1Z wymiana uszczelki pod głowicą?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piter_TDi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 10, 2007 00:05
Lokalizacja: DvW

1Z wymiana uszczelki pod głowicą?

Post autor: Piter_TDi » pt paź 31, 2008 10:54

Moje maleństwo traci wode, wystraszylem sie, ze polyka mi ja silnik, ale co pozniej sie okazalo, to silnik jedynie zapowietrza uklad chlodniczy i kurek w pewnej chwili puszcza cisnienie, przez co troche wody ucieka, olej z woda sie nie miesza, jedynie silnik szybcies sie grzeje i czasem jak sie jedzie szybko to lubi sie nagrzewac wiecej niz na 90 stopni (spokojnie odrazu noga z gazu i do 100 nie dochodzi :) ) wg mnie to uszczelka i teraz pytanko, ma ktos manualka co gdzie sie odkreca i z jakim momentem aby ja wymienic? albo jezeli to cos innego to slucham..
pozdro



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt paź 31, 2008 11:06

Piter_TDi pisze:ma ktos manualka co gdzie sie odkreca i z jakim momentem aby ja wymienic?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » pt paź 31, 2008 11:10

Piter_TDi, sprawdz korek od zbiorniczka wyrownawczego wody.Jak nie bedzie trzymal cisniena to plyn bedzie uciekal tym otworkiem z tylu zbiorniczka,pod ta czarna nakladka.Ja mialem wczesniej mk3 z silnikiem 1z i uwierz mi bardziej zywotnego silnika nie widzialem.Mial 400tys przebiegu a na dodatek baaaardzo intensywnie i ostro go uzywalem i nie bylo z nim jakichkolwiek problemow.Jedyne co robilem to nastawnik pompy i tyle.Zadnych uszczelek itp.Tak wiec ja bym zaczal od sprawdzenia szczelnosci korka.Pozdro :bigok:


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Piter_TDi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 10, 2007 00:05
Lokalizacja: DvW

Post autor: Piter_TDi » ndz lis 02, 2008 13:34

Masac81 pisze:...sprawdz korek od zbiorniczka wyrownawczego wody.Jak nie bedzie trzymal cisniena to plyn bedzie uciekal tym otworkiem z tylu zbiorniczka,pod ta czarna nakladka...
Wsio ok, wiec chyba to uszczelka, albo glowica peknieta... :/



Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » pt lis 21, 2008 18:13

Dokladnie jak kolega powyzej napisal mnie to wyglada na oring korka, tez tak kiedys mialem podwinal sie oring na korku, powymienialem termostat, pompe wody (i tak trzeba bylo) chcialem rwac glowice, dopiero kolega odkrecil i patrzy a tam podwiniety oring no i silnik byl zimny na dole na liczniku mialem 90 po 3 km a maska para sadzila....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości