Cieknie z pompy wtryskowej przy wysokich obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

crowley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:46
Lokalizacja: Olsztyn

Cieknie z pompy wtryskowej przy wysokich obrotach

Post autor: crowley » pn paź 27, 2008 23:36

witam
mam pytanie co może być nie halo?
golf 1.9TD AAZ
cieknie mi przy wyższych obrotach(prawdopodobnie jak turbo się załącza) z odpowietrzenia w pompie wtryskowej(u góry taki czarny gumowy wężyk do niczego nie podłączony). przy wyższych obrotach zaczynają lecieć kropelki. była wymieniana membrana na nową. ma ktoś jakiś pomysł?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt paź 28, 2008 00:48

membrana nie jest winna, tylko uszczelnienie bolca który pracuje na boost pinie, jest tam oring
żeby go wymienić trzeba odkręcić górę pompy[ oczywiście bez demontarzu pompy]
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 00:49 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

crowley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: crowley » wt paź 28, 2008 03:01

andrew.zbyrko pisze:membrana nie jest winna, tylko uszczelnienie bolca który pracuje na boost pinie, jest tam oring
żeby go wymienić trzeba odkręcić górę pompy[ oczywiście bez demontarzu pompy]
Obrazek tu jest zdjęcie boost pina jaki siedzi u mnie w pompie i nie widzę żeby był tu jakikolwiek oring. głębiej na poziomym wałku z tego co wiem jest oring, ale żeby do niego się dostać trzeba już iść do pompiarza...
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 11:14 przez crowley, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt paź 28, 2008 13:36

oring znajduje się w głowiczce pompy, i żeby sie do niego dostć trzeba odkręcić tą głowiczke[góre pompy] 4 ry śruby na imbus


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

crowley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: crowley » wt paź 28, 2008 13:51

andrew.zbyrko pisze:oring znajduje się w głowiczce pompy, i żeby sie do niego dostć trzeba odkręcić tą głowiczke[góre pompy] 4 ry śruby na imbus
czyli bez pompiarza się nie obejdzie...



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt paź 28, 2008 14:02

no jak masz pojęcie o mechanice to możesz samemu to zrobić, jest na forum fotoporada jak zdjąć góre pompu do govmoda...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

crowley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: crowley » wt paź 28, 2008 16:02

andrew.zbyrko pisze:no jak masz pojęcie o mechanice to możesz samemu to zrobić, jest na forum fotoporada jak zdjąć góre pompu do govmoda...
tyle, że ją trzeba potem regulować po rozkręceniu...



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt paź 28, 2008 16:12

no trzeba, dawke jak sie ruszy, dzwigienkę od obrotów chyba też, i wydatek szczatkowy jak sie źle ustawi dzwignie..\
albo do pompiarza, myśle że ok 50zl bedzie to kosztowało.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

crowley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: crowley » wt paź 28, 2008 16:16

andrew.zbyrko pisze:no trzeba, dawke jak sie ruszy, dzwigienkę od obrotów chyba też, i wydatek szczatkowy jak sie źle ustawi dzwignie..\
albo do pompiarza, myśle że ok 50zl bedzie to kosztowało.
zastanawiam się czy czekać czy podjechać:) bo po nowym roku i tak pompa do regeneracji idzie :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości