Spadki mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Spadki mocy
Witam,
Dzis po raz kolejny zdazylo sie ze podczas ostrzejszego przyspieszania auto stracilo moc.
Sytuacja miala miejsce przy jezdzie na 2 biegu w okolicach 3k obrotow. Moc drastycznie spadla po czym w prawie ze w tym samym momencie auto znow sie zebralo ostro na przod.
Zdazenia tego typu policze na palcach jednej dloni ale jednak sa one martwiace.
Silnik 1.9TDI ocznaczenie ARL.
Z gory dziekuje za pomoc
Dzis po raz kolejny zdazylo sie ze podczas ostrzejszego przyspieszania auto stracilo moc.
Sytuacja miala miejsce przy jezdzie na 2 biegu w okolicach 3k obrotow. Moc drastycznie spadla po czym w prawie ze w tym samym momencie auto znow sie zebralo ostro na przod.
Zdazenia tego typu policze na palcach jednej dloni ale jednak sa one martwiace.
Silnik 1.9TDI ocznaczenie ARL.
Z gory dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 18:16 przez Arielll, łącznie zmieniany 1 raz.
- Niedzwiedz
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt sie 26, 2008 19:03
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
Auto po wymianie wszelkich filtrow, oleju, paska.
Jedyna wada jaka do tej pory mialem w autko to waz od IC ktory po odpieciu powodowal dymienie, klekotanie, brak mocy - waz zostal zalozony ponownie jednak nie wymieniony na nowy - z tym ze wszystko sie trzyma git majonez i nie powinno byc zadnego lewego powietrza tam - wiec ta przyczyna odpada.
Gdzies na forum wyczytalem dzis ze przy zbyt powolnej-oszczednej jezdzie a taka wlasnie praktykowalem ostatnio - zmiany biegow na niskich obrotach i wolna jazda zeby zbic spalanie - mozna nabawic sie nalotu sadzy '' gdzies tam '' co powodowac moze czasami zla prace turbiny bo komputer bedzie sygnalizowal jakas awaryjnosc.
Moglbym tu poruszyc kolejny problem a mianowicie to ze od pewnego czasu slysze metaliczne pompowanie turbiny-specyficzny syk. I cos w rodzaju dzwieku zaworu BlowOff (ktorego nie posiadam) podczas ujmowania gazu.
No i mam wrazenie ze to juz nie to 150 kucy, ktore bylo pod maska po zakupie auta-ale tu jeszcze moze byc przyzwyczajenie do mocy auta i apetyt na wiecej.
Jedyna wada jaka do tej pory mialem w autko to waz od IC ktory po odpieciu powodowal dymienie, klekotanie, brak mocy - waz zostal zalozony ponownie jednak nie wymieniony na nowy - z tym ze wszystko sie trzyma git majonez i nie powinno byc zadnego lewego powietrza tam - wiec ta przyczyna odpada.
Gdzies na forum wyczytalem dzis ze przy zbyt powolnej-oszczednej jezdzie a taka wlasnie praktykowalem ostatnio - zmiany biegow na niskich obrotach i wolna jazda zeby zbic spalanie - mozna nabawic sie nalotu sadzy '' gdzies tam '' co powodowac moze czasami zla prace turbiny bo komputer bedzie sygnalizowal jakas awaryjnosc.
Moglbym tu poruszyc kolejny problem a mianowicie to ze od pewnego czasu slysze metaliczne pompowanie turbiny-specyficzny syk. I cos w rodzaju dzwieku zaworu BlowOff (ktorego nie posiadam) podczas ujmowania gazu.
No i mam wrazenie ze to juz nie to 150 kucy, ktore bylo pod maska po zakupie auta-ale tu jeszcze moze byc przyzwyczajenie do mocy auta i apetyt na wiecej.
lepiej sprawdź to dokładnie jeszcze raz... bo...Arielll pisze:Jedyna wada jaka do tej pory mialem w autko to waz od IC ktory po odpieciu powodowal dymienie, klekotanie, brak mocy - waz zostal zalozony ponownie jednak nie wymieniony na nowy - z tym ze wszystko sie trzyma git majonez i nie powinno byc zadnego lewego powietrza tam - wiec ta przyczyna odpada.
i tu masz na bank nieszczelność w dolocieArielll pisze:Moglbym tu poruszyc kolejny problem a mianowicie to ze od pewnego czasu slysze metaliczne pompowanie turbiny-specyficzny syk. I cos w rodzaju dzwieku zaworu BlowOff (ktorego nie posiadam) podczas ujmowania gazu.
[ Dodano: 02 Lis 2008 23:36 ]
zapiekają się kierownice turbiny, ale wtedy po wystąpieniu przeładowania auto wpada w tryb awaryjny i nie odzyskałoby mocy bez ponownego uruchomieniaArielll pisze:Gdzies na forum wyczytalem dzis ze przy zbyt powolnej-oszczednej jezdzie a taka wlasnie praktykowalem ostatnio - zmiany biegow na niskich obrotach i wolna jazda zeby zbic spalanie - mozna nabawic sie nalotu sadzy '' gdzies tam '' co powodowac moze czasami zla prace turbiny bo komputer bedzie sygnalizowal jakas awaryjnosc.
ja mam obecnie to samo-wciskam gaz i to już nie ta bajka co kiedyś,po czym znowu auto sobie przypomina stare czasy
-właśnie wracam od mechaników-sprawdzić trzeba elektrozawór N75-albo poprzez podmianę z N18 albo poprzez zamianę kabelków,
ale w większości takich przypadków-tak i u mnie są to zapieczone kierownice turbiny.czyszczenie koszt około 500 pln.Mnie akurat w ASO chcieli nakręcić na 1500 pln lub wymianę turniny za 4500 pln.Nie polecam w tym przypadku ASO.Chłopaki po prostu wymieniają jak leci wszystko na nowe:)
-właśnie wracam od mechaników-sprawdzić trzeba elektrozawór N75-albo poprzez podmianę z N18 albo poprzez zamianę kabelków,
ale w większości takich przypadków-tak i u mnie są to zapieczone kierownice turbiny.czyszczenie koszt około 500 pln.Mnie akurat w ASO chcieli nakręcić na 1500 pln lub wymianę turniny za 4500 pln.Nie polecam w tym przypadku ASO.Chłopaki po prostu wymieniają jak leci wszystko na nowe:)
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
ANDRE1213 a jaki msz silniczek?? ARL tak jak ja czy jakis inny??
W ASO raczej w ogole nie zobacza mojego auta bo to czyste zdzierstwo.
Jest to kolejna wypowiedz, ktora sklania mnie do obaw o turbine - metaliczny dzwiek + brak kopyta i PSJ.
Ciekawe tylko czy moj mechanik bedzie umial wyczyscic turbinke bo sam sie tego nie podejme.
W ASO raczej w ogole nie zobacza mojego auta bo to czyste zdzierstwo.
Jest to kolejna wypowiedz, ktora sklania mnie do obaw o turbine - metaliczny dzwiek + brak kopyta i PSJ.
Ciekawe tylko czy moj mechanik bedzie umial wyczyscic turbinke bo sam sie tego nie podejme.
ja mam tdi 110 km na pompie-zjeździłem dzisiaj wszystko co można,podmieniałem elektrozawór N75,ważne też żeby sprawdzić przepływomierz i wąż podciśnieniowy.W końcu zajechałem do gościa który robi turbiny i mówi mi że na 100 % będą zatarte kierownice w turbinie-sprawdzali mi auto a ASO że jest różne ciśnienie na turbinie-ale już gnoje nie chcieli powiedzieć dlaczego:)
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
Mam silnik ATD. 101KM. i dziwne dzwięki z turbiny oraz notoryczny Notlauf powyżej 2,5tyś obrotów na jakimkolwiek biegu... Przepływka ok. jutro sprawdzę N75. ( moze poda ktoś sposób jak połaczyć te węzyki który z którym by ominąć N75) Jednak czytając co powyżej- widzę że to na 99% te cholerne kierowniczki turbo. Byłbym równiez wdzieczny za pomoc ( link) do naprawy samemu owego turbo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości