Końcówki wtryskiwaczy firmy FIRDS

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dzygit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt mar 07, 2008 22:35
Lokalizacja: Wrocław

Końcówki wtryskiwaczy firmy FIRDS

Post autor: dzygit » pn lis 17, 2008 10:19

Znalazłem na Allegro takie końcówki.Cena wydaje się bardzo atrakcyjna. Czy ktoś miał do czynienia z takimi końcówkami?Warto w to się bawić czy lepiej poszukać originały do AFN ?

http://www.allegro.pl/item480896808_kon ... 0p520.html

Obrazek



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lis 17, 2008 11:26

ja bym sie w Firdsa nie pakowal


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn lis 17, 2008 12:34

Rozmawiając z moim mechanikiem o wymianie wtrysków poleciał mi
-Japońskie
-BOSCH

Mówił że nawet te polskie WZT mogę za założyć alnie nie daje na nie gwarancji bo materiał z którego są wykonane jest za miekki


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 17, 2008 12:36

dzygit, cena jest bardzo niska, wiec możesz spróbować i podzielić się wrażeniami

najlepiej po wymianie obserwuj spalanie, oraz zhamuj auto..

Firds to chinska podróba włoskiego Firada

o ile Firad daje rade to Firds to raczej syf

trzeba to sprawdzić ale podobno obydwie firmy robią same końcówki w odróznieniu od Frateli Bosio czy BOSCH gdzie masz kompletny zestaw naprawczy wtrysku z tymi przekładkami



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lis 17, 2008 17:04

tak chciałbym zapytać w temacie .
Niedaleko mnie jest mały warsztacik , gościu zaimuje sie wymiana i regeneracja wtrysków i powiedział mi że w mk2 wymienia sie końcówki(o ile leja oczywiście) a w mk3 można je bardzo prosto , tanio i dobrze zregenerowac i to poleca . jak to jest z wtryskiwaczami , opłaca sie czy raczej nie warto regenerować . Mówił cos że trzeba zeszlifowac końcówke.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pn lis 17, 2008 19:21

twardy pisze:tak chciałbym zapytać w temacie .
Niedaleko mnie jest mały warsztacik , gościu zaimuje sie wymiana i regeneracja wtrysków i powiedział mi że w mk2 wymienia sie końcówki(o ile leja oczywiście) a w mk3 można je bardzo prosto , tanio i dobrze zregenerowac i to poleca . jak to jest z wtryskiwaczami , opłaca sie czy raczej nie warto regenerować . Mówił cos że trzeba zeszlifowac końcówke.

to jak podcieranie ..... szklem . wysluzonej koncowce to duzo nie pomze bo paliwo bedzie walic w nadmiar



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lis 18, 2008 01:16

Problem jest w tym że orginalną końcówkę do 2 kupisz za 80 zł a do 3 już coś koło 200 zł


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 18, 2008 10:27

grandilodz pisze:Problem jest w tym że orginalną końcówkę do 2 kupisz za 80 zł a do 3 już coś koło 200 zł
do TDI są po 190 koncowki 216

różnica w cenie bierze się z technologii
twardy pisze:w mk3 można je bardzo prosto , tanio i dobrze zregenerowac i to poleca . jak to jest z wtryskiwaczami , opłaca sie czy raczej nie warto regenerować . Mówił cos że trzeba zeszlifowac końcówke.
wszystko jest możliwe, nawet powiększanie dziurek we wtrysku jakąś technologiąm laserową, jednak żeby to zrobić porządnie to koszty są ogromne ...

natomiast szlifowanie końcówek to chyba jakaś ściema... moze sie szlifuje z nagaru żeby ładnie wyglądały :)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lis 18, 2008 21:52

Niedługo podiade do tego warsztatu bo mi jeden wtrysk sie poci (to nie wężyk :grin: ) to dokładnie spytam o co chodzi , może zrobię fotki i wszytko napiszę w temacie , pozdr.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt sty 06, 2009 01:31

Witam
Z góry przepraszam, za odgrzanie tematu...
Co do FIRDSA, cena bardzo niska, można spróbować, zwłaszcza jeśli ma się stare wtryski do "porąbania". Kilka dnia temu byłem w jednym zakładzie, właściciel miał bardzo dobre zdanie o FIRADZIE, cena ok 110zł za sztukę.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 06, 2009 09:33

Ceglarz pisze:Co do FIRDSA, cena bardzo niska, można spróbować, zwłaszcza jeśli ma się stare wtryski do "porąbania"
a zwłaszcza stary silnik, jak jeden wtrysk zacznie lać to się EGT kosmiczne zrobi :green_fuck:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt sty 06, 2009 10:53

cowboy, Racja, racja.... Niestety z Firdsa nie można kupić końcówek :grin: Pozostaje tylko Farid i kochany Bosch :bigok:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

ŁukaszEK_ZENER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lis 14, 2008 21:03
Lokalizacja: Wolsztyn
Kontakt:

Post autor: ŁukaszEK_ZENER » wt sty 06, 2009 20:01

Witam!
Mam okazję tanio kupić końcówki 297 Boscha ale czy podejdą do mojego golfa 1.6D, dodam, że mam obudowy od 1.6TD 155bar i pompa w moim golfiku też siedzi od 1.6TD
Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam

[ Dodano: 09 Sty 2009 21:35 ]
nikt nie potrafi mi pomóc??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości