Imobilaizer

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Imobilaizer

Post autor: Grzebaluch » śr paź 15, 2008 00:40

Witam. Ostatnio przez przypadek Kolega zrobil sobie zwarcie na przewodach od IMOBILAJZERA VW Polo 1.9 SDI. Przestal on wtedy dzialac a dioda zaczela palic sie zamiast na zielona to na zolto, a jak przytykal do imobilajzera ten czytnik co ma przy kluczykach nie bylo zadnego efektu. Samochod nie palil. Wylaczyl calkowicie imobilajzer ktory blokowal elektrozawo na pompie n109 a oto ten zawor podlaczyl bezposrednio pod stacyjke. Samochod zaczol palic. Ale jest 1 problem auto jest przymulone i slabo przyspiesza. I oto moje pytanie czy Imobilajzer mogl blokowac cos innego oprocz elektrozaworu n109??? Dodoam ze jeszcze byl wymieniany filtr paliwa na nowy firmy MANN ale to chyba nie jest istotne??? Czemu autko tera tak slabo jezdzi zeby go bojnoc do 140 km/h to koszmar. Pomozcie


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 15, 2008 11:53

podał plus na n109 bezpośrednio ... tą czynność wykonuje ECU ... podając plus na elektrozawór ECU jest dodatkowo zasilane i przechodzi w tryb awaryjny , efekt - muł



Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » śr paź 15, 2008 22:25

To co ma teraz uczynic w tej sprawie??? Jak sciagnie ten kabel to samochod wogole nie pali :grrr: :grrr: a samochod potrzebny na codzien. to jak przechodzi w tryb awaryjny to po sciagnieciu klemy i po np. gdz czasu zalozenie jej spowrotem pomoze a zresetowaniu kompa??? Prosze kogos o pomoc gdyz bardzo ciezko sie jezdi tym autkiem, niech ktos pomoze w naprawie tego jezeli da sie.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 15, 2008 23:00

Grzebaluch pisze:To co ma teraz uczynic w tej sprawie???
albo naprawić immo, alb go ominąć
Grzebaluch pisze:to jak przechodzi w tryb awaryjny to po sciagnieciu klemy i po np. gdz czasu zalozenie jej spowrotem pomoze a zresetowaniu kompa?
to nie benzyna ... odłaczysz na rok to nic nie da



Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » czw paź 16, 2008 00:51

najlepiej bylo by go ominac,ale nie wiem czy duze trzeba miec doswiadczenie w tej dziedzinie aby wykonac to samemu???? Bo z tym imobilaizerem to straszna udreka otwieraj schowek zamykaj i tak na okraglo. Ale nie rozumiem jednej rzeczy, czyli ECU steruje elektrozaworem n109??? Czy dostaje sygnal ze jest zepsuty i wchodzi ECU w tryb awaryjny?? Bo imobilaizer w dieslu akurat w tym SDI moze blokowac tylko n109 czy cos wiecej bo jak tylko n109 to zdjecie imo jest chyba proste??
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 00:56 przez Grzebaluch, łącznie zmieniany 1 raz.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw paź 16, 2008 07:32

Grzebaluch pisze:czyli ECU steruje elektrozaworem n109???
tak
Grzebaluch pisze:Czy dostaje sygnal ze jest zepsuty i wchodzi ECU w tryb awaryjny??
nie, że zepsuty, ale , że oddzielnie zasilany ...
Grzebaluch pisze:Bo imobilaizer w dieslu akurat w tym SDI moze blokowac tylko n109 czy cos wiecej bo jak tylko n109 to zdjecie imo jest chyba proste??
blokuje jeszcze ECU z tego co się domyślam



Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » sob paź 18, 2008 14:19

Czyli by sie wszystko zgadzalo. Komp jest blokowany przez zepsuty imobilaizer, elektrozawor n109 na pompie jest otwierany przez przejscie osobnym kablem ktory jest zamontowany. Samochod chodzi ale jest zamulony, wiec trzeba bedzie jeszcze odlaczyc ECU od imobilaizera i wtedy wroci wszystko do normy. Dzieki za pomoc bo nie wiedzialem co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. Na szczescie jest forum :pub: :pub:


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

emce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 00:57
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: emce » sob lis 15, 2008 15:53

ecu w sdi?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 15, 2008 18:37

emce pisze:ecu w sdi?
a coś Ty myślał ? SDI to TDI bez turbiny i kilku pierdół



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 197 gości