drgania przy gaszeniu silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ja moze spytam czy w waszych TDI tez tak jest ze silnik drga( albo to nie silnik ale takjakby spadal ponizej obrotow jalowych) z tym ze to sie dziej gdy dojezdzam do skrzyzowania i mam na luzie. Dopuki kola sie tocza to sa drgania a jak juz sie zatrzymam do zera to juz jest okej. Dziwne to troche ale obrotek pokazuje prawidlowe obroty.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- kompot
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
- Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
- Kontakt:
@kola
ang. EGR=niem. AGR=pol. recyrkulacja spalin
Pytam, bo jednym ze skutkow wywalenia EGR jest twardsze gaszenie auta. Nie wiem czy zapchany zawor moze dac takie same objawy, ale moze to jest jakis trop.
@wesol
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140155
ang. EGR=niem. AGR=pol. recyrkulacja spalin
Pytam, bo jednym ze skutkow wywalenia EGR jest twardsze gaszenie auta. Nie wiem czy zapchany zawor moze dac takie same objawy, ale moze to jest jakis trop.
@wesol
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140155
to co opisujesz dotyczy silników, w których zawór EGR jest w jednej obudowie zintegrowany wraz z klapą gaszącą (tak jak u Ciebie) i pod warunkiem, że wywalona jest cała obudowa a nie zaślepiony tylko sam zawór EGRkompot pisze:Pytam, bo jednym ze skutkow wywalenia EGR jest twardsze gaszenie auta
a jeśli tyczy się sprawa silnika w samochodzie koli to nie posiada on klapy gaszącej więc nie tędy trop.
mi tez trzesie ale wcine sprzegło nic nietrzesie przy gaszeniu ? ale też słyszę jak coś syczy przy gaszeniu i trzęsie silnikiem.. moze to dwumas?
trzesło mi mocno kąt synchronizacji wałka byl zle ustawiony ale ustawiony na 0.0 dalej mocno telepalo a teraz mam ustawiony do tylu norma od -3 do +3 a ja mam -7 i nic nietelepie silnikiem czemu tak jest??
a tak to mocno walilo mi silnikiem...
http://www.fotosik.pl/video/c3cc11d7c1bdc53e.html
a moze to przez zawór egr ale byl sprawdzany i oki a moze go niedomyka?i ta klapa gasząca?
trzesło mi mocno kąt synchronizacji wałka byl zle ustawiony ale ustawiony na 0.0 dalej mocno telepalo a teraz mam ustawiony do tylu norma od -3 do +3 a ja mam -7 i nic nietelepie silnikiem czemu tak jest??
a tak to mocno walilo mi silnikiem...
http://www.fotosik.pl/video/c3cc11d7c1bdc53e.html
a moze to przez zawór egr ale byl sprawdzany i oki a moze go niedomyka?i ta klapa gasząca?
A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości