Podgrzewany filtr paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Podgrzewany filtr paliwa

Post autor: Druidionin » ndz lis 23, 2008 23:22

Siemka
Idzie zima jak widać ostatnio za oknem... mam takie pytanie ponieważ cześć golfików na ON miała podgrzewany filtr paliwa powracającym skądś paliwem, szukałem na forum ale jakoś nie do końca wszystko zrozumiałem... Jednak nurtuje mnie pytanie, czy to się sprawdza i ewentualnie czy można dołożyć taki moduł albo ktoś ma jakiś patent na inne podgrzewanie?



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » ndz lis 23, 2008 23:40

jesli chodzi o podgrzewanie ON to w golfach rozwiazane jest to w ten sposob ze w filtrze jest zaworek ktory puszcza ciepla rope powracajaca z pompy spowrotem do filtra i zeby zrobic sobie takie podgrzewanie wystary kupic odpowiedni filtr i zaworek do niego i odpowiednio podlaczyc :helm:

oblukaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827
Ostatnio zmieniony ndz lis 23, 2008 23:45 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » ndz lis 23, 2008 23:58

Virus177 pisze:jesli chodzi o podgrzewanie ON to w golfach rozwiazane jest to w ten sposob ze w filtrze jest zaworek ktory puszcza ciepla rope powracajaca z pompy spowrotem do filtra i zeby zrobic sobie takie podgrzewanie wystary kupic odpowiedni filtr i zaworek do niego i odpowiednio podlaczyc
Ten zaworek jest ogólnodostępny?
A przy okazji mógłby, ktoś wrzucić jakieś foto na którym będzie widnieć ten wężyk powrotny, skąd idzie i gdzie prowadzi ;)

Ale w sumie, coś ten układ daje? Bo na chłopski rozum, to nawet paliwie powracającym od pompy zajmie chwilę zanim podgrzeje to w filtrze... więc np. z rana po mrozie, nie ułatwi to rozruchu silnika...



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » pn lis 24, 2008 00:07

no pewnie ze nie ulatwi poprostu juz podczas jazdy grzeje rope idaca z baku ta powracajaca do filtra
:grin:
Druidionin pisze:Ten zaworek jest ogólnodostępny?
tak ten zaworek kupisz w kazdym motoryzacyjnym :helm:
Druidionin pisze:A przy okazji mógłby, ktoś wrzucić jakieś foto na którym będzie widnieć ten wężyk powrotny, skąd idzie i gdzie prowadzi ;)
poprostu rozcinasz wezyk powrotu z pompy i wcinasz sie w zaworek nic wiecej :)


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » pn lis 24, 2008 00:12

Virus177 pisze:poprostu rozcinasz wezyk powrotu z pompy i wcinasz sie w zaworek nic wiecej :)
I tu ubolewa moja niewiedza... bo nie wiem który to :blush:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn lis 24, 2008 01:07

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10827

Ten żółty plastik to podgrzewacz paliwa , możesz poszukać na szrocie używki nawet


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 24, 2008 01:18

Ten żółty plastik to podgrzewacz paliwa , możesz poszukać na szrocie używki nawet[/quote]

zdzisław co ty piszesz? to zawor zwrotny, a nie zaden podgrzewacz.

filtr z podgrzewaczem dziala na zasadzie mieszania sie paliwa powracajacego z wtryskow i pompy z zimnym, zaciaganym z baku. ot cala technologia podgrzewania. bez podgrzewacza powrot prowadzi prosto do baku.

podgrzewacze elektryczne to juz inna bajka...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn lis 24, 2008 01:42

Zdzisław myslał że to podgrzewcz bo nigdy nad tym nie myslalem , myslalem ze to to , wiem że w nowszych modelach to slychac takie terkotanie :hmm:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » pn lis 24, 2008 02:24

souler pisze:podgrzewacze elektryczne to juz inna bajka..
No właśnie, co taki podgrzewacz daje?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 24, 2008 09:43

Druidionin pisze:
souler pisze:podgrzewacze elektryczne to juz inna bajka..
No właśnie, co taki podgrzewacz daje?
no podgrzewa paliwo przed rozruchem i w jakis czas po nim. wylacza sie automatycznie po osiagnieciu jakiejs temp. mondeo td posiada taki badziew. imo nasze vw nie potrzebuja tego, jesli tylko ropka jest dobra, a silnik zdrowy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pn lis 24, 2008 12:14

souler pisze:no podgrzewa paliwo przed rozruchem i w jakis czas po nim. wylacza sie automatycznie po osiagnieciu jakiejs temp. mondeo td posiada taki badziew. imo nasze vw nie potrzebuja tego, jesli tylko ropka jest dobra, a silnik zdrowy.
dokladnie,a na necie sa podgrzewacze paliwa, cieplo pobieraja z ukladu chlodzenia, ale to dziala dopiero po zagrzaniu sie silnika,
tu jest kilka
http://www.allegro.pl/search.php?string ... a+&order=p
souler pisze:Ten żółty plastik to podgrzewacz paliwa , możesz poszukać na szrocie używki nawet
mam to, jak jestes zainteresowany to daj znac na PW



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lis 24, 2008 18:21

grandilodz pisze:Ten żółty plastik to podgrzewacz paliwa , możesz poszukać na szrocie używki nawet
zdzisław co ty piszesz? to zawor zwrotny, a nie zaden podgrzewacz.
A mi sie wydaje że zdzisław ma rację,bo ten zaworek po to jest żeby paliwo się mieszało,działa to na zasadzie bimetalu z tego co pamiętam. :grin:
souler pisze:imo nasze vw nie potrzebuja tego, jesli tylko ropka jest dobra, a silnik zdrowy.
Dokładnie :bigok: Aczkolwiek kiedyś przy -30st klekot zdychał mi bo paliwo w przewodach marzło podczas jazdy :chytry:
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 18:31 przez bongo, łącznie zmieniany 1 raz.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn lis 24, 2008 18:37

grandilodz pisze:Ten żółty plastik to podgrzewacz paliwa , możesz poszukać na szrocie używki nawet
zgadza sie ten zolty plastik to jest zaworek ktory przy okreslonej temperaturze paliwo wracajace z pompy przepuszcza do filtra a jesli temperatura jest wyzsza to paliwko leci prosto do baku - niejest to zaden zaworek zwrotny bo mozna go zalozyc w dowolna strone na przewodzie powrotnym. Tempteratura od ktorej to zalezy to chyba temp w komorze silnika


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn lis 24, 2008 18:41

ronuch pisze:niejest to zaden zaworek zwrotny bo mozna go zalozyc w dowolna strone na przewodzie powrotnym. Tempteratura od ktorej to zalezy to chyba temp w komorze silnika
To po co jest na nim strzałka? :chytry: A co do temperatury to powinien otworzyć dopływ do zbiornika przy około 30st.ropy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości