Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn lis 24, 2008 18:47

vwer2 pisze:Ja ka jest różnica między 1V a JR??? Czy to nie jest 1V z IC ???
Bo wiem ,że SB ma inną pompę wtryskową [z wieżyczką ]
1V to silnik ktory niby mail byc jeszcze bardziej ekonomiczny od innych td w golfie (jr,sb) - ale troszke im nie wyszedl :)
pali nieco wiecej od tamtych, ma krodsza skrzynie a pozatym jest ok - sam takiego mam. 1V ma zwykla pompe od diesla , mniejsza turbine i zaledwie 60km.
Silnik jest mniej wyzylowany wiec napewno wiecej pojezdzi bez remontu. Jest bardzo dobra baza do modzenia silnika wystarczy tylko pompa z "wierzyczka" i troszke podkrecic turbo. Propo ic to byly montowane w silnikach SB a co do jr to nie wiem.
Generalnie te silniki roznia sie tylko pompami wtryskowymi i turbinami pozatym jest wszystko tosamo!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pn lis 24, 2008 19:42

Ile ciamka taki 1V??? Bo słyszałem różne wersje. Jeden mówi,że 4,5 a drudzy 6-7 L /100KM.... :^o


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lis 24, 2008 19:58

ok 5L średnio



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn lis 24, 2008 20:19

1V mi pali 6 w miescie na trasie 5. Drugi JR w miescie 5-5,5 a na trasie ok 4,5


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pn lis 24, 2008 21:35

I kolejne pytanie...
Co z chłodnicą??? do diesla idzie chyb a większa chłodnica??? A może zostawię starą z bęzyny???


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt lis 25, 2008 00:10

w dieslu nie wiem jaka ma byc ale w td jest napweno najwieksza. Nie wiem jaka masz w tym twoim benzyniaku ale jesli bedzie zamala to bedzie ci sie przegrzewal. U mnie siega praktycznie od swiatla do swiatla!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt lis 25, 2008 00:25

O fuck!!! moja ma ok 60 cm. jak dam od lampy do lampy to gdzie wsadzę IC-KA???
Ja myślałem ,że dam IC-KA obok chłodnicy!!?? A icek nie mały bp od A6>>>.......


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » wt lis 25, 2008 00:31

To przespawaj wzmocnienie przednie i IC przed chłodnicę :D :grin: :grin:


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt lis 25, 2008 00:48

myślałem żeby dać go w zdeżak ale troche ciasno....


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » wt lis 25, 2008 00:56

Był gdzieś chyba o tym jakiś szept kiedyś... nawet widziałem fotki jak kolo włożył IC w szeroki zdeś na samym przodzie , ale gdzie to upatrzyłem to nie wiem ... ale fakt w zdeś trochę ciasnawo :/ mówię Ci przespawka to chyba jest rozwiązanie :D


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt lis 25, 2008 01:04

Jak się domyślam to trzeba dospawać uchwyty do icka....
Tak aby był przed chłodnicą...........................?


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 25, 2008 21:39

vwer2 pisze:ak się domyślam to trzeba dospawać uchwyty do icka....
Tak aby był przed chłodnicą...........................?
dorobić uchwyty czyli mocowanie a takżę zrobić orurowanie czyli przerobić wszystko.



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt lis 25, 2008 22:25

To_mas pisze:zrobić orurowanie czyli przerobić wszystko.
czyli konkretnie co trzeba przerobić???????????????


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 25, 2008 22:32

vwer2 pisze:czyli konkretnie co trzeba przerobić???????????????
:panna: a szukać i kombinować umiesz czy będziesz czekać aż Ci wszystko wszyscy na tacy podadzą gotowe co przewiercić gdzie itd ??

poczytaj sobie to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608&start=0



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości