Regulacja TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » sob lis 15, 2008 14:15

Znalazłem wyciek!
Cieknie z tego co ruszałem czyli ze sróby regulacji dawki.
Niewiele myśląc postanowiłem dokręcić kontre mocniej. Ukręciłem śrubę.
Pytanie gdzie mogę dokupić taką śrubę ?
Pewnie jest przy niej jakaś uszczelka od strony pompy, czy taką uszczelkę też można dokupić ? Albo cały zestaw naprawczy ? Tak czy inaczej muszę rozebrać pompę bo część tej śruby nadal tam siedzi. Nawet bym ją zostawił ale kto wie czy sie sama nie będzie wkręcać lub wykręcać.

[ Dodano: 15 Lis 2008 13:34 ]
tutaj ktoś na zdjęciu ma zestaw naprawczy. Czy do mojej pompy też coś takiego da się kupić ?
I czy oring który uszczelnia śrubę dawkowania da się wymienić bez rozbierania pompy ? Bo pomysl na wykręcenie śruby już jest :)
Jak by co to jest tam sruba 13 ? :chytry:Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 14:35 przez mihmih, łącznie zmieniany 1 raz.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob lis 15, 2008 15:18

w 1,9 td zamontowałem inny pin, zwiększyłem dawkę, podkręciłem troche turbo - tylko troche bo nie mam manometru, różnica jest ale największa przy 2,5 tyś obr co zrobić żeby przy mniejszych obrotach miał kopa



arwam

Post autor: arwam » sob lis 15, 2008 16:43

podlać paliwem tak aby przy krótkim kopnięciu gazu puszczał bąka



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob lis 15, 2008 17:46

jak mam to rozumieć? zwiększyć jeszcze dawke

[ Dodano: 15 Lis 2008 17:30 ]
mam rozumieć zwiększyć dawke



mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » sob lis 15, 2008 19:01

Tak zwiększ dawkę.
Drugim rozwiązanie jest mbc i zwiększenie doładowania.



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » sob lis 15, 2008 19:27

Drugim rozwiązanie jest mbc
co to jest i na jakiej zasadzie działa

[ Dodano: 15 Lis 2008 18:29 ]
dawka jest zwiększona do końca zostało jakieś pół obrotu.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob lis 15, 2008 19:49

mihmih, ten kawałek śruby został z gwintem? nie da sie go wykręcić??
jak chcesz tosbierać pompe do tego to wystarczy sam demontaż gwłowiczki [pompy nie trzeba wykręcać z auta] tak jak do govmoda


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » sob lis 15, 2008 20:03

kkolekk, przeczytaj cały post od początku to będziesz w temacie. Chłopaki spoko opisałi w skrócie o co chodzi. Dokładne opisy znajsziesz w szukajce.

andrew.zbyrko
, śruba pękła ale jest stabilnie wkręcona. Nie da się jej jednak tak łatwo wykręcić więc chwilowo załatwie temat inaczej.
Cały czas cieknie więc postanowiłem uszczelnić otwór klejem epoksydowym. Sprawdzony wytrzymuje duże ciśnienie. Tylko schnie 48h ...
Mieszkam w wawce i nie mam tutaj pożądnego garażu i przede wszystkim światła. Za 2 tyg. jade do ojca a tam mam do dyspozycji pożądny warsztat i tam rozbiorę pompkę.
Jeśli klej sie sprawdzi to nie będę panikował, jeżeli natomiast wyciek zostanie to będzie trzeba zrobić to tak jak trzeba.
Chętnie bym kupił wcześniej zestaw naprawczy i wymienił co się da odrazu.
Wiecie gdzie mogę dostać coś takiego ? Najlepiej jakis sklepik internetowy ??
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob lis 15, 2008 20:26

mihmih pisze:Wiecie gdzie mogę dostać coś takiego ? Najlepiej jakis sklepik internetowy ??
Ja kupowałem w intercars w Krakowie, ale mieli tylko w jednym oddziale [ naprzeciwko M1] koszt chyba ok 40zł uszczelki tulejki itp itd..

Jak chcesz cała pompe uszczelniać to powiem ci tyle że to do prostych rzeczy nie należy, sam kiedyś sie zabrałem za rozbiórke całej pompy i później przez kilka dni naprawiałem to co popsułem....

jeżlei tylko z 1 miejsca cieknie, to radził bym tylko to zrobić puki co.....


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » ndz lis 16, 2008 12:02

mam zamiar rozkręcić tylko tyle ile trzeba. Przy okazji wymienić to co się da. Tak czy inaczej muszę mieć nowy oring od śróby którą będę wymieniał a nie chce szukać i dobierać dopiero jak pompa będzie w rozbiórce.
Mam nadzieję że wszystko pojdzie zgodnie z planem. Zdam relacje co z tym klejem... ale to dopiero jutro wieczorkiem.

ps.
kupowałeś zestaw naprawczy konkretnie do tej pompy czy jakiś uniwersalny z dużą ilością niepotrzebych części ? Na stronie IC nie znalazlem takiej pozycji...



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz lis 16, 2008 12:07

mihmih pisze:ps.
kupowałeś zestaw naprawczy konkretnie do tej pompy czy jakiś uniwersalny z dużą ilością niepotrzebych części ? Na stronie IC nie znalazlem takiej pozycji...
podawałem nr pompy, pokazał mi jeszcze rysunek czy to napewno to, i jakie części są w zestawie.
Może spróbuj zadzwonić, albo napisać, tak jak pisałem wcześniej w krk mieli tylko w 1 oddziale...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » ndz lis 16, 2008 12:21

wrzućcie jakieś zdjęcie mbc



mihmih
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lis 06, 2008 19:35
Lokalizacja: Jamajka

Post autor: mihmih » ndz lis 16, 2008 16:10




Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » ndz lis 16, 2008 17:02

siema. ANDREW.ZBYRKO wedłóg twojego wykresu, przy zamontowanym MBC, napompowane ciśnienie utrzymuje się przez cały zakres obrotów i nie rośnie już więcej tak jak przy regulacji WG, pewny jesteś że tak jest? Jeśli tak to można by zamontowac taki zawór jak jest przy sprężarkach (kompresorach)? Bo przypomniałem sobie że mam coś takiego. A jak sprawa wygląda z wpięciem się do sprężarki? chodzi mi o to że tam jest spora temperatura, więc takie zwykłe gumowe wężyki dadzą radę? wytrzymają?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości