JR -szybko rosnaca temperatura

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

JR -szybko rosnaca temperatura

Post autor: ronuch » pn lis 24, 2008 18:58

mam problem z moim jr - mianowicie przy lekkim butowaniu auta zaczyna szybko rosnac temperatura - kiedys jak go kupilem to tez tak bylo tyle ze wyzucalo mi plyn ze zbiorniczka i chyba raz rozerwalo mi przewod gumowy ale podczas remontu (brak kompresji) oddalem glowice do remontu, byla gdzies tam peknieta i juz nie dalo sie jej zrobic. Kupilem uzywke i oddalem do zrobienia. Przy okazji okzalo sie ze byla tam dziwna uszczelka pod glowica bo nie wszystkie kanaly wodne mialy zrobione dziurki w uszczelce. Podczas skladania pomyslelem ze juz bedzie git - fakt juz nie wyzuca mi plynu i weze nie sa twarde nawet podczas butowania ale pozostaje problem przegrzewania sie. Czytalem duzo na forum i znalazlem cos o korku w zbiorniczku wyrownawczym - ale co on ma do sprawy przegrzewania sie?? termostat sprawdzalem i otwiera sie prawidlowo, pompa tez jest sprawna. wiec co z tym korkiem??



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn lis 24, 2008 21:11

Korek nier ma wpływu na temperature bo układ jest chermetyczny , to normalne że podczas szybkiego przyspieszania itd temp szybko rośnie u mnie dochodzi do połowy i tak się trzyma , lekko za połowa wiatrak się zał , u ciebie też tak jest , może chłodnice masz zakamieniną


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lis 24, 2008 21:16

mam problem z moim jr - mianowicie przy lekkim butowaniu auta zaczyna szybko rosnac temperatura
Więcej szczegółów :bajer:

[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 20:19 ]
Korek nier ma wpływu na temperature bo układ jest chermetyczny
Tylko jak korek jest zepsuty to albo układ robi sie za bardzo "HERMETYCZNY" i pękają węże,dzieją sie inne cuda.A jak jest za mało "HERMETYCZNY" to gotuje wode zanim włączy się wentylator :bajer:



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn lis 24, 2008 22:04

tak jak kolega pisał wyżej sprawdz/podmien od innego auta korek
ronuch pisze:termostat sprawdzalem i otwiera sie prawidlowo,
też tak miałem, termostat otwierał się prawidłowo i utrzymywał 90, ale pod górke albo pry bucie łapał 100 st, okazało się ż e termostat nie otwiera się do końca, po wymianie problem rozwiazany [a był to wahler, i miał może 2 lata]

sparwdz chłodnice czy wszystkie żebra grzeją, pompe wody, i czy jest przelew do zbiorniczka..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pn lis 24, 2008 23:29

Zacznj od chłodnicy. Zobacz czy nie jest zabita muchami, kurzem itp. najlepiej przedmuchaj sprężonym powietrzem lameli.
Jeśli jest zabita syfem to nawet wentylator nie pomoże ...
Sprawd :grin: z też korek. Zaworek w korku powinna sie otworzyć ok 1 bara.


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt lis 25, 2008 00:07

korek dzis zamowilem w intercarsie wiec wymienie i zobacze. Propo wentylatora to mam osobny zalacznik i wtedy da sie opanowac temperaturke ale nie zawsze o tym mysle zeby go zalaczyc i czasami zauwaze jak wskaznik jest juz daleko za polowa. a jest mozliwe zeby blok byl gdzies pekniety?? czy to sie nie zdarza! W zbiorniczku, oleju , powietrza nie widac i masla na korku wlewu oleju tez nie ma. Jak sprawdzic czy chlodnica nie jest zatkana??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt lis 25, 2008 00:42

Wyciągnij chłodnice. z węża puść przez nią wode.Jeśli woda przepływa bez oporów to jest ok.A jeśli nie chce płynąć, lub słabo płynie to chłodnica jęst zatkana.Ważną rzeczą chłodnicy jest prześwit między lamelkami.weź chłodnice i popatrz przez nią,czy widać światło między lamelami.Jeśli nie lub słabo to należy ją przedmuchać sprężonym powietrzem tak długo aż wszystki syf wyjdzie .......


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob lis 29, 2008 23:23

korek juz mam wiec w przyszlym tygodniu sprawdze czy cos sie zmienilo, Chlodnice sprawdzilem i nie jest zabita zadnym syfem (ale itak ja przedmuchalem) i przeplyw wody przez nia tez wyglada ok.
I co z tym blokiem jest mozliwe ze gdzies tam jest jakies pekniecie - zdarzylo sie kiedys cos takiego


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości