Wskaźnik doładowania w AAZ....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Post autor: kenorb85 » śr paź 15, 2008 21:59

Czy w ogóle słychać w Twoim TD świst turbiny? Turbo możesz jeszcze sprawdzić w prosty sposób: chwyć i dość mocno ściśnij wąż łączący turbo i kolektor a następnie przygazuj (ręką na regulatorze, oczywiście na rozgrzanym silniku) i zobacz czy wąż się pręży. Na postoju turbina dużo nie napompuje, ale wystarczająco aby coś poczuć. Moja bynajmniej dość mocno się pręży. Bo jeśli nie słyszysz turbiny to może już po niej.

I jeszcze mi coś przyszło do głowy. A obserwujesz na swoim wskaźniku lekkie podciśnienie przy przyspieszaniu z postoju? Bo u mnie takie coś występuje. U innych forumowiczów również.
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 22:02 przez kenorb85, łącznie zmieniany 1 raz.



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » śr paź 15, 2008 22:05

kenorb85 pisze:I jeszcze mi coś przyszło do głowy. A obserwujesz na swoim wskaźniku lekkie podciśnienie przy przyspieszaniu z postoju? Bo u mnie takie coś występuje. U innych forumowiczów również.
U mnie wskaźnik niestety jest cały czas na 0 ....... ;/



kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Post autor: kenorb85 » śr paź 15, 2008 22:12

To w sumie dziwne bo jak nie ma doładowania to chociaż ssanie powinien pokazywać. Ale tego nie jestem pewien. Możesz odłączyć ten wąż kolektor-turbo i przerobić TD na D. Może wtedy coś pokaże, np ssanie.



educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » sob paź 18, 2008 14:06

Capulet, witam i jak dales rade z tym wskaznikiem tez wlasnie kupilem wskaznik i podlaczylem dokladnie jak ty. i nic nie pokazuje przy dodawaniu gazu na postoju spadnie ponizej 0 milimetr a pozniej milimetr nad zero i to wszystko. LIPA i tyle. Daj znac czy cos tam wykombinowales. :crazy:



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 18, 2008 14:55

educh1985, niestety sobie z tym nie poradziłem u mnie jest dokładnie jak u ciebie :grrr: w poniedziałek wybieram się do mechanika bo widzę że sam sobie z tym nie poradzę także dam znać na początku tygodnia co i jak wyszło :)



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » sob paź 18, 2008 17:18

Na moje to turbina pompuje bo inaczej nie byłoby efektu po zmianie pina bo nie ruszałby się z powodu braku ciśnienia. Ja stawiałbym na przykleszczenie przewodu między trójnikiem a wskaźnikiem jakimś plastikiem albo czymś takim. Polecam sprawdzić najpierw to. Można przeprowadzić do kabiny wężyk przy kablach przez dziurki w ścianie grodziowej i podpiąć wskaźnik. mieć go połączonego tylko z wężykiem i wtedy sprawdzić czy coś wskazuje.



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 18, 2008 17:23

EasyRider pisze:Na moje to turbina pompuje bo inaczej nie byłoby efektu po zmianie pina bo nie ruszałby się z powodu braku ciśnienia. Ja stawiałbym na przykleszczenie przewodu między trójnikiem a wskaźnikiem jakimś plastikiem albo czymś takim. Polecam sprawdzić najpierw to. Można przeprowadzić do kabiny wężyk przy kablach przez dziurki w ścianie grodziowej i podpiąć wskaźnik. mieć go połączonego tylko z wężykiem i wtedy sprawdzić czy coś wskazuje.
Przewody są u mnie na 100% drożne :) nic ich nie zatyka ani nie przy kleszcza a ciśnienia brak :/



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 18, 2008 17:28

Capulet pisze:Przewody są u mnie na 100% drożne nic ich nie zatyka ani nie przy kleszcza a ciśnienia brak :/
może króciec na kolektorze dolotowym jest zatkany? zdjemij z niego wężyk i przegazuj powinno troche dmuchać


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 18, 2008 17:32

andrew.zbyrko, pisałem wcześniej w temacie że grzebiąc przy kolektorze ten króciec mi się ułamał :grrr: zdjąłem ta nasadkę i dorobiłem nowe :) na pewno drożne ! ;) Ciśnienia dalej brak :/



educh1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
Lokalizacja: strzelno
Kontakt:

Post autor: educh1985 » ndz paź 19, 2008 23:56

Capulet, witam mam pytanie masz zaslepiony EGR,



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » pn paź 20, 2008 07:45

educh1985 , podejrzewam ze nie :chytry: jak to sprawdzić i czy moze to mieć jakis wpływ ? :chytry:



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » pn paź 20, 2008 08:42

Ja zamontowałem dokładnie pod ten sam króciec wskaźnik i mam tak , że na wolnych obrotach wskazówka wariuje , tzn. skacze w dużym tempie między 0 a 0,2 , co jest dość nienormalne , bo jeśli już ma coś pokazywać na wolnych obrotach to ma to być raczej podciśnienie. Jak juz obroty wzrosną to dopóki turbina nie zacznie dmuchać pokazuje 0 (co też jest nie normalne , bo powinno być podciśnienie) a jak zacznie dmucha turbina to pokazuje jakie 0.2 , 0.3 - coś strasznie mało :(. A jak u innych , też mają podłączony pod ten króciec i działa prawidłowo ??


Mam do sprzedania pompę bez LDA

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn paź 20, 2008 08:48

zun pisze:co też jest nie normalne , bo powinno być podciśnienie
Masz turbodiesla a nieturbo benzyne.. Brak Ci przepustnicy, zeby podcisnienie sie pojawialo ;)
Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 08:49 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn paź 20, 2008 09:22

Witam.Kupiłem nowy wskaznik doładowania podłączyłem do 1.6td w miejsce zaślepionego króciaka w kolektorze ssącym i na wolnych obrotach wskazówka wariuje że aż brzęczy cały wskaznik co jest grane!!! :grrr: Ma ktoś tak samo? :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości