czujnik temp. silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sty 03, 2008 19:39

daro31ie pisze:(chociaz jeden czujnik)
to są 2 czujniki w 1 obudowie ... najlepiej jednak było by podmienić na chwilę



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » wt lis 18, 2008 21:39

daro31ie pisze:problem mam taki ze wlasnie istnieje roznica w rezystancjach na pinach 1-3 i 2-4
piny 1-3 to ECU, a piny 2-4 to wskaznik temp. na desce.
Właśnie jak to jest z tą różnicą? Ja sprawdziłem u siebie na oryginalnym i była różnica w rezystancjach pomiędzy parą 1-3 a 2-4 i dlatego kupiłem nowy, w którym jak się okazało różnica była także. Niepotrzebnie czujnik wymieniłem, który był sprawny :crazy:
Nie doszedłem do tego ile powinna wynosić rezystancja na pinach 2-3 wie ktoś?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » wt lis 18, 2008 22:19

czym się różni 4 pinowy czujnik temp. koloru czarnego od 4 pinowego koloru zielonego? kupiłem zielony a w rurze jest czarny chcę zmienić bo rano mam taki komunikat

Obrazek


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » wt lis 18, 2008 22:22

Oli pisze:czym się różni 4 pinowy czujnik temp. koloru czarnego od 4 pinowego koloru zielonego?
kolorem :helm: oryginalnie były montowane czujniki z czarnym plastikiem, też taki miałem.. i zmieniłem go właśnie na zielony



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » wt lis 18, 2008 22:23

enjoy, dzięki zmieniam


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr lis 19, 2008 18:31

Kurde u mnie przy obecnych temp. ok. +3/4 st. i wyłączonym ogrzewaniu auto łapie 90 stopni dopiero po 7 km mimo świec w obiegu wody, kiedyś było lepiej. Jak stoję w korku to spada do 70 stopni przy klimie włączonej na 21 st. Dziś po powrocie z pracy zauważyłem że górny wąż był ciepły (ale nie gorący) a dolny całkiem zimny, auto po trasie 15km i 15 minut postoju w korku więc chyba termostat mi padł. W silniku AHF jest on w bloku pod pompą paliwa? czy z tyłu tam gdzie czujnik temp?

[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 17:47 ]
Ok już wiem, jest przy pompie wody. Dziwne że górny wąż nie był gorący skoro dolny był całkiem zimny, aż tyle ciepła nagrzewnica by przejęła?


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » śr lis 19, 2008 23:24

zmieniłem dzisiaj ten czujnik, zobaczę rano czy pojawi się komunikat :grin:
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 23:25 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » czw lis 20, 2008 22:55

Wymieniłem termostat ale dolny wąż idący do termostatu nadal pozostaje zimny :helm:
Górny od głowicy jest gorący, chłodnica jest zimna na blacie równo 90 i tak trzyma cały czas. Jeździłem dosyć ostro przez 15 minut po mieście i jestem zdziwiony że dolny wąż i chłodnica są zimne, na dworze +6 stopni było. EGR mam zaślepiony ale nie zauważyłem żeby dłużej się przez to nagrzewał poza tym on w tym przypadku nie odgrywa żadnej roli. Sprawdźcie proszę jak jest u Was przy obecnych temperaturach, czy macie ciepłe chłodnice i dolne węże bo jestem ciekaw o co chodzi.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pt lis 21, 2008 13:13

Kris-THC, ja mam modzonego ARLa i gdy nagrzeje sie do 90* i potem pałuje go przez 15 min po mieście to chłodnica jest zimna nadal... po prostu te silniki tak maja a jak masz np jeszcze ustawione grzanie w środku auta to masz przyczynę czemu termostat sie nie otwiera mały obieg wystarczająco chłodzi silnik



Awatar użytkownika
abdj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lip 21, 2008 15:39
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: abdj » pn lis 24, 2008 13:38

Oli,
i jak problem zniknął ? bo mam to samo co u ciebie :D



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » pn lis 24, 2008 19:02

abdj pisze:i jak problem zniknął ?
teraz jest ok, pare dni minęło i komunikatu brak :grin: u braciaka czasem opada wskazówka temp w zegarach - też będziemy zmieniać ten czujnik


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
abdj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lip 21, 2008 15:39
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: abdj » wt lis 25, 2008 10:35

to w takim razie i ja zmienie ten czujnik :D zdrowko !!



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » wt lis 25, 2008 13:20

abdj pisze:to w takim razie i ja zmienie ten czujnik :D zdrowko !!
U mnie Vag nie pokazał żadnych błędów, niemniej temp. vag - 70*C a na blacie 90*C. Proszę podać nr, czy oznaczenie czujnika, bo chcę właśnie go zmienić. pozdro



Awatar użytkownika
abdj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lip 21, 2008 15:39
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: abdj » wt lis 25, 2008 16:55

Nie znam numeru ani oznaczenia tego czujnika jutro dopiero jak sie znajdzie czas to bede chciał zakupic czujnik , nie sprawdzalem ale podejrzewam ze bede miał tak samo z temp. bo jakos slabiej grzeje autko w srodku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości