Odpalanie TDI-ka z pilota...warto przeczytajcie...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Odpalanie TDI-ka z pilota...warto przeczytajcie...

Post autor: tommy-cichy » śr lis 12, 2008 21:53

Dzisiaj rano spieszac sie do pracy wcielilem sie w skore mojego autka,jak jest zimny to uzywam delikatnie gaz do 2 tys obrotow ale zaraz po odpaleniu musze nim ruszac,dlatego wpadlem na fajny pomysl ktory juz ktos poruszal na elektrodzie:
Mianowicie chodzi mi o cos takiego zeby zamontowac w samochodzie zdalne odpalanie z kluczyka:
myjac zeby przed wyjsciem do pracy samochodzik bym odpali i przez 5 minut by se pochodzil a wiadomo dla dieselka to samo zdrowie.
Teraz tak:
1.Mam zamontowany alram i jest tam dodatkowy kanal na klape bagaznika i mysle ze szlo by go wykorzystac.
2.Ukladzik musialby miec w sobie podlonczona jakas krancówke na biegu jalowym zeby czasem na biegu nie pozwolil przekrecic rozrusznikiem(z czasem wejdzie w nawyk zostawianie na postoju,ale jak to poczatki...:))
3.Ukladzik musialby miec jakis przekaznik czasowy zeby rozrusznikiem zkrecil dopiero wtedy jak rozlonczylby przekaznik od grzania siwec zarowych(wiadomo dlaczego)

Napewno taki bajer nie jest dla szpanu tylko z mysla o naszych TDI-kach.Napewno nie jednemu przyda sie taki bajer.Wiem ze na tym forum jest duzo elektronikow ktorzy potrafie naprawde duzo i fajnie by bylo gdzyby ktos cos takiego opracowal dla ludzkosci:)
Mam nadzieje ze temat sie rozwinie i zrzeszy zainteresowanych i z pomoca wszystkich cos takiego uknocimy...



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lis 12, 2008 22:03

Ja tylko bym pytanie zadal, po co dodawac gazu przy odpalaniu auta ? -nic zdrowego.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr lis 12, 2008 22:07

A imobilaizer w kluczyku :chytry: ????????????? Jest prawie nie do przejścia w twoim planie :jezor:
A poza tym już kiedyś widziałem taki gotowy moduł na ALLEGRO, w cenie ok 50 zł.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » śr lis 12, 2008 22:17

Kolego piotrekgal nie wiem czemu takl piszesz trakie bzdrury albo nie umiesz czytac ze zrozumieniem albo troszke wypiles:)gdzie pisze w moim poscie o dodawaniu gazu podczas odpalania!!!

[ Dodano: 12 Lis 2008 21:27 ]
Imobiliser da sie ominac,pisali o tym na elektrodzie.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr lis 12, 2008 22:31

dobrym patentem jest założenie ogrzewania postojowego, coś w stylu webasto lub hydrotronic, programujesz albo załączasz pilotem na 10-15minut przed wyjazdem i ciepełko w gablocie i silniczek w miarę zagrzany. teraz można to w przyzwoitych pieniądzach kupić, i właśnie się zastanawiam nad takim rozwiązaniem. pozdro.



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » śr lis 12, 2008 22:44

Kolego ale to nie to samo co odpalenie silinka,webasto zagzeje ci kabine i plyn chlodniczy ale samego silnika adla tdika zawsze bedzie zdrowiej jak se 5 minut posmiga.A po drugie zalozenie webasta kosztuje kilka set zlotych(napisz ile to znaczy dla cibie nie duze pieniadze)a zalozenie takiego ukladzku kosztowaloby napewno ponizej stówki.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lis 12, 2008 23:19

tommy-cichy, dla mnie przerost formy nad trescia, zdrowemu TDIkowi nie straszny mroz a o wiele szybciej sie zagrzeje i lepiej mu bedzie jak zaczniesz jechac spokojnie niz bedzie chodzil przez 5 min na mrozie na jalowym.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Odpalanie TDI-ka z pilota...warto przeczytajcie...

Post autor: tomch » śr lis 12, 2008 23:43

myjac zeby przed wyjsciem do pracy samochodzik bym odpali i przez 5 minut by se pochodzil a wiadomo dla dieselka to samo zdrowie.
0.5 góra 1 minuta - to jest samo zdrowie dla dieselka
Ostatnio zmieniony śr lis 12, 2008 23:44 przez tomch, łącznie zmieniany 1 raz.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw lis 13, 2008 01:03

Ogrzewanie postojowe jest stokroc lepszym rozwiązaniem niz praca silnika na mrozie na postoju. Autem musisz jechac inaczej na wolnych obr bedziesz go grzał ze 30 min i nie nagrzejesz.



Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » czw lis 13, 2008 19:01

A ile kosztuje zamontowanie takiego ogrzewania do passata b5 na uzywanych czesciach i co bym potrzebowal zebym sobie odpalal z kluczyka?



kiewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 14, 2006 16:54
Lokalizacja: NKE
Kontakt:

Post autor: kiewel » czw lis 13, 2008 23:11

kompletna bzdura... auto przy zimnym silniku nie powinno długo pozostawać na biegu jałowym ponieważ jest wtedy bardzo niskie ciśnienie oleju i zużywa się silnik. Tak jak pisał wcześniej kolega trzeba jechać tylko do 2 tys. obr i nic zdrowemu silnikowi nie będzie.


kiedyś miałem golfa.. ;P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości