Spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sanmet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 15:05
Lokalizacja: kuj-pom.

Spadek mocy

Post autor: sanmet » czw paź 16, 2008 21:55

Witam !!!. W moim mk4 1,9 TDi 74 kW samochód sam sobie podwyższał np przy odpalaniu obroty- padło na czujnik temperatury płynu chłodzącego przy wymianie którego najpierw klient urwał wężyk do serwa wskutek czego prawie wcale nie było hamulcówlecz. W dodatku także samochód stracił moc. Po wymianie wężyka hamulce są ok ale niestety mocy nadal brak. Bardzo proszę poradźcie czy mogło się coś jeszcze w okolicy tego czujnika i wężyka również uszkodzić.


Pozdrawiam Sanmet

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Spadek mocy

Post autor: PinkFloyd » czw paź 16, 2008 22:05

sanmet pisze:Witam !!!. W moim mk4 1,9 TDi 74 kW samochód sam sobie podwyższał np przy odpalaniu obroty- padło na czujnik temperatury płynu chłodzącego przy wymianie którego najpierw klient urwał wężyk do serwa wskutek czego prawie wcale nie było hamulcówlecz. W dodatku także samochód stracił moc. Po wymianie wężyka hamulce są ok ale niestety mocy nadal brak. Bardzo proszę poradźcie czy mogło się coś jeszcze w okolicy tego czujnika i wężyka również uszkodzić.
Moze masz nieszczelnosc w tych wezykach które cisnieniem steruja także N 75 jak nie ma cisnienia to łopadki turbiny sa na min ładowania. Zrób logi 003 i 011



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 16, 2008 22:15

sanmet w pzypadku nieszczelności w układzie podciśnienia w tym silniku auto będzie miało muła w granicach dolnych obrotów ale im obroty wyższe tak mniej więcej od 2500 RPM auto powinno się zbierać normalnie z kopem - jeśli takich objawów nie ma i auto muli w całym zakresie obrotów to musiała akurat nastąpić inna usterka a to już niestety trzeba ustalić VAGiem.


Obrazek

sanmet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 24, 2006 15:05
Lokalizacja: kuj-pom.

Post autor: sanmet » czw paź 16, 2008 22:22

Na obroty wchodzi ale przymulony jest w całym zakresie obrotów, po podłączeniu do VAG błędów nie wykazuje - może rzeczywiście jakaś nieszczelność na innych wężykach lub jakieś delikatne nadłamanie przy jakimś połączeniu wężyka z plastikiem czujnikiem itp.

[ Dodano: 16 Paź 2008 22:24 ]
Moze masz nieszczelnosc w tych wezykach które cisnieniem steruja także N 75 jak nie ma cisnienia to łopadki turbiny sa na min ładowania. Zrób logi 003 i 011[/quote]

Ok dzięki jutro próba - może będzie git

[ Dodano: 18 Paź 2008 21:31 ]
Działa - zatkany był czujnik w wężyku do serwa. Dzięki za pomoc i rady !!!


Pozdrawiam Sanmet

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości