Spadki mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Arielll
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr paź 29, 2008 22:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Spadki mocy

Post autor: Arielll » ndz lis 02, 2008 18:10

Witam,

Dzis po raz kolejny zdazylo sie ze podczas ostrzejszego przyspieszania auto stracilo moc.
Sytuacja miala miejsce przy jezdzie na 2 biegu w okolicach 3k obrotow. Moc drastycznie spadla po czym w prawie ze w tym samym momencie auto znow sie zebralo ostro na przod.
Zdazenia tego typu policze na palcach jednej dloni ale jednak sa one martwiace.
Silnik 1.9TDI ocznaczenie ARL.

Z gory dziekuje za pomoc :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 18:16 przez Arielll, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
reloop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 21:08
Lokalizacja: Białystok

Post autor: reloop » ndz lis 02, 2008 22:06

podłączenie pod vaga i logi dynamiczne coś powiedzą



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz lis 02, 2008 22:30

były jakieś inne objawy typu czarny dym, świst powietrza w momencie spadku mocy??



Awatar użytkownika
Niedzwiedz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt sie 26, 2008 19:03
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niedzwiedz » ndz lis 02, 2008 22:53

a ja to rpzerabialem ostatnio 3000 obr, czarny dym ztylu brak mocy :)

pomogla wymiana filtra powietrza , wyienilem tez i paliwa przy okazji :)


www.blog.mariuszspruch.pl

Awatar użytkownika
Arielll
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr paź 29, 2008 22:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Arielll » pn lis 03, 2008 00:29

Auto po wymianie wszelkich filtrow, oleju, paska.
Jedyna wada jaka do tej pory mialem w autko to waz od IC ktory po odpieciu powodowal dymienie, klekotanie, brak mocy - waz zostal zalozony ponownie jednak nie wymieniony na nowy - z tym ze wszystko sie trzyma git majonez i nie powinno byc zadnego lewego powietrza tam - wiec ta przyczyna odpada.

Gdzies na forum wyczytalem dzis ze przy zbyt powolnej-oszczednej jezdzie a taka wlasnie praktykowalem ostatnio - zmiany biegow na niskich obrotach i wolna jazda zeby zbic spalanie - mozna nabawic sie nalotu sadzy '' gdzies tam '' co powodowac moze czasami zla prace turbiny bo komputer bedzie sygnalizowal jakas awaryjnosc.

Moglbym tu poruszyc kolejny problem a mianowicie to ze od pewnego czasu slysze metaliczne pompowanie turbiny-specyficzny syk. I cos w rodzaju dzwieku zaworu BlowOff (ktorego nie posiadam) podczas ujmowania gazu.
No i mam wrazenie ze to juz nie to 150 kucy, ktore bylo pod maska po zakupie auta-ale tu jeszcze moze byc przyzwyczajenie do mocy auta i apetyt na wiecej.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn lis 03, 2008 00:33

Arielll pisze:Jedyna wada jaka do tej pory mialem w autko to waz od IC ktory po odpieciu powodowal dymienie, klekotanie, brak mocy - waz zostal zalozony ponownie jednak nie wymieniony na nowy - z tym ze wszystko sie trzyma git majonez i nie powinno byc zadnego lewego powietrza tam - wiec ta przyczyna odpada.
lepiej sprawdź to dokładnie jeszcze raz... bo...
Arielll pisze:Moglbym tu poruszyc kolejny problem a mianowicie to ze od pewnego czasu slysze metaliczne pompowanie turbiny-specyficzny syk. I cos w rodzaju dzwieku zaworu BlowOff (ktorego nie posiadam) podczas ujmowania gazu.
i tu masz na bank nieszczelność w dolocie

[ Dodano: 02 Lis 2008 23:36 ]
Arielll pisze:Gdzies na forum wyczytalem dzis ze przy zbyt powolnej-oszczednej jezdzie a taka wlasnie praktykowalem ostatnio - zmiany biegow na niskich obrotach i wolna jazda zeby zbic spalanie - mozna nabawic sie nalotu sadzy '' gdzies tam '' co powodowac moze czasami zla prace turbiny bo komputer bedzie sygnalizowal jakas awaryjnosc.
zapiekają się kierownice turbiny, ale wtedy po wystąpieniu przeładowania auto wpada w tryb awaryjny i nie odzyskałoby mocy bez ponownego uruchomienia



Awatar użytkownika
Arielll
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr paź 29, 2008 22:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Arielll » pn lis 03, 2008 13:34

Enjoy dzieki za pomoc :bigok: autko zostanie umowione na wizyte u mechanika :)
nowy taki waz do IC'ka 250zl :?



ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » pn lis 03, 2008 14:46

ja mam obecnie to samo-wciskam gaz i to już nie ta bajka co kiedyś,po czym znowu auto sobie przypomina stare czasy
-właśnie wracam od mechaników-sprawdzić trzeba elektrozawór N75-albo poprzez podmianę z N18 albo poprzez zamianę kabelków,
ale w większości takich przypadków-tak i u mnie są to zapieczone kierownice turbiny.czyszczenie koszt około 500 pln.Mnie akurat w ASO chcieli nakręcić na 1500 pln lub wymianę turniny za 4500 pln.Nie polecam w tym przypadku ASO.Chłopaki po prostu wymieniają jak leci wszystko na nowe:)


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
Arielll
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr paź 29, 2008 22:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Arielll » pn lis 03, 2008 15:03

ANDRE1213 a jaki msz silniczek?? ARL tak jak ja czy jakis inny??
W ASO raczej w ogole nie zobacza mojego auta bo to czyste zdzierstwo.

Jest to kolejna wypowiedz, ktora sklania mnie do obaw o turbine - metaliczny dzwiek + brak kopyta i PSJ.

Ciekawe tylko czy moj mechanik bedzie umial wyczyscic turbinke bo sam sie tego nie podejme.



ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » pn lis 03, 2008 15:11

ja mam tdi 110 km na pompie-zjeździłem dzisiaj wszystko co można,podmieniałem elektrozawór N75,ważne też żeby sprawdzić przepływomierz i wąż podciśnieniowy.W końcu zajechałem do gościa który robi turbiny i mówi mi że na 100 % będą zatarte kierownice w turbinie-sprawdzali mi auto a ASO że jest różne ciśnienie na turbinie-ale już gnoje nie chcieli powiedzieć dlaczego:)


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » pn lis 03, 2008 15:48

Mam silnik ATD. 101KM. i dziwne dzwięki z turbiny oraz notoryczny Notlauf powyżej 2,5tyś obrotów na jakimkolwiek biegu... Przepływka ok. jutro sprawdzę N75. ( moze poda ktoś sposób jak połaczyć te węzyki który z którym by ominąć N75) Jednak czytając co powyżej- widzę że to na 99% te cholerne kierowniczki turbo. Byłbym równiez wdzieczny za pomoc ( link) do naprawy samemu owego turbo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości