Moje maleństwo traci wode, wystraszylem sie, ze polyka mi ja silnik, ale co pozniej sie okazalo, to silnik jedynie zapowietrza uklad chlodniczy i kurek w pewnej chwili puszcza cisnienie, przez co troche wody ucieka, olej z woda sie nie miesza, jedynie silnik szybcies sie grzeje i czasem jak sie jedzie szybko to lubi sie nagrzewac wiecej niz na 90 stopni (spokojnie odrazu noga z gazu i do 100 nie dochodzi ) wg mnie to uszczelka i teraz pytanko, ma ktos manualka co gdzie sie odkreca i z jakim momentem aby ja wymienic? albo jezeli to cos innego to slucham..
pozdro
1Z wymiana uszczelki pod głowicą?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Piter_TDi, sprawdz korek od zbiorniczka wyrownawczego wody.Jak nie bedzie trzymal cisniena to plyn bedzie uciekal tym otworkiem z tylu zbiorniczka,pod ta czarna nakladka.Ja mialem wczesniej mk3 z silnikiem 1z i uwierz mi bardziej zywotnego silnika nie widzialem.Mial 400tys przebiegu a na dodatek baaaardzo intensywnie i ostro go uzywalem i nie bylo z nim jakichkolwiek problemow.Jedyne co robilem to nastawnik pompy i tyle.Zadnych uszczelek itp.Tak wiec ja bym zaczal od sprawdzenia szczelnosci korka.Pozdro
[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]
- miHoo79
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
- Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Dokladnie jak kolega powyzej napisal mnie to wyglada na oring korka, tez tak kiedys mialem podwinal sie oring na korku, powymienialem termostat, pompe wody (i tak trzeba bylo) chcialem rwac glowice, dopiero kolega odkrecil i patrzy a tam podwiniety oring no i silnik byl zimny na dole na liczniku mialem 90 po 3 km a maska para sadzila....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości