jak odmulić 1.9 TD ABL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » ndz lis 23, 2008 23:12

arwam, pompa w T4 ABL ma takie oznaczenie 028 130 115 L. Czy do tej pomy eko mozna zmienic bez wiekszego problemu sama gore? Czy trzeba wymienic cala pompe na taka z LDA? Drugie pytanie to takie czy pompa z LDA zmiesci sie - jak wiadomo w T4 miedzy pompa a wentylatorami clodnicy jest niewielka odleglosc.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 25, 2008 19:23

czy się zmieści to ci nie powiem bo tych w których robiłem to w nie których wchodziły a w nie których nie
zależy jakie masz wentylatory
Natomiast przy przeróbce na LDA trzeba odciąć jeden z bolców przy regulatorze obrotów ten o który się opiera dźwignia dozownika przy przesunięciu w stronę maksymalnego dawkowania.
Jeśli tego nie zrobisz to cała przeróbka nie ma sensu ponieważ dawkę paliwa ogranicza na stałe bolec a nie w zmiennej wielkości LDA



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » wt lis 25, 2008 19:54

cześc, podepne się,
jeden z bolców przy regulatorze obrotów ten o który się opiera dźwignia dozownika
czy w AAZ też to występuje, czy nie jest to przypadkiem ta dzwignia z przodu pompy, którą sie reguluje z zewnątrz śrubą imbusową?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 19:35

nie
Chodzi o ten zaznaczony na czerwono


Obrazek



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw lis 27, 2008 21:51

Aha, a o modyfikacji z tej strony mógłgyś coś powiedziec ? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1375833

Bo coś mi nie pasi w niej.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

arwam

Post autor: arwam » czw lis 27, 2008 22:09

jeśli chodzi o dźwignię widoczną na pierwszym zdjęciu to jest to dźwignia służąca do gaszenia silnika w razie awarii elektrozaworu montowana przeważnie w wersjach z automatem, ona również może ograniczać dawkę



Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Viking » wt sty 13, 2009 22:30

b8tz pisze:arwam, pompa w T4 ABL ma takie oznaczenie 028 130 115 L. Czy do tej pomy eko mozna zmienic bez wiekszego problemu sama gore? Czy trzeba wymienic cala pompe na taka z LDA? Drugie pytanie to takie czy pompa z LDA zmiesci sie - jak wiadomo w T4 miedzy pompa a wentylatorami clodnicy jest niewielka odleglosc.

Sprawdziłem, pompoa z golfa 3 z lda daje się zamontować w t4 :-) Troszkę trzeba z niej odkręcić, ale to max 5 minut....polecam



verone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 12:01
Lokalizacja: z yakuzy

Post autor: verone » wt mar 17, 2009 17:26

:grin: udalo sie kupilem pompke z grzybkiem do mojej t4 jest z kolem ale od 1,6 td
i co dalej bo juz sie pogubilem , a auto az sie trzesie aby zlapac drugi oddech :grin:



arwam

Post autor: arwam » śr mar 18, 2009 03:16

verone pisze::grin: udalo sie kupilem pompke z grzybkiem do mojej t4 jest z kolem ale od 1,6 td
i co dalej bo juz sie pogubilem , a auto az sie trzesie aby zlapac drugi oddech :grin:
zakładaj razem z kołem pasowym od 1,6 i śmigaj



verone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 12:01
Lokalizacja: z yakuzy

Post autor: verone » pn mar 23, 2009 23:40

czyli bez problemu
a co do dawki ?? widomo regulacja grzyba :hmm: ale sama dawka tez krecic w przypadku tej pompy
jak ja wpiac w z tym kolem normalnie na znaki jak ta co mam teraz ??



arwam

Post autor: arwam » pn mar 23, 2009 23:57

jak ja wpiac w z tym kolem normalnie na znaki jak ta co mam teraz ??
tak samo na znakach ustawiasz



verone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 12:01
Lokalizacja: z yakuzy

Post autor: verone » pt lis 20, 2009 16:48

wszystko super roznica jest mega
chodzi bajka
tylko duze odejscie jest od 3 tys nie od 2 jak to bylo do tej pory , jakies sugestie co do regulacji ?? czym krecic ?? bo to nie wina turbiny bo ta kreci jak potrzeba tylko albo zmienia dawke albo zaplon przy tych 3 tys a ja tak nie chce tylko przy 2 tys ma byc ogien



arwam

Post autor: arwam » pt lis 20, 2009 23:21

verone,

jaka turbina.



verone
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 12:01
Lokalizacja: z yakuzy

Post autor: verone » wt sty 26, 2010 22:00

nie stawialbym na turbo bo przy ekopompie szedl marnie ale od 2 tys
na tej pompie jakby sie zaplon przelaczal przy 3 tys dostaje mocnego kopa nie wiem jak obnizyc ten prog



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 74 gości