witam mam problem pompa wtryskowa mk II TD 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

witam mam problem pompa wtryskowa mk II TD 1V

Post autor: ARTUR MK II » sob paź 25, 2008 21:01

mam problem czy ta pompa wtryskowa wyda 80KM bo SB ma inny numer i niewiem czy sie opłaca ją kupić???? doradzcie Z góry dziękuje.



http://www.allegro.pl/item467009803_vw_ ... _6_td.html



Awatar użytkownika
emssi20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
Kontakt:

Post autor: emssi20 » ndz paź 26, 2008 08:56

Siema,
też mam 1V, nie zwracałem uwagi na to jaką kupowałem pompę, kupiłem po prostu pompę z grzybkiem, okazało się, że jest z wersji 70-konnej. Oczywiście po zmianie pompy wtryski z 1V padły bardzo szybko, teraz mam wtryski z SB. A z moich obserwacji wynika, że teraz nie pompa a turbo nie daje rady a przez brak IC auto mocniej kopci. Co do tych 80 KM, to w SB nie tylko pompa jest inna ale tez wtryski i turbo, wersja 80 KM ma też intercooler. Jak już chcesz się w to bawić porządnie to zakładaj pompę 10 mm -słyszałem, że Trochim z forum zajmuje się przerabianiem pomp na 10 mm. Tak czy inaczej 350 zł to drogo za seryjną pompę. Ja kupiłem za 240 i wiem, że i tak przepłaciłem.


"Pasje jednego człowieka mogą być żałosnymi obsesjami dla drugiego" -James May.
Mój bolid: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166305

Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » ndz paź 26, 2008 18:17

napewno opłaca sie kupic taka jak w aukcji z JR-a niz jezdzic na seryjnej z 1V choc cena zbyt wygórowana. Założysz wtryski z sb-ka, FMIC + odpowiednia dawka i ciśnienie i 80km napewno peknie


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

ARTUR MK II
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt cze 03, 2008 08:09
Lokalizacja: STA
Kontakt:

Post autor: ARTUR MK II » sob sty 03, 2009 19:39

znalazłem dzisiaj coś takiego opłaca sie kupić i czy na pewno jest to z SB 80KM??


http://www.allegro.pl/item521303754_pom ... _6_td.html



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob sty 03, 2009 21:49

ARTUR MK II pisze:i czy na pewno jest to z SB 80KM??
nie , pochodzi od 51kW MF
ktoś z forum ją sprzedaje :grin:
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 22:52 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Stefan1717
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 20:48
Lokalizacja: Domaszków/Bystrzyca Kł
Kontakt:

Post autor: Stefan1717 » sob sty 17, 2009 18:40

Siemka chcialem sie dowiedzec chlopaki jak odpowietrzyc pompe wtyrskowa z gory dzieki :pub:



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » sob sty 17, 2009 19:15

ARTUR MK II pisze:czy ta pompa wtryskowa wyda 80KM bo SB ma inny numer i niewiem czy sie opłaca ją kupić????
VWitam. Obojętne z jakiego silnika bedzie pompa (JR,SB,RA), aby posiadała ,,grzybek". Ja po dołażeniu LDA i podkręceniu dawki oraz ciśnienia doładowania uzyskałem 87 koni/ 164 Nm.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob sty 17, 2009 21:16

Stefan1717, najlepiej to poluzowac dojscie metalowych wezy wysokocisnieniowych idace do wtryskiwaczy tuz przy nich i krecic rozrusznikiem, natłoczyc sie powinno i jak zobaczysz ze mokro na wtryskach to juz sie zalała palifkiem ;)

emssi20, to masz cos nie teges, wtryski napewno ni eleja. jak jest wszystko dobrze ustawione to tyko na postoju powinien dac chmure bo niema powietrza odsuszarki, podczas jazdy delikatnie ale nie tak ze zapora jest.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob sty 17, 2009 21:36

tberent, czy czasem nie jest tak ze pompa sama sie odpowietrza? nie pamietam dokladnie ale gdzies o tym czytalem ale nie pamietam czy dobrze zapamietalem wiec nie daje 100% gwarancji :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 17, 2009 22:12

To co pisze tberent to bzdura , jak byłem na wymianie wtrysków w Pabianicach tberent , wie o kogo chodzi facet sprawdził wtryski , pokręciłem trochę i zaskoczył , wtryski odpowietrzają się same nie trzeba nic rozkręcać .


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » ndz sty 18, 2009 13:35

Jak poluzujesz wtryski to będziesz mniej kręcił rozrusznikiem. Szybciej się odpowietrzy. Więc to żadna bzdura.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz sty 18, 2009 13:39

Jeżeli masz sprawną pompę dobry aku i rozrusznik nie masz problemów


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz sty 18, 2009 14:27

jbs-78, normalnie respekt- widac ze nie jednego klekota robiles.
niestety dziecko neostrady tak nie uwaza i woli zameczyc aku i rozrusznik. ehhhh fachura.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz sty 18, 2009 18:29

Kolega grandilodz, kolejny raz błyszczy swoją wiedzą :bajer:
Pewnie że się odpowietrzy samo,ale czasem lepiej jest popuścić nakrętki.Druga sprawa,jeśli nakrętki są popuszczone to silnik lżej kręci :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości