to są 2 czujniki w 1 obudowie ... najlepiej jednak było by podmienić na chwilędaro31ie pisze:(chociaz jeden czujnik)
czujnik temp. silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Właśnie jak to jest z tą różnicą? Ja sprawdziłem u siebie na oryginalnym i była różnica w rezystancjach pomiędzy parą 1-3 a 2-4 i dlatego kupiłem nowy, w którym jak się okazało różnica była także. Niepotrzebnie czujnik wymieniłem, który był sprawnydaro31ie pisze:problem mam taki ze wlasnie istnieje roznica w rezystancjach na pinach 1-3 i 2-4
piny 1-3 to ECU, a piny 2-4 to wskaznik temp. na desce.
Nie doszedłem do tego ile powinna wynosić rezystancja na pinach 2-3 wie ktoś?
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Kurde u mnie przy obecnych temp. ok. +3/4 st. i wyłączonym ogrzewaniu auto łapie 90 stopni dopiero po 7 km mimo świec w obiegu wody, kiedyś było lepiej. Jak stoję w korku to spada do 70 stopni przy klimie włączonej na 21 st. Dziś po powrocie z pracy zauważyłem że górny wąż był ciepły (ale nie gorący) a dolny całkiem zimny, auto po trasie 15km i 15 minut postoju w korku więc chyba termostat mi padł. W silniku AHF jest on w bloku pod pompą paliwa? czy z tyłu tam gdzie czujnik temp?
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 17:47 ]
Ok już wiem, jest przy pompie wody. Dziwne że górny wąż nie był gorący skoro dolny był całkiem zimny, aż tyle ciepła nagrzewnica by przejęła?
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 17:47 ]
Ok już wiem, jest przy pompie wody. Dziwne że górny wąż nie był gorący skoro dolny był całkiem zimny, aż tyle ciepła nagrzewnica by przejęła?
zmieniłem dzisiaj ten czujnik, zobaczę rano czy pojawi się komunikat
Ostatnio zmieniony śr lis 19, 2008 23:25 przez Oli, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]148KM/326Nm[/b]
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Wymieniłem termostat ale dolny wąż idący do termostatu nadal pozostaje zimny
Górny od głowicy jest gorący, chłodnica jest zimna na blacie równo 90 i tak trzyma cały czas. Jeździłem dosyć ostro przez 15 minut po mieście i jestem zdziwiony że dolny wąż i chłodnica są zimne, na dworze +6 stopni było. EGR mam zaślepiony ale nie zauważyłem żeby dłużej się przez to nagrzewał poza tym on w tym przypadku nie odgrywa żadnej roli. Sprawdźcie proszę jak jest u Was przy obecnych temperaturach, czy macie ciepłe chłodnice i dolne węże bo jestem ciekaw o co chodzi.
Górny od głowicy jest gorący, chłodnica jest zimna na blacie równo 90 i tak trzyma cały czas. Jeździłem dosyć ostro przez 15 minut po mieście i jestem zdziwiony że dolny wąż i chłodnica są zimne, na dworze +6 stopni było. EGR mam zaślepiony ale nie zauważyłem żeby dłużej się przez to nagrzewał poza tym on w tym przypadku nie odgrywa żadnej roli. Sprawdźcie proszę jak jest u Was przy obecnych temperaturach, czy macie ciepłe chłodnice i dolne węże bo jestem ciekaw o co chodzi.
- Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Kris-THC, ja mam modzonego ARLa i gdy nagrzeje sie do 90* i potem pałuje go przez 15 min po mieście to chłodnica jest zimna nadal... po prostu te silniki tak maja a jak masz np jeszcze ustawione grzanie w środku auta to masz przyczynę czemu termostat sie nie otwiera mały obieg wystarczająco chłodzi silnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości