Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr paź 22, 2008 06:08

no tak tylko teraz musze gdzieś znaleźć dobre te 216-stki i blisko najlepiej hehe

no i fakt - z robem pogadać musze


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 22, 2008 11:40

niebieski91 pisze:musze gdzieś znaleźć dobre te 216-stki i blisko najlepiej hehe
ja tam zawsze zrobie dla forumowicza jeśli trzeba.... juz kilkanaście osób jeździ zadowolonych :)

a blisko czy daleko nie ma róznicy gdzie wysyłam :) wymiana jest banalna czego krzysiu210, jest najlepszym przykładem..



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr paź 22, 2008 11:41

krzysiu210 ile Cie wyniosły te 216 ? Stare swoje wtryski oddałeś Cowboyowi?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 22, 2008 11:51

Krzysiu dostał upust :)

u mnie zestawy naprawcze 216 komplet 4 końcówki to koszt 750 PLN (ale z uwagi na kurs nie wiem czy sie uda długo utrzymać tą cene)

montaż końcówek i regulacja w Nadarzynie to 200 PLN - tyle krzyczy pompiarz

nie sprzedaje usługi samej wymiany i regulacji :)

jakby byli chetni to moge znowu kilka kompletow zrobic



Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Post autor: Yacko » śr paź 22, 2008 18:32

Cowboy, czy jest sens zakładania takich wtrysków do ASV - czy sama zmiana przyniesie trochę mocy ?



Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » śr paź 22, 2008 22:31

Panowie poszukuję kompa z oryginalnym softem do ALH z okolic Warszawy. Szukam chętnego na swojego kompa z wgranym programem MR Motors na 144KM 310Nm (parametry z turbiną ARL i końcówkami 216). PILNE



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » czw paź 23, 2008 04:59

cowboy pisze:zestawy naprawcze 216 komplet 4 końcówki to koszt 750 PLN (ale z uwagi na kurs nie wiem czy sie uda długo utrzymać tą cene)
rozumiem że masz na myśli kurs euro ... więc właśnie osiągnął na rynku
między-bankowym w sprzedaży 3,85 :goof:
... także chyba będzie podwyżka cen !

BaDBoY §148 KK pisze:Panowie poszukuję kompa z oryginalnym softem do ALH z okolic Warszawy.
wrzuć info na "Giełdę":
Sprzedam częsci
Oferty specjalne
Pozostałe



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 23, 2008 09:10

Yacko pisze:czy jest sens zakładania takich wtrysków do ASV - czy sama zmiana przyniesie trochę mocy ?
tak, jak najbardziej... aczkolowiek w ASV 140KM mozesz osiągnąć softem



Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » czw paź 23, 2008 22:46

cowboy pisze:
Yacko pisze:czy jest sens zakładania takich wtrysków do ASV - czy sama zmiana przyniesie trochę mocy ?
tak, jak najbardziej... aczkolowiek w ASV 140KM mozesz osiągnąć softem
oczywiście bo sam tak zrobiłem
zmiana wtrysków od ASV to 117 KM
do tego soft i jest 135 KM

mój wykres z hamowni jest kilka stron wcześniej


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 24, 2008 08:55

oczywiście bo sam tak zrobiłem
zmiana wtrysków od ASV to 117 KM
do tego soft i jest 135 KM
za to na 216 jest około 125-130KM po założeniu wtrysków i 145-155KM po dołożeniu programu, za to spalanie takie same a nawet ciut mniejsze :P



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt paź 24, 2008 09:02

No dobra zostałem przekonany do tych 216-tek

teraz nie zostaje mi nic innego jak czekać na sygnał od rob555 i założyć 216-tki no i oczywiście powygładzać to wszystko coby mi seryjnych bebechów nie roztewntegowało

a sam niestety tego nie zrobie - jestem w tym zielony a nawwet niebieski


Obrazek

Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » pt paź 24, 2008 19:13

cowboy, a czy przy takich przyrostach ja piszesz nie trzeba osprzętu zmienać (turbo i IC) bo to co jest może nie dawać rady??


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » pt paź 24, 2008 22:43

chrisjar - moje autko jest na świeżo po takiej modyfikacji ... ALH + wtryski + soft = 150KM ...
jak już koledzy pisali w innych wątkach na ten temat, jak dobrze soft zrobiony to nic
nie musisz zmieniać żeby śmigało na reszcie seryjnych gratów !
IC daje rade ... ja planuje ewentualnie polepszyć przepływ powietrza przez ten seryjny (dalsze plany)
a turbo jest wystrojone w granicach bezpieczeństwa :-)
dopiero jak padnie to zmienie na większe ... co też zwiększy moc :-|
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 23:17 przez krzysiu210, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » sob paź 25, 2008 10:52

Szybkie pytanie do znawców tematu - czy konieczne jest, abym w przypadku zmiany komputera (sterownika) włożył w miejsce oryginalnego, komputer o tym samym oznaczeniu?
Spotkałem się na allegro z komputerami do silników ALH o różnych symbolach i nie wiem, czy muszę koniecznie szukać takiego jak mój?

Posiadam z tego, co pamiętam 038 906 012 AN

znalazłem z kolei - 038 906 012 HA, 038 906 012 M, 038 906 012 H



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości