Zbyt czeste zalaczanie sie ssania w dieslu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

EGONOZW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 05, 2008 23:45
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Zbyt czeste zalaczanie sie ssania w dieslu

Post autor: EGONOZW » czw lis 06, 2008 00:09

witam poruszam sie golfem V z 2006r zauwazylem ze zbyt czesto zalacza mi sie ssanie co to moze byc jak to sprawdzic i jak z tym walcyc porsze o pomoc na forum albo na gg z gory dziekuje



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 06, 2008 00:11

EGONOZW, możesz trochę przybliżyć kwestię ssania ?
którego w TDI nie ma;
po czym stwierdzasz tego objawy ?


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lis 06, 2008 00:12

EGONOZW pisze:witam poruszam sie golfem V z 2006r zauwazylem ze zbyt czesto zalacza mi sie ssanie co to moze byc jak to sprawdzic i jak z tym walcyc porsze o pomoc na forum albo na gg z gory dziekuje
Jakie ssanie ??????

Możesz bardziej dokładnie opisac co sie dzieje z autem, precyzyjnie pokolei kiedy co jak w jakiej sytuacji w jakim momencie.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 06, 2008 00:15

przypuszczam, że u Ciebie czujnik temperatury silnika gubi zasilanie ale czekam na Twój rozwinięty opis objawów.


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lis 06, 2008 00:15

W dieslu nigdy nie było ssania :bajer: w starych klekotch był tylko przyspieszacz kąta wtrysku- który skończył swoją historię na silniku TD w MK III w 97r.
Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2008 00:15 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



EGONOZW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 05, 2008 23:45
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: EGONOZW » czw lis 06, 2008 00:32

ok juz pisze auto jakie posiadam powinno miec obroty w granicach 950 tak mi sie wydaje jezdze juz troche dieslami i jak rano sie wsiada to jak odpalam to ma 1000 rowno
to jest wtedz ok ale mi sie zalacza to czesciej tzn jak juz silnik ma 90 stopni
i auto postoi z 10 minut i sie to tez zalaczy chodz temperatura silnika nie spadla a ze to ssanie nie jest to nie wiedzialem ucze sie jeszcze o autach i to sie dzieje przy temp ktora panuje na zewnatrz okolo 12 stopni jaka mamy dzis i dziekuje wszstkim ktorzy mi pomogaja ja o poduszkach troche wiem wiec moge pomoc



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 06, 2008 00:37

więc wyjmij wtyczkę z czujnika temperatury silnika (czujnik znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika) i psiknij sprayem do złącz elektrycznych,
jeśli masz możliwość podpiąć VAGa to zobacz jakie błędy wyłapał sterownik silnika, jeśli problem nie ustąpi to należy wymienić czujnik na nowy (jest on podwójny i ten od wskazania temperatury na wskaźniku zegarów działa prawidłowo ale ten podający stgnał do sterownika silnika będzie miał przerwy w zasilaniu i stąd zachowanie silnika takie jakby był ciągle zimny - przynajmniej tak to widzi sterownik silnika).

[ Dodano: 05 Lis 2008 23:39 ]
jeszcze jedno aby upewnić się, że czujnik jest uwalony to przy pojawieniu się takich objawów na ciepłym silniku przed kolejnym rozruchem sprawdź czy od razu po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon dochodzi prąd na świece żarowe.

[ Dodano: 05 Lis 2008 23:42 ]
jeśli VAG nie wykaże żadnych błędów z czujnikiem temperatury to sprawdź jaką sterownik silnika wskazuje jego aktualną temperaturę na ciepłym silniku.


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lis 06, 2008 00:46

Chyba najprościej bedzie podłaczyć auto pod VAG i zajżeć do kanału 007 co sie dzieje z temperaturami

EGONOZW, jesli sam nie masz mozliwości zdiagnozowac auta to najprościej bedzie podjechac do uyssego ---> http://www.g-lab.pl/kontakt.html , masz go na miejscu więc nie widze problemu


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości