Problem z silnikiem ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Problem z silnikiem ALH

Post autor: gelek82 » wt lis 18, 2008 14:58

Niestety brakuje mi w bloku (z lewej strony, z tyłu, za rozrządem, przy kolektorze) takiego wystającego odlewu do którego można przymocować jedną ze śrub od łapy silnika ;(
W związku z tym muszę chyba kupić używany silnik ALH 90KM bez osprzętu.
Mocowanie na jednej tylko śrubie to straszna lipa! mimo, że z prawej strony niczego nie brakuje i się trzyma. A może da się tam dospawać coś takiego???

Czy silnik musi być koniecznie z MK4?
Czy może być z samochodu innej marki? Jeśli tak to jakiej?

Dzięki za pomoc



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem ALH

Post autor: mirass » śr lis 19, 2008 13:48

gelek82 pisze:Niestety brakuje mi w bloku (z lewej strony, z tyłu, za rozrządem, przy kolektorze) takiego wystającego odlewu do którego można przymocować jedną ze śrub od łapy silnika ;(
W związku z tym muszę chyba kupić używany silnik ALH 90KM bez osprzętu.
Mocowanie na jednej tylko śrubie to straszna lipa! mimo, że z prawej strony niczego nie brakuje i się trzyma. A może da się tam dospawać coś takiego???

Czy silnik musi być koniecznie z MK4?
Czy może być z samochodu innej marki? Jeśli tak to jakiej?

Dzięki za pomoc
pękające ucho to zasługa macherów od rozrządu którzy nie dokręcili łapy. Możesz zmienić silnik na motor z Ibizy, leona, Cordoby, Golfa lub znam przypadki pospawania i co najważniejsze działa to.
Osobiście proponuje pospawać to elektrodą wolframową. Spaw żeliwa jest wówczas tak twardy że można mocno zdziwić się.

pozdr


www.vagtune.pl tel. 502730289

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gelek82 » ndz lis 23, 2008 13:47

ok, dzięki Mirass, ale nie jestem do końca przekonany z tym spawaniem - spaw zawsze może puścić, więc narazie szukam silnika.

Czy po wyjęciu silnika ALH mogę włożyć silnik AGR ?
Czym te silniki się od siebie różnią?
Czy będzie potrzeba jeszcze grzebania coś w komputerze?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz lis 23, 2008 16:51

gelek82 pisze:Czy po wyjęciu silnika ALH mogę włożyć silnik AGR ?
Czym te silniki się od siebie różnią?
Czy będzie potrzeba jeszcze grzebania coś w komputerze?
Bez problemu , zmieniasz motor a osprzęt zakładasz ze swojego ALH


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn lis 24, 2008 11:57

gelek82 pisze:Czy po wyjęciu silnika ALH mogę włożyć silnik AGR ?
proponowałbym Ci lepiej zmienić na silnik ASV wraz ze sterownikiem - są to silniki bliźniacze, turbo sterowane podciśnieniem a przy tym moc 110 KM


Obrazek

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gelek82 » pn lis 24, 2008 22:41

co masz na myśli mówiąc o tym sterowniku? chodzi o soft w kompie?

czyli wystarczy, że wymontuje ALH z tą głowicą co jest (pozostały osprzęt zostaje) i zakładam ASV z nową głowicą do którego podłączam osprzęt ?

gdzie mogę znaleźć jakieś info, rysunki, schematy różnic silników ALH, AGR, ASV ?
tyle ich jest i żadnych konkretnych info ;)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt lis 25, 2008 11:07

gelek82 pisze:co masz na myśli mówiąc o tym sterowniku? chodzi o soft w kompie?
dokładnie - w ASV jest mocniejszy,
silniki ALH i ASV są identyczne i osprzęt również identyczny, różnica polega tylko na innych wtryskiwaczach i mocniejszym programie,
gelek82 pisze:gdzie mogę znaleźć jakieś info, rysunki, schematy różnic silników ALH, AGR, ASV ?
tyle ich jest i żadnych konkretnych info
przyłączę się do pytania :grin:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości