Wartość kąta wtrysku AAZ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Wartość kąta wtrysku AAZ??

Post autor: starko87 » śr paź 15, 2008 20:25

Witam mam powazne pytanie.Jaka jest wartosc poczatka wtrysku dla silnika AAZ (chodzi mi o przedział) pytanie wzielo sie stąd iz mam ksiazke serwisowa i jest tam pewnien blad wydruku . i nie wiem czy wartosc ta jest zalecana dla silnika 1 Y czy silnika AAZ Prosze o ODP obecnie mam ustawione na ok 1mm


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 15, 2008 20:28

Podłączam się do pytania. Po za tym czy można wogule jakoś ustawic kąt wtrysku samemu, po garażowemu? Kiedyś wyczytałem że można to ustawic za pomocą suwmiarki.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr paź 15, 2008 20:32

Dotyczy aut do 95r. Auta z czujnikiem regulacji kąta miedzy przewodami ustawione ma na stole pobierczym



Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » śr paź 15, 2008 20:41

PinkFloyd a co to za mądra książka, może też bym sobie kupił


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr paź 15, 2008 20:54

1. Pierwsza książka WKŁ Volkswagem Golf Vento do tej książki jest link na forum, można pobrać jest w PDF-ie

2. Druga Vw Golf obsługa i naprawa


W drugiej było to :




Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » śr paź 15, 2008 21:28

PinkFloyd, ja mam ta druga zobacz sobie na drugi skan kroty przesales pierwsza KROPKA co z tego idzie wywnioskowac?? 1 mm?? czy 0,9??Jak ty miales ustawione?


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr paź 15, 2008 21:50

Prawidłowo można przyjąć dla AAZ 0,9mm +- 0,02. Na tym ustawieniu bedzie bardziej spokojna praca. 1,0mm jest dla 1Y. Poza tym u mnie miałęm pompę po 95r regulowany kąt wtrysku czujnikiem w pompie- wartosc początkowa ustawiona fabrycznie.



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » śr paź 15, 2008 22:29

PinkFloyd, aha no własnie o to mi chodziło dzieki bardzo za info :bigok:


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr paź 15, 2008 23:07

wdł ksiązki dla pompy w AAZ 0,83 - 0,97 (0,9 +/- 0,02)
dla "troche" :bajer: wkręconego silnika przyjąć lepiej 0,83 ?? może się ktoś wypowiedzieć


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 15, 2008 23:18

andrew.zbyrko pisze:wdł ksiązki dla pompy w AAZ 0,83 - 0,97 (0,9 +/- 0,02)
dla "troche" :bajer: wkręconego silnika przyjąć lepiej 0,83 ?? może się ktoś wypowiedzieć
daje sie wiecej, a nie mniej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr paź 15, 2008 23:21

souler pisze:daje sie wiecej, a nie mniej
czyli 0,97 wtedy tłokorozdzielacz w gmp jest bardzie wysunięty i kąt wtrysku jest wczesniejszy,

czyli 1Y ma wczesniejszy kąt wtrysku niż AAZ??
dobrze gadam??


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » ndz paź 26, 2008 19:30

PinkFloyd pisze:1. Pierwsza książka WKŁ Volkswagem Golf Vento do tej książki jest link na forum, można pobrać jest w PDF-ie

2. Druga Vw Golf obsługa i naprawa


W drugiej było to :




[url=http://images44.fotosik.pl/20/a94d5b09f16f4b97med.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images50.fotosik.pl/20/d16b340431e0dfe3med.jpg]Obrazek[/URL]
Masz wiecej skanow z tej ksiazki ? Najbardziej by mnie wrecz interesowala poprzednia strona - mam jutro demontowac pompe , jakbym mial procedure serwisowa zrobilbym bym to o wiele szybciej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości