siemka wszystkim
ost zauważyłem ze materiałowe przewody miedzy pompa paliwa a wtryskiwaczami i miedzy nimi są lekko wilgotne, przez co blok i lekko pompa jest tez wilgotna, oczywiscie przewody sa do wymiany i stad tez moje pytanie jak sie je wymienia?? maja jakies parametry??
i korzystając z okazji chciałbym zapytac znawców o temat wilgotnej pompy paliwa, jeszce jakis czas temu była suchutka teraz jest cała ( z góry boku i tyłu) wilgotna, mechanik mówił ze ma swój przebieg to moze sie "pocić", miał racje?? ja do konca mu nie wierze poniewaz zaczął mi troszke wiecej palic, poza tym czuc lekką woń ropy no i nawet plastik(obudowa) osałaniający pasek rozrządu od strony filtra powietrza jest wilgotny(bardziej od dołu, tam gdzies od koła zamachowego- napinacza), normalne toto nie jest wiec jesli ktos wspomógłby rada lub wskazówka póki nie jest za późno byłbym wdzięczny
pozdrawiam
wilgotne przewody i pompa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- martinez_13
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 18:40
- Lokalizacja: Reda
Odnosnie mokrych przewodow to pewnie sa juz sparciale i dlatego sa wilgotne.Mialem ten sam problem w passacie TD.Pojechalem do sklepu,kupilem metr przewodu i wymienilem.Zaplacilem za caly metr a chyba z 10 pln.I byl to juz lepszej jakosci przewod.A co do wymiany.Zdejmowalem po kolei po jednym przewodzie naraz(zeby nie zamienic miejscami)odmierzalem jego dlugosc na nowym przewodzie,docinalem i zakladalem nowke w miejsce starego.I tak po kolei z kazdym jednym.Problem smrodu ropy zniknal.
[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości