Numery seryjne skrzyni biegów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

juri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 25, 2007 12:05
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Numery seryjne skrzyni biegów

Post autor: juri » śr lip 25, 2007 12:13

Witam,

jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam problem. Padla mi skrzynia biegów w moim golfiku 1.9TD i kupilem używaną, ale jest na niej następujący nr seryjny: APW 02073146. Z kolei na tej popsutej skrzyni nr seryjny to: CHD 13093142. W związku z tym mam pytanko, czy ta skrzynia z oznaczeniem APW będzie pasować??? Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczny za każdą poradę :grin:
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 15:20 przez juri, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lip 25, 2007 12:30

ETKA mowi, ze APV to skrzynia ze starego AUDI 100 i 200.
Nie moge niestet znalezc przelozen tej skrzyni.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 25, 2007 12:35

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=127


GKB Typ Art Bauzeit 1. Gang 2. Gang 3. Gang 4. Gang 5. Gang Achse

CHD 020 5-Gang 08/92 - 04/96 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745

Z kolei http://www.dieselschrauber.de/GKB.html nic nie wie żeby APV to była skrzynia od diesla



kapsel2105
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 12:47
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kapsel2105 » czw paź 16, 2008 08:04

A powie mi ktoś co to są za oznaczenia skrzyni biegów:
C0B 30 10 5
14 1

Fotka : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/284 ... 59a16.html



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw paź 16, 2008 09:29

kapsel2105 pisze:C0B 30 10 5
14 1
małe sprostowanie : nie COB tylko CQB i w linku podanym przez cowboy'a
widać, że mają te same przełożenia ale różnica polega na tym, że :
Art der Kupplungsbetätigung - w Twojej uszkodzonej pisze mech. a w CQB pisze hydr.
oraz
Durchm. Gelenkwellenflansch in mm - w Twojej jest średnica 100 a w CQB 90 mm

niestety nie szprecham po niemiecku więc niech ktoś inny przetłumaczy.

[ Dodano: 16 Paź 2008 09:38 ]
dla Ciebie zamienniki wg przełożeń, sterowania i reszty pierdołek to ATH i DFP.


Obrazek

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pt paź 17, 2008 17:45

Powiedzcie mi czy ... a może inaczej... mechanik przy zminie sprzęgła , docisku i dwumasa powiedział mi że mam jakąś dziwną skrzynkę biegów w moim turbo-klekocie mam MK IV Variant wersje Oceanic silnik 1.9 TDI 74KW 101KM oznaczenie AXR a skrzynkę mam EUH 1905 3 640353


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 18, 2008 08:40

ta skrzynia była montowana w AXR-ach - kulon-x opisywał przypadłość z tą właśnie skrzynią.
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 08:54 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » sob paź 18, 2008 10:29

Dziękuje Sztomel ... powiedz no mi jeszcze bo mi na mojej grupie łodzkiej kolegom zabrakło ję zyka w gębie ...hehehe wymieniałem olej w skrzyni biegów ( musiałem zajrzeć do skrzyni i zdjąć dekiel ) ( czasem nie mogłem wysprzęglić piątego biegu a reszta ok bez jakich kolwiek problemów ) gdy wylałem olej ze skrzyni to zleciało go może 250-300ml !!!! a po zalaniu świerzym olejem weszło mi tylko 700ml i już z korka zaczęło lecieć więc poziom zachowany.... chyba...

czy nie robię sobie krzywdy jeżdżąc na 700ml oleju w skrzyni... jak to jest , czy może ta skrzynia jest taka mało pojemna .... sam nie wiem...

POZDRAWIAM.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob paź 18, 2008 10:38

do skrzyni powinno wejść 2,25 l ojelu więc u Ciebie coś jest nie tak !


Obrazek

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » sob paź 18, 2008 22:25

No tak ale 2.25 litra to jest pierwsze zalanie ... a jak ja dekiel zdjąłem na 5 minut to wydaje mi się że nie zleciało wszystko.... w książce też piszą że wymiana to 700-800ml....

Przecierz z tych całych wszystkich trybów i łozysk i jeszcze bóg wie czego nie zleciało... tak sobie myślę ... problemy z 5 biegiem ustały... tak jak by się poprawiło.... krczę .... sam nie wiem...



Po miesiącu stwierdzam że poprawiło się na 100%.
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 12:20 przez hyper74, łącznie zmieniany 1 raz.


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości