Dziwne wstrząsy przy około 2000 tyś. obrotów i dodawaniu gaz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne wstrząsy przy około 2000 tyś. obrotów i dodawaniu gaz
Witam.
Zauważłem Zauważałem dziwne zachowanie samochodu którego wcześniej nie było, otóż przy około 2000 tyś obrotów na różnych biegach 4-6 (skrzynia 6 biegowa) występując dziwne wstrząsy tak jakby dochodzące z pod maski nie odczuwam wstrząsów na kierownicy, zauważyłem tez ze jak spokojnie pokonuję granice 2000 tys. Np. na biegi 3 i powoli dodaję gazu to nic się nie dzieje. Mam zamiar wyważyć koła . Czy jeszcze coś jest do sprawdzenia.???
Zauważłem Zauważałem dziwne zachowanie samochodu którego wcześniej nie było, otóż przy około 2000 tyś obrotów na różnych biegach 4-6 (skrzynia 6 biegowa) występując dziwne wstrząsy tak jakby dochodzące z pod maski nie odczuwam wstrząsów na kierownicy, zauważyłem tez ze jak spokojnie pokonuję granice 2000 tys. Np. na biegi 3 i powoli dodaję gazu to nic się nie dzieje. Mam zamiar wyważyć koła . Czy jeszcze coś jest do sprawdzenia.???
wiesz co .... podjedź na diagnostykę VAGiem, sądziłem, że to wina poduchy, ale skoro na jałowym jest ok, to raczej poducha odpada... dwu masówką na razie nie będę też straszył
także diagnoza VAG ...
także diagnoza VAG ...
Ostatnio zmieniony wt wrz 30, 2008 11:16 przez Waluch, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam coś podobnego, dwumas wymieniałem, te dziwne drgania podczas przyspieszania nie pojawiają się na kierownicy a raczej na całej budzie i dodam że dzieje się to czasami, bo bywa że silnik idzie jak ta lala, spotkałem się z sugestiami, że to przegub wewnętrzny pada, tylko dlaczego mam wrażenie, że jak występują te drgania to jakby silnik był słabszy??? Sprawa dosyć zagadkowa i myślę że warta rozwiązania. Pozdrawiam!
czyli za bardzo mule, musze popytac jak jezdzic z ta 6 biegowa skrzynia
[ Dodano: Sro Paź 01, 2008 19:26 ]
Witam.
Dziś pojeździłem troche innym sytem jazdy staram sie aby obroty nie spadły ponizej 2000 tyś. a jak juz musze jechac wolniej to nie przyspieszam gwałtownie i nie wystąpiły drgania ,
wyważę jeszcze koła i zobacze co bedzie dalej
Byłem tez na komputeze wskazał 2 błady jeden to bład czujnika oleju drugi to bład jednostki sterowania silnikiem (wg. vag bład występował sporadycznie ) musze sprawdzić te błady szczególnie ten ostatni.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Sro Paź 01, 2008 19:26 ]
Witam.
Dziś pojeździłem troche innym sytem jazdy staram sie aby obroty nie spadły ponizej 2000 tyś. a jak juz musze jechac wolniej to nie przyspieszam gwałtownie i nie wystąpiły drgania ,
wyważę jeszcze koła i zobacze co bedzie dalej
Byłem tez na komputeze wskazał 2 błady jeden to bład czujnika oleju drugi to bład jednostki sterowania silnikiem (wg. vag bład występował sporadycznie ) musze sprawdzić te błady szczególnie ten ostatni.
Pozdrawiam.
A czy nie masz czasem tak , że Ci kontrolka oleju mignie kilkukrotnie na żółto jak przekręcisz stacyjkę, bo u mnie tak czasem bywa (stan oleju na bagnecie idealny) i wydaje mi się że to może mieć jakieś powiązanie z problemem drgań. Komp dostaje bzika może dostaje informacje, że mały stan oleju bądź zbyt duża temperatura i odwala mu. Jak coś bardziej wyczaisz to koniecznie daj "Zn"
Tak moze być że te sprawy sa powiązane na 100% miganie kontrolki oleju to problem z uszkodzeniem lub brakiem kontaktu na czujniku oleju w vag pokazuje sie taki bład jako
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+
oraz w polskiej instrukcji obsługi jest to opisane, jeżeli ci miga kontrolka oleju na żółto to sprawdz czujnik oleju. Umuwiony jestem z mechanikiem jak bedzie mial wolny kanal to podjade i sprawdzi mi ten czujnik g266 prawdopodobnie to czujnik w misce wiec trzeba rozebrac osłonę. Napisze co ustaliłem.
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+
oraz w polskiej instrukcji obsługi jest to opisane, jeżeli ci miga kontrolka oleju na żółto to sprawdz czujnik oleju. Umuwiony jestem z mechanikiem jak bedzie mial wolny kanal to podjade i sprawdzi mi ten czujnik g266 prawdopodobnie to czujnik w misce wiec trzeba rozebrac osłonę. Napisze co ustaliłem.
Ostatnio zmieniony czw paź 02, 2008 14:17 przez dero, łącznie zmieniany 1 raz.
czy myślicie ze przyczyna moich roblemow z szarpaniem auta moze być nastawnik
znalazłem takie cos na allegro
http://www.allegro.pl/item464123227_nas ... w_tdi.html
znalazłem takie cos na allegro
http://www.allegro.pl/item464123227_nas ... w_tdi.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości