napinacza było koło ze sprzęgłem na alternatorze -po wymianie napinacz się uspokoił .
Pzdr



Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » pt lis 21, 2008 21:38

a objaw jaki tego jest ? rusza sie poprzecznie rolka z altka czy jak ?



ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Post autor: ZWIREK1 » sob lis 22, 2008 12:13

Rolka ze sprzęgłem była w opcji z klimą , wizualnie to u mnie było widać wydobywającą się rdze od strony uszczelniacza . poza tym niczego się nie dopatrzyłem .
Przy obrotach musiało ją przycinać i dawała podobny efekt co u ciebie .



Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » sob lis 22, 2008 14:58

aha musze zobaczyc czy u mnie przypadkiem podobnie nie ma ;/



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » śr lis 26, 2008 08:36

ja wymieniłem napinacz ten pręt czy jak to tam nazwać, wytoczyłem tulejkę wbiłem w ten aluminiowy korpus bo miałem wybite tam wcześniej rozwiertakiem rozwierciłem pod wymiar, wymieniłem rolkę napinacza ta plastikową i jest gites. a dniach wymienię jeszcze kółko alternatora bo mam klimę i jeszcze mi popiskuje troszkę pasek i podskakuje delikatnie. ale wcześniej to masakra była.te kółka altka maja sprzęgiełka i one padają powodując takie podskakiwania szarpania i w ogóle. aha kupiłem pasek firmy GATES i masakra piszczał podskakiwał i szok. teraz wymieniłem na inny jakiś made in germany i jest ok.


fuck air ride

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » śr lis 26, 2008 19:53

ja sie dzisiaj wlasnie przygladalem temu i rolka z altka nie specjalnei skakała wręc przystawilem sobie ekierke i sprawdzalem tam jest ok, napinacz jako pret tez sprawdzilem tulejka w nim chyba jest dobra bo nie wykonuje ruchow poprzecznych trzesie tylko za ugieciem (to w strone tylu co leci) wiec moze rolka padnieta lub sprezyna :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości