Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: vwer2 » pt lis 21, 2008 20:12

Witam wszystkich miłośników VW!!!

Posiadam golfika mk2 91r. Obecnie mam w nim silnik o oznaczeniu "PN" czyli 1.6 benzyna 70 km.To jest ECO-TRONIK czyli gaźnik sterowany elektronicznie - same problemy .
zmierzając do tematu.Kupiłem silnik o oznaczeniu 1V czyli 1.6 TD 60KM i mam zamiar go założyć do mojego golfika.mam silnik z kompletnym osprzętem turbo,pompa ,alternator itd,
mam skrzynie do niego ,instalacje, licznik,pólośki. Pytanie co mi jeszcze brakuje?
czy potrzebny zbiornik od diesla? a co z układem wydechowymi, katalizatorem?
Moze ktoś przerabiał ten temat i może mi pomóc... :crazy:[quote][url]http://[/url] Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 22:33 przez vwer2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt lis 21, 2008 20:39

vwer2 pisze:czy potrzebny zbiornik od diesla?
nie tylko usunąć zwężkę
vwer2 pisze:a co z układem wydechowymi, katalizatorem?
kat aut , wydech do zmiany najlepiej na 2.5 "
vwer2 pisze:Moze ktoś przerabiał ten temat i może mi pomóc... :crazy:
elektrozawór stop podłącz pod przewód od cewki ten sterowany z stacyjki 12V , świece na manualne sterowanie albo na ori przekaźniki i czujnik itd.

[ Dodano: 21 Lis 2008 19:46 ]
vwer2 pisze:Pytanie co mi jeszcze brakuje?
linka gazu , filtr paliwa nie wiem jak z filtrem powietrza w PN
Ostatnio zmieniony pt lis 21, 2008 20:42 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pt lis 21, 2008 21:27

Filtr paliw już mam ,a poiwetrza jet inny i też mam .Jesli chodzi o instalacje elektryczną to mam całą kompletną z diesla razem z przekaźnikami i innymi bajerami.
nie wiem jak usunąć zwężenie w zbiorniku :crazy:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt lis 21, 2008 21:41

vwer2 pisze:Jesli chodzi o instalacje elektryczną to mam całą kompletną z diesla
moim zdaniem jest zbędna poza automatem świec , zwężka w wlewie wyrywasz jest na forum z fotami trzeba poszukać
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 14:03 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pt lis 21, 2008 21:52

I drugie pytanie czy założenie IC do silnika 1v da jakiś efekt czy to będzie wyrzucenie pieniędzy w błoto??? :grrr:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt lis 21, 2008 22:10

na ori setup lag tylko może na + w upał



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pt lis 21, 2008 22:17

Jeżeli zostawie starą instalacje podłącze zawór pompy pod cewke itd to co z licznikiem ???
przecież do diesla idzie inny licznik ??? :goof:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt lis 21, 2008 22:43

przecież do diesla idzie inny licznik ???
obrotek i świeczki zrób jak uważasz
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 14:04 przez vision, łącznie zmieniany 4 razy.



arwam

Post autor: arwam » sob lis 22, 2008 12:16

vwer2 pisze:Jeżeli zostawie starą instalacje podłącze zawór pompy pod cewke itd to co z licznikiem ???
przecież do diesla idzie inny licznik ???
Jeżeli nie masz obrotomierza to zostawiasz ten co masz
Skrzynie proponuję żebyś zostawił tą co masz czyli 4T jest to jedna z najdłuższych skrzyń biegów jakie są w MK2.
świece to sobie zrób sterowane ręcznie.
Tylko sprawdź u siebie w dieselu jaką średnicę tarczy sprzęgłowej masz i w jakim stanie ona jest
Jeśli nie planujesz przeróbek pod kątem zwiększenia mocy to IC raczej nie ma wiekiego sensu poza nie wielką oszczędnością silnika i paliwa
Ale za to jeśli IC i jego orurowanie znacznie zwiększy pojemność układu dolotowego to będzie chodzdił znacznie ciszej



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » ndz lis 23, 2008 13:26

Właśnie licznik mam z obrotomierzem.. a do silnika ,który kupiłem jest cały komplet- kpl instalacja elektryczna z przekaźnikami,bezpiecznikami i licznikiem od diesla. Tylko nie wiem jak się do tego zabrać. czy wymienić całą instalacje czy z tą z benzyny przerobić???
:goof:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lis 23, 2008 20:19

icek nie ma sensu bez pompy z LDA
moim zdaniem to wywal kat , załóz pompe z LDA ,icek, zakręci zawór bezpieczeństwa i podkęci turbo do tego potrzebny manometr i wtedy zrobi sie 1V STD :bigok: :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz lis 23, 2008 22:40

ja bym instalacje zostawił z benzola.
dorób tylko plus na elektormagnes, sterowanie podgrzewaniem świec i kabel z alternatora do licznika zeby obr działał.


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn lis 24, 2008 14:35

vwer2 pisze:I drugie pytanie czy założenie IC do silnika 1v da jakiś efekt czy to będzie wyrzucenie pieniędzy w błoto??? :grrr:
Zakadaj,zakładaj ,sam kiedyś miałem 1V i po załozeniu intercoolera nie to autko ,napewno nie bedziesz żałował
Obecnie ma go kolega VW_VANDAL z forum (o ile go jeszcze ma)



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » pn lis 24, 2008 15:24

Ja ka jest różnica między 1V a JR??? Czy to nie jest 1V z IC ???
Bo wiem ,że SB ma inną pompę wtryskową [z wieżyczką ] :grin:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości