Witam
Mam problem z moim MK4 1,9 TDI 110km, AHF. Mianowicie jak jade i wrzucę na luz to silnikiem zaczyna szarpac i wydobywa sie z niego odglos tak jakby pompowania w rytm pracy silnika. trwa to az samochod sie prawie nie zatrzyma. kiedy juz sie ledwo toczy zjawisko to ustaje. podczas jazdy na luzie dodanie odrobiny gazu tez eliminuje to zjawisko.
Nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale przy wysokich obrotach silnik przelacza sie w tryb awaryjny i jedzie jak mół. bylo to opisywane na jakims forum i stwierdzono ze to przewod podcisnienia lub zawor regolujacy cisnienie turbosprezarki. Nie wiecie gdzie i w jakiej cenie mozna to dostac ?
Dziwne zachowanie silnika ...szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
poczytaj o tym na forum, to nie będziesz musiał go kupowaćdjmad pisze:Nie wiecie gdzie i w jakiej cenie mozna to dostac ?
podpinałeś kompa coś się jeszcze dzieje kopci mocno telepiedjmad pisze:Mam problem z moim MK4 1,9 TDI 110km, AHF. Mianowicie jak jade i wrzucę na luz to silnikiem zaczyna szarpac i wydobywa sie z niego odglos tak jakby pompowania w rytm pracy silnika. trwa to az samochod sie prawie nie zatrzyma. kiedy juz sie ledwo toczy zjawisko to ustaje. podczas jazdy na luzie dodanie odrobiny gazu tez eliminuje to zjawisko
pozna odpowiedz ale moze komus pomoże:
okazalo sie kolo dwumasowe. wymienilem napinacz paska alternatora, podmienilem impulsator od kolegi, wsadzilem dwumas uzywany ale bez zadnego luz, luz skretny na sprezynach mial max 5mm czyli tyle ile nowe kolo a wibracje dalej byly. w koncu wymienilem na jednomas i po problemie.
okazalo sie kolo dwumasowe. wymienilem napinacz paska alternatora, podmienilem impulsator od kolegi, wsadzilem dwumas uzywany ale bez zadnego luz, luz skretny na sprezynach mial max 5mm czyli tyle ile nowe kolo a wibracje dalej byly. w koncu wymienilem na jednomas i po problemie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości