Wskaźnik doładowania w AAZ....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
- Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto
Czy w ogóle słychać w Twoim TD świst turbiny? Turbo możesz jeszcze sprawdzić w prosty sposób: chwyć i dość mocno ściśnij wąż łączący turbo i kolektor a następnie przygazuj (ręką na regulatorze, oczywiście na rozgrzanym silniku) i zobacz czy wąż się pręży. Na postoju turbina dużo nie napompuje, ale wystarczająco aby coś poczuć. Moja bynajmniej dość mocno się pręży. Bo jeśli nie słyszysz turbiny to może już po niej.
I jeszcze mi coś przyszło do głowy. A obserwujesz na swoim wskaźniku lekkie podciśnienie przy przyspieszaniu z postoju? Bo u mnie takie coś występuje. U innych forumowiczów również.
I jeszcze mi coś przyszło do głowy. A obserwujesz na swoim wskaźniku lekkie podciśnienie przy przyspieszaniu z postoju? Bo u mnie takie coś występuje. U innych forumowiczów również.
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 22:02 przez kenorb85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Na moje to turbina pompuje bo inaczej nie byłoby efektu po zmianie pina bo nie ruszałby się z powodu braku ciśnienia. Ja stawiałbym na przykleszczenie przewodu między trójnikiem a wskaźnikiem jakimś plastikiem albo czymś takim. Polecam sprawdzić najpierw to. Można przeprowadzić do kabiny wężyk przy kablach przez dziurki w ścianie grodziowej i podpiąć wskaźnik. mieć go połączonego tylko z wężykiem i wtedy sprawdzić czy coś wskazuje.
Przewody są u mnie na 100% drożne nic ich nie zatyka ani nie przy kleszcza a ciśnienia brak :/EasyRider pisze:Na moje to turbina pompuje bo inaczej nie byłoby efektu po zmianie pina bo nie ruszałby się z powodu braku ciśnienia. Ja stawiałbym na przykleszczenie przewodu między trójnikiem a wskaźnikiem jakimś plastikiem albo czymś takim. Polecam sprawdzić najpierw to. Można przeprowadzić do kabiny wężyk przy kablach przez dziurki w ścianie grodziowej i podpiąć wskaźnik. mieć go połączonego tylko z wężykiem i wtedy sprawdzić czy coś wskazuje.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
może króciec na kolektorze dolotowym jest zatkany? zdjemij z niego wężyk i przegazuj powinno troche dmuchaćCapulet pisze:Przewody są u mnie na 100% drożne nic ich nie zatyka ani nie przy kleszcza a ciśnienia brak :/
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Ja zamontowałem dokładnie pod ten sam króciec wskaźnik i mam tak , że na wolnych obrotach wskazówka wariuje , tzn. skacze w dużym tempie między 0 a 0,2 , co jest dość nienormalne , bo jeśli już ma coś pokazywać na wolnych obrotach to ma to być raczej podciśnienie. Jak juz obroty wzrosną to dopóki turbina nie zacznie dmuchać pokazuje 0 (co też jest nie normalne , bo powinno być podciśnienie) a jak zacznie dmucha turbina to pokazuje jakie 0.2 , 0.3 - coś strasznie mało . A jak u innych , też mają podłączony pod ten króciec i działa prawidłowo ??
Mam do sprzedania pompę bez LDA
Masz turbodiesla a nieturbo benzyne.. Brak Ci przepustnicy, zeby podcisnienie sie pojawialozun pisze:co też jest nie normalne , bo powinno być podciśnienie
Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 08:49 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości