obroty spadaja podczac hamowania...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
obroty spadaja podczac hamowania...
Witam. Mam MK4 1.9 TDI. podczas hamowania silnik zaczyna nierowno pracowac, (jakby mial zgasnac , ale gdy puszczce hamulec to silnik zaczyna pracowac rowno) niejest to zawsze ale dosc czesto , bylem na kompie i nie pokazalo zadnego bledu... dodam ze mam problem z odpaleniem gdy silnik sie nagrzeje do 90 C. jak jest zimny to odpali odrazu a jak cieply to musze go dlugo krecic..????
Re: obroty spadaja podczac hamowania...
Co do złego odpalania na ciepłym to tylko zostaje zmiana map startowych- było juz o tym, a przy okazji mozna podniesc troszke moc- jedna robota. Opisz czy przy hamowaniu rzuca buda czy obroty spadają na obrotomierzu??piotr0488 pisze:Witam. Mam MK4 1.9 TDI. podczas hamowania silnik zaczyna nierowno pracowac, (jakby mial zgasnac , ale gdy puszczce hamulec to silnik zaczyna pracowac rowno) niejest to zawsze ale dosc czesto , bylem na kompie i nie pokazalo zadnego bledu... dodam ze mam problem z odpaleniem gdy silnik sie nagrzeje do 90 C. jak jest zimny to odpali odrazu a jak cieply to musze go dlugo krecic..????
Zobacz i opisz juto co i jak moze to dwumas pada, zmiana samych map startowych u dobrego tunera ok 300-400zł, a ze zmniana softu pewnie od 600zł w zwyz. Lepiej dopłącic i miec przy okazji te 20-30% mocy więcej A jakie masz oznaczeenie motoru?piotr0488 pisze:buda niezuca, a czy obroty spadaja to zobacze jutro i napisze, a jaki jest koszt wymiany mapy startowej.,.????
[ Dodano: Czw 25 Wrz, 2008 ]
Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a+ciep%B3y
To motor masz ASV lub AHF, oznaczenie znajduje sie na nalepce na obudowie paska rozzradu obok numeru silnika. Jezeli 110KM to ASV lub AHF w zależnosci od rokupiotr0488 pisze:wiem ze to glupio zabrzmi ale nieweim jakie jest oznaczenie silnika (gdzie to mozna sprawdzic..???) jest 110 km - to wiem...
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:39 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Proponuje zmiane map startowych i ładny sofcik- tu masz przyrosty mocy tak dla ciekawości http://www.autokorbel.pl/tabela_vw.htm
Nie to saboxy które tylko pogorsza sytuacje, one tylko wzbogacaja dawkę paliwa przez to ze podaja inf. ze silnik jest zimny- to samo uzyskasz jak wlutujesz opornik z 2 zł - wzrosni Ci spalanie a palił na ciepło bedzie jak pali. U siebie musiz zrobic profesjonalna zmiane softu. Wyciagna sterownik silnika ( komputer ) wlutuje nowy Chip z nowymi mapami starowymi rozruchu - bedzie lepiej palił na ciepło od ząbka i jak bedziesz chciał to zmiena inne wartosci i zyskasz na mocy- to jest tkzw Chip tuning. To robia profesionalni Tunerzy.piotr0488 pisze:czy to jest np taki chip ..???
http://moto.allegro.pl/item442183453_ch ... ipbox.html
PinkFloyd, a gdzie mozna wymienic soft i mapy..???? czy u ciebie w Szczecinie sa takie zaklady???? ... jesli chodzi o nierowna prace silika przy hamowaniu to obroty leciutko spadaja ale trzeba sie przyjzec aby zobaczyc, dodam ze musze wymienic czujnik ABS gdyz swieci mi sie kontrolka, i podaczas hamowania za kazdym razem lekko drzy mi kierownica, podczas przyspieszania nie, tylko podczas hamowania
[ Dodano: 26 Wrz 2008 23:43 ]
obroty niespadaja podczas nierownej pracy silnika gdy hamuje... czym to jest spowodowane..???
[ Dodano: 26 Wrz 2008 23:43 ]
obroty niespadaja podczas nierownej pracy silnika gdy hamuje... czym to jest spowodowane..???
Witam, mam Golfa IV 98r. 110KM AHF - i mam dokładnie taki sam porblem jak kolega Piotr, przy hamowaniu spadają mi obroty na obrotomierzu i silnik wydaje taki dzwiek jak by sie dusił troche gdy puszcze hamulec juz jest okej, zimmny zapala na dotkniecie jak sie nagrzeje to musze chwilke pokrecic, ostatnio tez zapala mi sie kontrolka ABS czasami gasnie i jest okej czasami sie zapala i nie mam ABSu...nie wiem co z tym wszystkim zrobic zeby było okej.
MÓJ Mk IV TDI --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199451&highlight=tedzik
mrgolf, ja juz odpalanie naprawialm, bylem u znajomego mechanika i zrobil mi to, wstawil mi przekaznik ktory zalacza sie przy kazdym odpalaniu a tuz po odpaleniu sie wylanczas, jego zadanie jest takie aby za kazdym odpaleniem informowal komputer ze silnik jest zimny, i pali dobrze, czujnik ABSu amilem wymieniac ale musze znalesc czas i zobaczyc co go boli, mozlowe ze jest tylko luzny, wymienilem tez czujnik temp bo na kompie pokazywalo 79 stop a na liczniku 90 i teraz jest ok, a z hamowaniem jak narazie ustalo jak to wszytsko zrobilem
Hmmm no ciekawe, bede musiał u siebie tez sprawdzic co z tym ABSem i wogole z resztą choć zrobiłem tak już naprawde sporo km i stan sie nie pogarsza ale jest to niepokojące i juz mnie denerwuje lepiej z resztą jak wszystko jest GIT. Najbardziej chciałbym wiedzieć co jest przyczyną spadających obrotów.
MÓJ Mk IV TDI --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199451&highlight=tedzik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 129 gości