Co to za przełącznik na pompie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Szybki_bill
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 19:03
Lokalizacja: PO

Co to za przełącznik na pompie

Post autor: Szybki_bill » śr paź 08, 2008 19:25

Witam

Dziś podczas wymiany pina na ten od 1.6 TD zauwazyłem pewien włącznik na pokrywce LDA. Do czego on służy?

Pin jaki założyłem jest niestety dotaczany. z tym że mój tokarz wytoczył go ze stali narzędziowej, w dodatku mimośrodowo więc niczym nie rózni się od oryginału :helm:
Założyłem go na łagodnej stronie bo nie podnosiłem jeszzce ani dawki ani ciśnienia.

Czy 12.5 s do 100 km/h to dobry czas jak na silnik AAZ? Ciśnienie i dawka oryginalne a koła jakie mam to 8 i 9" x 16 :helm:

A tu foto włącznika

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 10:48 przez Szybki_bill, łącznie zmieniany 1 raz.



educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » śr paź 08, 2008 22:34

w moim aaz tego nie ma



Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Re: Co to za przełącznik na pompie

Post autor: MaxsteRR » wt paź 28, 2008 18:33

Szybki_bill pisze:Witam

Dziś podczas wymiany pina na ten od 1.6 TD zauwazyłem pewien włącznik na pokrywce LDA. Do czego on służy?
Przyłączam się do pytania :chytry:
Też mam taki włącznik. Załącza się mniej więcej po wciśnięciu do połowy pedału gazu :chytry:
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 18:33 przez MaxsteRR, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Orange
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn mar 03, 2008 00:38
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Orange » śr paź 29, 2008 21:07

mam to samo tyle ze odłączone, jak sie tym bawiłem to steruje to jakimś zaworem znajdującym sie pod filtrem paliwa... zawór ten jest połączony wężykami z turbiną.. przynajmniej u mnie tak jest.. gdzieś na stronce o kręceniu td znalazłem wskazówke zeby to właśnie odłączyć bo coś tam.. ;)



Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Post autor: MaxsteRR » śr paź 29, 2008 21:25

Orange pisze:mam to samo tyle ze odłączone, jak sie tym bawiłem to steruje to jakimś zaworem znajdującym sie pod filtrem paliwa... zawór ten jest połączony wężykami z turbiną.. przynajmniej u mnie tak jest.. gdzieś na stronce o kręceniu td znalazłem wskazówke zeby to właśnie odłączyć bo coś tam.. ;)
Czyli mogę to odłączyć bo i zawór mam odłączony :D


Obrazek

Orange
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn mar 03, 2008 00:38
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Orange » pt paź 31, 2008 02:10

na moje nie doświadczone oko tak, ja w każdym bądź razie jeżdżę bez tego i nic się nie dzieje :bigok:



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt paź 31, 2008 13:18

w pompie od mk2 widzialem takie cos i to byl czujnik od ekonomizera (niestety nie wiem jak dziala)
Szybki_bill, przyspieszacz kata wtrysku masz reczny czy automatyczny?? mozliwe ze to od tego


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości