czyszczenie n108 i n109
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czyszczenie n108 i n109
witam.
mam pytanko czy n108 moze byc zasyfiony???, czy jest sens go wykrecac i czyscic???.
problem tkwi jak kiedys juz pisałem ze nie pokrywaja sie wartosci w 004 w drugiej i trzeciej pozycji w ATDC jest 2,1 a w BTDC 0,6.
w 004bs jest BTDC 17,4 i BTDC 15,3
czy te wskazania daja uszkodzony n108 czy moze byc tylko zasyfiony??.
odczucia podczas jazdy, raz tak jak by jechał super a innym razem tak jak by był troszke przymulony.
dodam jeszcze ze błędów nie ma i kat jest ustawiony idealnie na 45-48 w bs.
drugi temat, silnik gasnie twardo i do zatelepie, poduszki sa ok.
pytanie czy ma wpływ na to zawór n109 i pomoze jego czyszczenie???.
jak zawsze prosze o pomoc.
mam pytanko czy n108 moze byc zasyfiony???, czy jest sens go wykrecac i czyscic???.
problem tkwi jak kiedys juz pisałem ze nie pokrywaja sie wartosci w 004 w drugiej i trzeciej pozycji w ATDC jest 2,1 a w BTDC 0,6.
w 004bs jest BTDC 17,4 i BTDC 15,3
czy te wskazania daja uszkodzony n108 czy moze byc tylko zasyfiony??.
odczucia podczas jazdy, raz tak jak by jechał super a innym razem tak jak by był troszke przymulony.
dodam jeszcze ze błędów nie ma i kat jest ustawiony idealnie na 45-48 w bs.
drugi temat, silnik gasnie twardo i do zatelepie, poduszki sa ok.
pytanie czy ma wpływ na to zawór n109 i pomoze jego czyszczenie???.
jak zawsze prosze o pomoc.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
jak dla mnie ok nie ma co grzebac jak dochodzi do 15 stopni bs to wystarczy,piter_s pisze: mam pytanko czy n108 moze byc zasyfiony???, czy jest sens go wykrecac i czyscic???.
problem tkwi jak kiedys juz pisałem ze nie pokrywaja sie wartosci w 004 w drugiej i trzeciej pozycji w ATDC jest 2,1 a w BTDC 0,6.
wiecej i tak nie wydusisz podczas jazdy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
na wolnych masz wymagany 2 ATDC a rzeczwisty 0,6 BTC to mozna doregulowac przestawiajac minimalnie pompe opozniajac wtrysk ale to nie przyniesie zadnej poprawy mocy.
a to ze nie dochodzi do 17 stopni w bs moze byc spowodowane niskim cisnieniem wewnątrz pompy na wolnych obrotach , bo w czasie jazdy cisnienie wzrasta
a to ze nie dochodzi do 17 stopni w bs moze byc spowodowane niskim cisnieniem wewnątrz pompy na wolnych obrotach , bo w czasie jazdy cisnienie wzrasta
Najlepiej zrobić dynamicznie 004 - jesli sie pokrywają wartości to nic nie kombinować .
Tak jest , nie ma co szukac dziury w d.pie , na wolnych 0,6BTDC mieści sie w normie od 3ATDC do 2BTDCDANIEL LHR pisze:na wolnych masz wymagany 2 ATDC a rzeczwisty 0,6 BTC to mozna doregulowac przestawiajac minimalnie pompe opozniajac wtrysk ale to nie przyniesie zadnej poprawy mocy.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
co do regulacji to miałem ustawiony kat na 51 i zmniejszyłem delikatnie na 46-48, tak jak jest idealnie na niebieskiej lini w tdi timing, a zniżyłem dla tego bo silniczek maił metaliczny odgłos.
podaje tutaj ciekawy temat co jest sytuacja podobna:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127664
moze da sie mechanicznie podniesc cisnienie aby te wartosci były takie jak powinny, TOM cos tustaj pisze o podkładkach itd. co moze podniesc cisnienie.
przy tym wszystkim jest biały dymek jak depne na postoju, uszczelka ok płynu nie ubywa, olej moze po 2000tys z 100ml ubyło, turbo suche, przewody ic niby szczelne, bąbelków w zasilaniu nie ma.
co drugiego tematu co wczesniej pisałem silnik gasnie twardo i go zatelepie, poduszki sa ok.
pytanie czy ma wpływ na to zawór n109 i pomoze jego czyszczenie???
podaje tutaj ciekawy temat co jest sytuacja podobna:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127664
moze da sie mechanicznie podniesc cisnienie aby te wartosci były takie jak powinny, TOM cos tustaj pisze o podkładkach itd. co moze podniesc cisnienie.
przy tym wszystkim jest biały dymek jak depne na postoju, uszczelka ok płynu nie ubywa, olej moze po 2000tys z 100ml ubyło, turbo suche, przewody ic niby szczelne, bąbelków w zasilaniu nie ma.
co drugiego tematu co wczesniej pisałem silnik gasnie twardo i go zatelepie, poduszki sa ok.
pytanie czy ma wpływ na to zawór n109 i pomoze jego czyszczenie???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości