Zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju\ciśnienia - stan oleju poprawny. Kontrolka gaśnie po otworzeniu i zamknięciu maski (z tego co wiem to prawidłowo) ale po przejechaniu ok 100km znowu się zapala. Ktoś wie co to może być? lub mieliście coś takiego?
(1.9 TDI 115KM 6biegów, oznaczeń silnika nie pamiętam bo to samochód siostry jak będzie potrzeba to jutro sprawdzę)
ps. nie wiem czy to coś pomoże ale ostatnio jak jechałem to turbina przeszła w stan awaryjny, zgasiłem silnik bo akurat w korku stałem i po odpaleniu turbo znowu zaczeło pracować ale po chwili zapaliła się ta kontrolka oleju, ale turbinka pracowała dalej poprawnie.
Pomarańczowa kontrolka oleju\ciśnienia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Pomarańczowa kontrolka oleju\ciśnienia
spróbuj na chwilę odłączyć klemę z akumulatoracrejzus pisze:Zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju\ciśnienia - stan oleju poprawny. Kontrolka gaśnie po otworzeniu i zamknięciu maski (z tego co wiem to prawidłowo) ale po przejechaniu ok 100km znowu się zapala.
[ Dodano: Pią 10 Paź, 2008 ]
a dlaczego sądzisz że turbina przeszła w tryb awaryjny?? , sterowanie silnikiem wchodzi w tryb awaryjnycrejzus pisze:ps. nie wiem czy to coś pomoże ale ostatnio jak jechałem to turbina przeszła w stan awaryjny, zgasiłem silnik bo akurat w korku stałem i po odpaleniu turbo znowu zaczeło pracować ale po chwili zapaliła się ta kontrolka oleju, ale turbinka pracowała dalej poprawnie.
przede wszystkim powinieneś podłączyć auto pd VAG-a i zczytać błędy i usterki
jeśli nie masz jeszcze na MAX.. to dolej trochę i zobacz, może akuratcrejzus pisze:stan oleju poprawny
A co do przeładowania to tak jak kolega rolbro4 napisał, podpiąć autko pod VAG-a sczytać błędy, no i jakaś diagnoza dynamiczna by się przydała - grupy 003, 008 i 011. rezultaty wrzuć na forum.
A nie puszcza przypadkiem większego dymka niż powinien?? nie dymi na niebiesko??
Oleju miałem minimalnie pod kreską max (ostatnia wymiana 7 m-cy temu)
Dymienia nie zauważyłem, niestety nie miałem możliwości podjechania w niedziele na VAG a samochód był mi potrzebny, więc wymieniłem olej, filtry oleju i powietrza - nie wiem czemu ale filtr powietrza mocno się zabrudził a miał dopiero 7 miesięcy - teraz turbinka pięknie dmucha, a jeśli chodzi o kontrolkę oleju to zrobiłem 300km i jeszcze się nie zapaliła.
Czy te błędy nadal będą zapisane jeśli pojadę na VAGa czy muszę czekać aż się znowu zapali kontrolka?
Dymienia nie zauważyłem, niestety nie miałem możliwości podjechania w niedziele na VAG a samochód był mi potrzebny, więc wymieniłem olej, filtry oleju i powietrza - nie wiem czemu ale filtr powietrza mocno się zabrudził a miał dopiero 7 miesięcy - teraz turbinka pięknie dmucha, a jeśli chodzi o kontrolkę oleju to zrobiłem 300km i jeszcze się nie zapaliła.
Czy te błędy nadal będą zapisane jeśli pojadę na VAGa czy muszę czekać aż się znowu zapali kontrolka?
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 18:10 przez crejzus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:58
- Lokalizacja: Lubelskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości