Co to jest? Blow-Off?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Co to jest? Blow-Off?

Post autor: D1_PITER » pt lis 07, 2008 14:44

Witam

Golf 3 1.9 TDI 110KM

Taki silnik:

Obrazek

Zainteresowało mnie to urządzenie, obok turbo:

Obrazek

Wygląda jak BlowOffValve, zawór upustowy. Ale w dieslu? Słyszałem, że to niemożliwe i niepotrzebne. (?)

Pozdrawiam
Piotr

[ Dodano: 07 Lis 2008 13:50 ]
Dodam, że po przeciwnej stronie co jest zrobione zdjęcie są cztery (albo więcej) otwory o średnicy gdzieś 10mm.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lis 07, 2008 15:04

To jest twój nowy nabytek?

Tak w dieslach były zawory upustowe ja osobiście nie mam ale kolga w 1V ma

Widac że silnik myty na mój gust
http://obrazki.elektroda.net/35_1226061344.jpg

Wymiń wszystkie wężyki jeżeli mają takie zakończenia jak na tym wezyku i zakończ obejmą małą , ja ostatnio wymieniałem grosze na prawde kosztuje , i wężyki przelewoe na pompie też sprawdz stan na pompie bo w moim byłym 1.9 TD lały bo były niby ok a jednak.

I na dziń dobry zmień ten wąż od turbo co jest zrobiony na taśme klejącą , nie daj może odleci jakiś kwał gumy i wciągnie w turbo i będzi epo silniku w najlepszym wypadku po turbo , po drugie turbina może przez to nie pompowac odpowiedniej dawki , i sprawdz wszystkie obejmy na węzach od turbo ewentualnie dokreć l

Wiem że to off topic ale mówie lepiej to sprawdzić/zrobić


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt lis 07, 2008 15:10

Myty nie był. Tata ostatnio kombinował przy silniku i zapomniał zakręcić korek wlewu oleju i wszystko zachlapane..

Wężyki i węże, wszystkie płyny i paski niebawem wymienię kompleksowo.

Ale jeśli to BOV to w ogóle nie syczy..


Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt lis 07, 2008 15:19

PITERsca pisze:Wygląda jak BlowOffValve, zawór upustowy
To zawor EGR #-o



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pt lis 07, 2008 15:31

Poczytałem trochę i doszedłem do wniosku, że jeśli odłącze ten wężyk od podciśnienia to silnik nie będzie mi się trząsł na niskich obrotach b zawór będzie zamknięty? Bo trzęsie się.. Ale co z tym wężykiem? Ma se dyndać? Albo od elektrozaworu odłączyć kable?

[ Dodano: 08 Lis 2008 13:49 ]
Dajcie spokój.. Ten gumowy kawałek rury na odcinku turbo-intercooler 240zł w serwisie. Za 20cm rury! A w sklepach motoryzacyjnych nie ma. Pozostają tylko używki lub sam coś dopasuje.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości