TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 18:34
- Lokalizacja: chrzanow
- Kontakt:
korek wlewu paliwa
Witam szanownych forumowiczów.
Posiadam MK3 TD 95. Od jakiegoś czasu miałem problem z odpaleniem samochodu. Problem powtarzał się szczególnie rano, kiedy wsiadałem do samochodu po nocy. Po podgrzaniu świec przekręcałem kluczyk. Rozrusznik pojechał, silnik odpalał na sekundę i gasł. Później pozostało mi już tylko kręcenie do końca aż albo odpalił, albo padł aku. Po pewnym czasie stwierdziłem, że problem objawiał się tylko w po dłuższym czasie po tankowaniu. W tym czasie wymieniłem świece, akumulator, zawór w pompie. Przygotowywałem się właśnie do wymiany filtra paliwa, kiedy odkręcając przy starym filtrze odpowietrznik, usłyszałem jak zassał powietrze do środka. Poza tym w przewodzie paliwowym do pompy i powrotnym zauważyłem pęcherzyki powietrza. Wtedy wpadł mi do głowy pomysł, że może to nie jest wina silnika, a korka wlewu paliwa. Po wymianie filtra paliwa i kilku dniach jazdy podszedłem do samochodu i odkręciłem korek wlewu paliwa delikatnie i powoli. Usłyszałem charakterystyczny dźwięk wciąganego powietrza.
Tak zakończyłem naprawę swojego VW, może nie do końca, ale już nie mam problemu z odpalaniem autka. Teraz tylko muszę albo naprawić korek (nie mam pojęcia jak to zrobić) albo kupić nowy.
Nigdy nie pomyślałbym, że taka pierdoła może zrobić coś takiego.
Pozdrawiam
Posiadam MK3 TD 95. Od jakiegoś czasu miałem problem z odpaleniem samochodu. Problem powtarzał się szczególnie rano, kiedy wsiadałem do samochodu po nocy. Po podgrzaniu świec przekręcałem kluczyk. Rozrusznik pojechał, silnik odpalał na sekundę i gasł. Później pozostało mi już tylko kręcenie do końca aż albo odpalił, albo padł aku. Po pewnym czasie stwierdziłem, że problem objawiał się tylko w po dłuższym czasie po tankowaniu. W tym czasie wymieniłem świece, akumulator, zawór w pompie. Przygotowywałem się właśnie do wymiany filtra paliwa, kiedy odkręcając przy starym filtrze odpowietrznik, usłyszałem jak zassał powietrze do środka. Poza tym w przewodzie paliwowym do pompy i powrotnym zauważyłem pęcherzyki powietrza. Wtedy wpadł mi do głowy pomysł, że może to nie jest wina silnika, a korka wlewu paliwa. Po wymianie filtra paliwa i kilku dniach jazdy podszedłem do samochodu i odkręciłem korek wlewu paliwa delikatnie i powoli. Usłyszałem charakterystyczny dźwięk wciąganego powietrza.
Tak zakończyłem naprawę swojego VW, może nie do końca, ale już nie mam problemu z odpalaniem autka. Teraz tylko muszę albo naprawić korek (nie mam pojęcia jak to zrobić) albo kupić nowy.
Nigdy nie pomyślałbym, że taka pierdoła może zrobić coś takiego.
Pozdrawiam
Witam, od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem mk4. Mam pewien problem.
Auto jak jest zimne to pali praktycznie odrazu, jednak gdy sie nagrzeje, zgasze go i odpalam to dlugo kreci po czym odpala. Pytalem co moze byc tego przyczyna. Jedna osoba powiedziala ze to moga byc mapy zaplonu. Jedna ze czujnik sterowania temperatury podaje zle dane do komputera.
Dodam ze cos jest nie tak przy filtrze paliwa poniewasz dodstaje powietrze, widac sporo babelkow... Moze to to jest przyczyna?
Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem to bede bardzo wdzieczny za pomoc
pozdrawiam
Auto jak jest zimne to pali praktycznie odrazu, jednak gdy sie nagrzeje, zgasze go i odpalam to dlugo kreci po czym odpala. Pytalem co moze byc tego przyczyna. Jedna osoba powiedziala ze to moga byc mapy zaplonu. Jedna ze czujnik sterowania temperatury podaje zle dane do komputera.
Dodam ze cos jest nie tak przy filtrze paliwa poniewasz dodstaje powietrze, widac sporo babelkow... Moze to to jest przyczyna?
Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem to bede bardzo wdzieczny za pomoc
pozdrawiam
- Niedzwiedz
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt sie 26, 2008 19:03
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Mam podobny Problem co AMrcelVWPomorze
wiec tak po wymianie rozrzadu auto pli zimne od strzala cieple 3-5 sek
Vag pokazuje mi blad poczatku wtrysku
nic to jak jade to przy 2500-4000 kopci na czarno ale idzie do przodu , jednak chmure widac wlusterku (w czasie ejzdy w trasie sapdl mi przwod od turbiny dojechalem do warsztatu 20 km i jakos ten rpzewod zalozyli ale pytanie czy moglem uszkodzic turbine to byl przewod od podcisnienia
auto jezdzi normalnie i pali w normie 5,2.
jak objeze filmik to zrobie zrzuty z VAGa
wiec tak po wymianie rozrzadu auto pli zimne od strzala cieple 3-5 sek
Vag pokazuje mi blad poczatku wtrysku
nic to jak jade to przy 2500-4000 kopci na czarno ale idzie do przodu , jednak chmure widac wlusterku (w czasie ejzdy w trasie sapdl mi przwod od turbiny dojechalem do warsztatu 20 km i jakos ten rpzewod zalozyli ale pytanie czy moglem uszkodzic turbine to byl przewod od podcisnienia
auto jezdzi normalnie i pali w normie 5,2.
jak objeze filmik to zrobie zrzuty z VAGa
www.blog.mariuszspruch.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw wrz 18, 2008 12:24
- Lokalizacja: rytel
witam ma golfa III td. i taki oto problem ,mianowicie w lato autko (na zimnym silniku ) palilo super odrazu,pozniej gdy temperatura spadla ,ale nadal na plusie autko tez odpalalo odrazu bez krecenia ale jakies 10s jakby przerywalo i kopcilo na niebiesko ,pochwilce te objawy ustawaly i pozniej bylo ok. teraz gdy troche na minusie temp. w nocy -chwilke musze krecic, odpala i dalej przerywa jakis moment ,tak jak wczesniej. i potem jest ok ,filtr paliwa mam zmieniony i odpowietrzylem go. przymierzam sie do wymiany swiec ,bo czytalem ze komus to pomoglo przy tych samych objawach ,doradzcie cos................
A można wiedzieć co jest nie tak z polskim vagiem np. vag 208.1 pl ???damcio151 pisze:tylko nie polski vag
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462 tutaj masz jak robić logi , zrób je vagiem 311 np.
następnie wrzuć je do działu diagnostyka ... ten temat jest o czym innym
marcelvwpomorze przecież sposób na rozwiązanie problemu z Twoim autem jest opisany w tym temacie co napisałeś posta, wszedłeś od razu na 34 stronę i zadajesz pytanie a wystarczyło abyś poczytał temat od początku do końca - dla mnie jest to zaledwie 34 strony ale dla Ciebie aż 34 strony, przewertuj temat od początku a znajdziesz odpowiedź.
Sztomel pisze:marcelvwpomorze przecież sposób na rozwiązanie problemu z Twoim autem jest opisany w tym temacie co napisałeś posta, wszedłeś od razu na 34 stronę i zadajesz pytanie a wystarczyło abyś poczytał temat od początku do końca - dla mnie jest to zaledwie 34 strony ale dla Ciebie aż 34 strony, przewertuj temat od początku a znajdziesz odpowiedź.
moze i Ty masz czas by czytac 34 strony, ja niestety nie, przeczytalem 5 pierwszych i nie uzyskalem odpowiedzi... no trudno, znalazlem gdzie indziej
Witam wszystkich.Od kilku dni jestem posiadaczem vw passat b5 variant z silnikiem 1.9tdi 110konikow i zaistnial problemik mianowicie, gdy silnik jest cieply to pali na dotyk ale gdy po nocy (po podgrzaniu swiec)krece rozrusznikiem to oczywiscie zapali ale wydaje mi sie ze to krecenie trwa za dlugo ok 4-5 sekund.Czy to normalne w tym modelu czy cos go boli?poza tym auto raz przyspiesza rewelacyjnie a raz tylko sobie jedzie,czy to wina przeplywomierza?PROSZE O POMOC
Pali nie pali gasnie jezdzi
Przepraszam z gory jesli jest to napisane ale zbyt duzo stron by studiowac.
Nie bylem u mechanikow nie diagnozowalem kompem golfa.
krecisz kluczykiem i nic sie nie dzieje idzie prad po wlaczeniu zaplonu do deski rozdzielczej zapalaja sie kontrolki swiece sie grzeja ale przekrecasz w nastepne polozenie kluczyk i prad nie leci do rozrusznika Rozrusznik sprawny, Podpowiedzial mi znajomy ze jest takie cos jak sterownik centralnego zamka za wlacznikiem swiatel jest zamontowana czarna skrzyneczka zatem jak to przemylem odpowiednim plynem do przemywania elektroniki problem znikna na 2 dni potem znowu to samo krecenie kluczykiem az wkoncu zalapie Na ty niby komputerze znajduja sie wlutowane w plytke przekazniki, gdy krecilem kluczykiem i pukalem w te cudenko auto odpalalo jezdzic mozna bylo. (denerwowalo mnei to)
Wykrylem zimne luty oprzelutowalem luty na plytce prad zawsze jest juz podawany na rozrusznik ale to nei znaczy ze rozruch kreci ze auto odpala czasem trzeba dac tez klapsa Co gorsze teraz auto potrafi sobie od tak sobie w czasie jazdy zgasnac spadaja obroty po czym gasnie walne w pudfelko ktore zamontowalem na zewnatrz auto dostaje tzw kopyta odpala motor i jade dalej. (jzdzilem po szrotach podlaczalem rozne te cudka nie palily sie nawet kontrolki Gdzie to znalesc sprawne?)
Moje pytanie Do was Magicy jest takie czy posiadacie jakis schemat jak obejsc ten system co zrobic by bylo OK bo to nei zarty sa jest to niebezpieczne gasnie silnik nie ma wspomagania ukladu kierowniczego i chamulcowego.
Daleko zaszedlem sam z tym przypadkiem ale nie mam juz pomyslow ani sily Prosze o pomoc
Pozdrawiam.
Nie bylem u mechanikow nie diagnozowalem kompem golfa.
krecisz kluczykiem i nic sie nie dzieje idzie prad po wlaczeniu zaplonu do deski rozdzielczej zapalaja sie kontrolki swiece sie grzeja ale przekrecasz w nastepne polozenie kluczyk i prad nie leci do rozrusznika Rozrusznik sprawny, Podpowiedzial mi znajomy ze jest takie cos jak sterownik centralnego zamka za wlacznikiem swiatel jest zamontowana czarna skrzyneczka zatem jak to przemylem odpowiednim plynem do przemywania elektroniki problem znikna na 2 dni potem znowu to samo krecenie kluczykiem az wkoncu zalapie Na ty niby komputerze znajduja sie wlutowane w plytke przekazniki, gdy krecilem kluczykiem i pukalem w te cudenko auto odpalalo jezdzic mozna bylo. (denerwowalo mnei to)
Wykrylem zimne luty oprzelutowalem luty na plytce prad zawsze jest juz podawany na rozrusznik ale to nei znaczy ze rozruch kreci ze auto odpala czasem trzeba dac tez klapsa Co gorsze teraz auto potrafi sobie od tak sobie w czasie jazdy zgasnac spadaja obroty po czym gasnie walne w pudfelko ktore zamontowalem na zewnatrz auto dostaje tzw kopyta odpala motor i jade dalej. (jzdzilem po szrotach podlaczalem rozne te cudka nie palily sie nawet kontrolki Gdzie to znalesc sprawne?)
Moje pytanie Do was Magicy jest takie czy posiadacie jakis schemat jak obejsc ten system co zrobic by bylo OK bo to nei zarty sa jest to niebezpieczne gasnie silnik nie ma wspomagania ukladu kierowniczego i chamulcowego.
Daleko zaszedlem sam z tym przypadkiem ale nie mam juz pomyslow ani sily Prosze o pomoc
Pozdrawiam.
Witam,
Przeczytałem 8 stron tego tematu i nie znalazłem odpowiedzi.
Kupiłem bore 99r. silnik AHF 81kW, podłączyłem Vag'a i pojawiał się ciągle błąd czujnika temperatury, kupiłem czujnik lecz okazało się, że ucięto jeden kabel. Połączyłem i teraz silnik ciezko odpala na ciepłym.
Prosze o pomoc najpierw w diagnozie Vagiem, jakie wartości w odpowiednich polach ECU powinny być dla tego silnika. Mogę zamieścić odpowiednie logi.
Zależy mi na profesjonalnym usunięciu usterki typu wymiana odpowiednich cześci/ regeneracja.
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc
Wojciech
Przeczytałem 8 stron tego tematu i nie znalazłem odpowiedzi.
A jak zdiagnozować ten sterownik, gdzie on jest?marcelvwpomorze pisze:Wymiana sterownika map zaplonu
Kupiłem bore 99r. silnik AHF 81kW, podłączyłem Vag'a i pojawiał się ciągle błąd czujnika temperatury, kupiłem czujnik lecz okazało się, że ucięto jeden kabel. Połączyłem i teraz silnik ciezko odpala na ciepłym.
Prosze o pomoc najpierw w diagnozie Vagiem, jakie wartości w odpowiednich polach ECU powinny być dla tego silnika. Mogę zamieścić odpowiednie logi.
Zależy mi na profesjonalnym usunięciu usterki typu wymiana odpowiednich cześci/ regeneracja.
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc
Wojciech
Wiem, ze w modelach 98-99 golf (nie wiem jak bora ale moze byc podobnie) ten problem wystepowal czesto, silnik z wiekiem sie zuzywa, komputer tego nie czyni (tak mi tlumaczono), na cieplym silniku jest za mala dawka podawanego paliwa. Kolo usuwal problem wyjmujac komputer i przelutowujac kostki itp. Przez samego VAG'a tego najprawdopodobniej nie zrobisz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 121 gości