żaden komunikat sewrisowy nie mówi o terminie wymiany rozrząduThoMass pisze:Z tego co sie orientuje to ten "service 3000" dotyczy wymiany oleju. Sam komunikat mozna latwo wykasowac.wolq pisze:Właśnie wyskoczył mi komunikat "kontakt service 3000km"
Zbieram sie z tą wymianą ale jeszcze mam 3000km może zdąże.
Tu masz troche opisane: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59776
[ATD 101KM] Wymiana rozrządu ile kosztuje?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
A co sądzicie o tym.....
http://www.allegro.pl/item450860573_roz ... od_ss.html
http://www.allegro.pl/item450860573_roz ... od_ss.html
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 16:47 przez wolq, łącznie zmieniany 1 raz.
jestem tydzień po wymianie
pasek Contitech 126zł
pompa Rivule 114zł
napinacz Rivule 125zł
rolka prowadząca Rivule 74zł
tłumik drgań Rivule 169zł
wymiana u znajomego mechanika 300zł. dla porównania we wrocławskim serwisie motorpol zaproponowali 620zł za robocizne
części kupiłem w sklepie intenetowym www.automalica.pl z możliwością obioru osobistego we Wrocławiu. Ceny częście porównywałem w autoplusie VW przy salonie Wojtanowicz Wrocław i u nich wyszło 150zł więcej
P.S. Silnik AJM
PZDR
pasek Contitech 126zł
pompa Rivule 114zł
napinacz Rivule 125zł
rolka prowadząca Rivule 74zł
tłumik drgań Rivule 169zł
wymiana u znajomego mechanika 300zł. dla porównania we wrocławskim serwisie motorpol zaproponowali 620zł za robocizne
części kupiłem w sklepie intenetowym www.automalica.pl z możliwością obioru osobistego we Wrocławiu. Ceny częście porównywałem w autoplusie VW przy salonie Wojtanowicz Wrocław i u nich wyszło 150zł więcej
P.S. Silnik AJM
PZDR
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 19:03 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
A czy po wymianie kompletnego rorządu nie wydostają się jakieś dźwięki z rozrządu, w postaci głośno ocierającego się paska lub obracania rolek głośniej niż przed wymianą. Bo w moim MK4 AJM po wymianie do dziś słyszę jakieś szuranie, które oddziela się od głosu pracującego silnika. Wymieniałem na początku września i myślałem, że po paru tygodniach zniknie, ale słychać dalej. Jutro jadę na konsultacje do tego mechanika co mi zakładał.
[ Dodano: 14 Paź 2008 21:40 ]
Pytanie kieruję do Peltona 1985.
[ Dodano: 14 Paź 2008 21:40 ]
Pytanie kieruję do Peltona 1985.
co Wymienic razem z rozrządem??
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem golfa IV. Ma przejechane 100tyś km. Przebieg oryginalny bo auto jest od I właściciela.
mam pytanko co wymienic razem z rozrzadem. pasek napinacz, rolka prowadzaca, czy jest jeszcze cos?
Z gory dzieki za info
pozdrawiam
Od niedawna jestem posiadaczem golfa IV. Ma przejechane 100tyś km. Przebieg oryginalny bo auto jest od I właściciela.
mam pytanko co wymienic razem z rozrzadem. pasek napinacz, rolka prowadzaca, czy jest jeszcze cos?
Z gory dzieki za info
pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: co Wymienic razem z rozrządem??
z reguły pompę wody wymienia się co drugi rozrządkalfasak pisze:Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem golfa IV. Ma przejechane 100tyś km. Przebieg oryginalny bo auto jest od I właściciela.
mam pytanko co wymienic razem z rozrzadem. pasek napinacz, rolka prowadzaca, czy jest jeszcze cos?
Z gory dzieki za info
pozdrawiam
Hmy, nie powinieneś nic słyszeć, u mnie po sprawnej wymianie jest normalnie nic nie słychać. A jakiej firmy masz pasek i rolki? Wiesz mój znajomy mechanik w takiej zwykłej rozmowie mówił o podobnym problemie pewnego gościa tylko wspominał, że taki dzwięk jak opisujesz może wydobywać się z łożyska alternatora, sprężarki klimy ( jeśli masz)Reksio pisze:A czy po wymianie kompletnego rorządu nie wydostają się jakieś dźwięki z rozrządu, w postaci głośno ocierającego się paska lub obracania rolek głośniej niż przed wymianą. Bo w moim MK4 AJM po wymianie do dziś słyszę jakieś szuranie, które oddziela się od głosu pracującego silnika. Wymieniałem na początku września i myślałem, że po paru tygodniach zniknie, ale słychać dalej. Jutro jadę na konsultacje do tego mechanika co mi zakładał.
[ Dodano: 14 Paź 2008 21:40 ]
Pytanie kieruję do Peltona 1985.
Rozrząd wymieniałem wraz z napinaczem paska alternatora + pasek wielorowkowy alternatora w ASO VW, dodatkowo wymienili mi płyn chłodniczy i kompletny rozrząd z pompą wody i napinaczem hydraulicznym itd., więc części są orginalne. Dzisiaj byłem na reklamację i po zdjęciu paska alternatora szuranie przestało, diagnoza mechanika, że uszkodzone sprzęgiełko alternatora czyli rolka w której się mieści łożysko i sprzęgiełko. Po wymianie za odpłatą nadal słychać to szuranie i wyraźnie dochodzi to z okolic pokrywy rozrządu! Dzisiaj mi juz nie dali rady wymienić z powrotem na starą (sprawną) rolkę alternatora, umówiony jestem na przyszły tydzien na zamianę rolki i zwrot kasy i rozebranie i sprawdzenie rozrządu. Na pewno opiszę po wizycie w serwisie co było przyczyną tego szurania "jesli oczywiście znajdą przyczynę tego dziwnego odgłosu".
[ Dodano: 15 Paź 2008 21:30 ]
Mam Climatronic.
[ Dodano: 15 Paź 2008 21:30 ]
Mam Climatronic.
Ja za części dałem 550zł na allegro (rolka, napinacze, pasek, pompa, pasek wieloklinowy + przy okazji filtr paliwa) za wymianę mechanik chciał 150zata (taniocha) z tym że dokupił na własną rękę koncentrat do pompy więc wymianę zaokrąglił do 200zł Suma summarum rozrząd + filtr paliwa wyniosło mnie 750zł. Myślę, że nie najgorzej
Re:
Najprawdopodobniej zbyt mocno napiąłeś pasek. Trzeba by poluzować trochę napinacz.Reksio pisze:A czy po wymianie kompletnego rorządu nie wydostają się jakieś dźwięki z rozrządu, w postaci głośno ocierającego się paska lub obracania rolek głośniej niż przed wymianą. Bo w moim MK4 AJM po wymianie do dziś słyszę jakieś szuranie, które oddziela się od głosu pracującego silnika. Wymieniałem na początku września i myślałem, że po paru tygodniach zniknie, ale słychać dalej. Jutro jadę na konsultacje do tego mechanika co mi zakładał.
[ Dodano: 14 Paź 2008 21:40 ]
Pytanie kieruję do Peltona 1985.
VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]
Yamashka R6 :]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości